Manchebo Beach Resort & Spa
Aruba Marriott Resort & Stellaris Casino(Palm Beach/Eagle Beach)
US$ 402*
Marriott Hotels
  • Zwembad
Marriott's Aruba Ocean Club(Palm Beach/Eagle Beach)
US$ 534*
US$ 490*
Marriott
  • Gratis parkeren
Amsterdam Manor Beach Resort(Palm Beach/Eagle Beach)
US$ 196*
  • Gratis parkeren
Tropicana Aruba Resort & Casino(Palm Beach/Eagle Beach)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 149*
  • Zwembad
Brickell Bay Beach Club & Spa(Palm Beach/Eagle Beach)
US$ 131*
US$ 366*
  • Gratis parkeren
Divi Aruba Phoenix Beach Resort(Palm Beach/Eagle Beach)
US$ 318*
  • Gratis parkeren
Holiday Inn Resort Aruba - Beach Resort & Casino(Palm Beach/Eagle Beach)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 308*
US$ 289*
Priceline
  • Gratis parkeren
The Ritz-Carlton, Aruba(Palm Beach/Eagle Beach)
US$ 675*
Priceline
  • Aan het strand
  • Zwembad
Boardwalk Hotel Aruba(Palm Beach/Eagle Beach)
Onze partners hebben geen beschikbaarheid voor de ingevoerde data
6 maart 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Zonder enige twijfel een mooie locatie. Het resort is wel aan de prijzige kant. Ruim €2500 voor een week. Als je dan ook nog eens ruim $20,- voor een ontbijt durft te vragen dan heb ik toch mijn bedenkingen. Alleen de eerste dag stonden er flesjes vers water klaar. Restaurants bij het resort zijn duur en de bediening matig. Kortom mooie lokatie maar dat maakt de prijs niet helemaal waar.

Verbleef: maart 2016, reisde met een partner
23 februari 2016 beoordeeld

na verhuis van een ander verschrikkelijk hotel was dit welgekomen aardig personeel de tuin kamer zou ik niet aanprijzen voor kinderen niets te doen te klein zwembad en het ontbijt heeeeel eentonig zou beter zijn met een mooie bar plaats genoeg voor een verouderd hotel moet wat op gepimpt worden

Kamertip: Geen tuinkamer !!!!!
  • Verbleef: februari 2016, reisde met een partner
Freya K, Quality Assurance Manager van Manchebo Beach Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 februari 2016

Bedankt voor uw review.
Wij zijn inderdaad geen hotel gericht op kinderen, dus bieden daardoor ook geen activiteiten aan voor kinderen. Natuurlijk zijn ze wel van harte welkom.
Het zwembad is inderdaad niet groot omdat merendeel van onze gasten de voorkeur geeft aan het strand te liggen.
Manchebo bestaat al meer als 30 jaar en sommige dingen zijn inderdaad aan vernieuwing toe. Hier zijn wij beetje bij beetje mee bezig, zodat we het Hotel niet hoeven te sluiten of onze gasten overlast geven. Dit jaar is het restaurant French Steakhouse aan de beurt.
We hopen u toch nog eens terug te zien, misschien als er wat meer vernieuwingen zijn gedaan.

13 februari 2016 beoordeeld

Kamers en faciliteiten zijn wat je mag verwachten van deze prijsklasse. Alles in orde, maar anderzijds ook niet beter dan verwacht. Kleine frustratie met de erg luide koelkast. Veel reviews klagen over het douchegordijn dat onvoldoende het water uit de badkamer houdt, maar daar hadden wij geen last van. Misschien wel zo dat je voor deze prijsklasse daar niet over zou moeten liggen piekeren... een gewone walk-in douche had allicht een betere keuze geweest bij het renoveren van de badkamer.

Wat het hotel echter wel boven zijn prijsklasse doet uitstijgen, is het geweldige personeel. Je merkt dat het personeel zich hier ook amuseert in hun job; geen nep-glimlachjes of het o-zo-duidelijke ongeïnteresseerde 'how do you do'... neen, hier is het personeel constant aan het lachen, ze grappen onderling... er heerst een echte leuke vakantiesfeer. Geen zure gezichten, geen tien keer iets moeten vragen,... je wensen worden onmiddellijk uitgevoerd. Dikke proficiat voor zo'n goed team van collega's die alles doen om het de klanten naar hun zin te maken. Het is ook opmerkelijk hoe vaak ze je vragen of je nog terugkomt naar 'hun' hotel... ze trekken allemaal aan dezelfde kar en weten wat hun taak is. voor mij is dit echt uniek voor deze prijsklasse van hotels (je vindt zulke persoonlijke service vaak enkel in heel kleine bed&breakfasts of hotelletjes met 1 of 2 kamers).

enig klein werkpuntje: de strandstoelen zijn aan vervanging toe...en misschien mogen ze er meteen ook kussens opleggen. Voor deze prijscategorie zou dat mijns inziens wel mogen. Groot pluspunt is dan weer de gratis wifi die zelfs op het strand uitstekend werkt.

besluit: mij gaan ze daar zeker terugzien!

Kamertip: zeezicht: niet twijfelen
6 februari 2016 beoordeeld

Aruba, We hebben er veel over gehoord van vrienden die er wonen. Je hebt 2 soorten hotels op Aruba: Low-rise en High-rise. Deze hotelgroepen liggen ook redelijk uit elkaar. Manchebo is een Low-rise hotel. Het verschil zit 'm in hoe hoog de hotels zijn. Bij de Low-rise is dat van 2 tot 5 verdiepingen. High-rise zit daar boven. Zoek je drukte dan ga je naar de High-rise. Voor rust naar de Low-rise.
We hadden een Ocean view kamer geboekt op de 2e verdieping. Bij aankomst van het hotel kregen we de mededeling dat wij niet de kamer kregen die we hadden geboekt. Ik dacht, "oh nee hé!" Maar het tegendeel bleek, we werden geüpgrade naar de Deluxe Ocean Front Room. Mooi uitzicht over zee en een grotere kamer. De faciliteiten waren prima. De ligging van het hotel is perfect, gelegen aan het breedste stuk strand dat we op het eiland konden vinden. we hebben iedere ochtend ontbeten bij het hotel. Maar na een week is de variatie van het ontbijt er een beetje uit. Klein minpuntje zijn de vogels die ook komen ontbijten. Je kunt niet met z'n allen van tafel om even naar het buffet te lopen want ze springen boven op je bord. Het buffet is ook niet geheel veilig. Alles is afgeschermd in de bakken maar de lepels die gebruikt worden en niet in de daarvoor bestemde plek worden terug gelegd worden door de vogels vrijgemaakt van restjes wat dan niet echt fris is. Er stond een vogel-werend kastje dat hoge frequentie geluiden produceerden maar daar had ik eerder last van dan de vogels. Ieder hotel in Aruba heeft hier last van tenzij er niet in de open lucht ontbeten wordt.De mensen zijn over het algemeen erg vriendelijk maar een enkeling straalt dit niet uit en dat is jammer want wij doen zelf wel vrolijk. We hebben 1 maal lang moeten wachten op iets dat we bij het ontbijt van de kaart besteldde. Na 20 minuten hebben we toch maar even gevraagd waar het bleef. 5 minuten later stond het op onze tafel. Wij dachten dat het kwam doordat een fotoshoot-ploeg na ons binnen kwam om te ontbijten en dat die met alles voorang kreeg. Dit werd door de frontdesk ontkent en we kregen de helft van het ontbijt voor die dag vergoed. Mooie oplossing. Verder hebben we een prima verblijf gehad bij Manchebo en raden dit hotel zeker aan bij degene die een rustige vakantie willen hebben. Voor kinderen is er niets te doen in het hotel en ondanks wij kinderen leuk vinden was dit een mooie bijkomstigheid want op een paar na waren er geen kinderen. We hebben kunnen profiteren van een late-checkout omdat onze vlucht pas in de avond was en je normaal voor 12.00 moet uitchecken. Normaal wordt hier een "Fee" voor gevraagd maar dat werd ons bespaard.

Kamertip: Front ocean view is een aanrader voor de ruimte.
2 januari 2016 beoordeeld

Een heel fijn resort met een heerlijk Caribisch sfeertje, kleinschalig, rust, ruimte en met het mooiste, breedste & witste strand van Aruba. We hadden wat dat betreft geen betere keuze kunnen maken!!!!
Later in de week nog rondgekeken bij de hotels op Palmbeach, pffff, stranden klein en de mensen "hutjemutje" naast elkaar op strand en zwembad, niet te vergelijken!
Alleen jammer bij aankomst (begin v/d avond) werd ons medegedeeld dat alle faciliteiten van het resort gesloten waren ivm kerstdiner/feest voor het personeel. Natuurlijk alle begrip voor maar het was wel zo fijn geweest als het baliepersoneel hier iets beter op had ingespeeld, door bv een betere doorverwijzing naar het naastgelegen hotel met restaurant en misschien een evt. kleine compensatie was ook wel zo netjes geweest, nu stonden wij daar een beetje plompverloren en verlaten, net aangekomen na een lange reis op een vreemd eiland, alles dicht, honger en wat nu.....?
Maar goed, de kleine domper bij binnenkomst was ook snel weer vergeten, we hadden nml een 2 pers kamer met extra bed (3 pers) gereserveerd maar kregen dus een prachtige SUITE, wat een luxe (nº 49)!!!!
Ontbijt was oké maar knap aan de prijs voor wat er werd aangeboden, ook het bedienend personeel hier liep niet erg over van enthousiasme, dus na 2 ochtenden bij het naastgelegen "Ricardo's" gaan ontbijten, prijsverhouding beter, meer keuze, VERSE smoothies/juices en beauty plek om te zitten, direct aan het strand!
Trouwens ook heerlijk gedineerd hier en bij het andere (naastgelegen) restaurant "Matthews", allebei de restaurants zeer aan te bevelen!
De rest van het personeel was gelukkig verder heel erg vriendelijk en behulpzaam, lunch bij de buitenbar helemaal goed, autoverhuur in het hotel aanwezig, goede service en betrouwbaar.
Eindconclusie, een heerlijke tijd gehad in Manchebo en we zouden bij evt terugkomst op het eiland zeker weer voor dit resort kiezen!!!!!

Kamertip: kamer met zeezicht en mss niet te dicht bij restaurants (ivm geluidsoverlast) al viel dit tijdens ons verblijf reuze mee
  • Verbleef: december 2015, reisde met familie