“Droomresort met een personal touch !”
Beoordeling van Manchebo Beach Resort & Spa

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 12 websites!
Manchebo Beach Resort & Spa
Beoordeeld als nr. 3 van 24 hotels in Palm Beach/Eagle Beach
Eco-leadersNiveau Zilver
4 april 2016 beoordeeld

Enorm genoten van alles wat dit prachtige, kleinschalige resort te bieden heeft. Geen 'vakantiefabriek', maar een mooi laagbouw hotel, met een klein, maar gezellig zwembad en direct gelegen aan het mooiste (wit)zandstrand van Aruba, Eagle Beach. Het bijzonder vriendelijke personeel zorgt voor de 'personal touch' die dit voor ons tot een droomvakantie maakte. Het eten in de diverse restaurants is van een uitstekende kwaliteit ! We hebben heerlijke vis- en kreeftgerechten (Monday is Lobsternight) gegeten. Ook de sushi was 'fingerlicking good'. De ronde beachbar is gezellig en ook de cocktails worden vakkundig en met plezier voor je bereid. Wij hadden 'all-inclusive' geboekt wat dit zeker niet tot een goedkope vakantie maakte, maar gezien de uitstekende prijs-kwaliteitverhouding van zowel verblijf als het eten en drankjes was dit het dubbel en dwars waard. 'Onder aan de streep' zal het goedkoper uitpakken. Een aanrader dus! Veel dank aan Freya, Shelley, Fanny, Nacio, Ada, Lincoln, Phoebus, en alle andere staff van Manchebo Beach and Spa Resort. Hope to see you all soon again !

• Verbleef: Maart, 2016, reisde met een partner
Schrijf een beoordeling
Er zijn nieuwere beoordelingen voor Manchebo Beach Resort & Spa
Bekijk de nieuwste beoordelingen

6 maart 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Zonder enige twijfel een mooie locatie. Het resort is wel aan de prijzige kant. Ruim €2500 voor een week. Als je dan ook nog eens ruim $20,- voor een ontbijt durft te vragen dan heb ik toch mijn bedenkingen. Alleen de eerste dag stonden er flesjes vers water klaar. Restaurants bij het resort zijn duur en de bediening matig. Kortom mooie lokatie maar dat maakt de prijs niet helemaal waar.

Verbleef: Maart, 2016, reisde met een partner
23 februari 2016 beoordeeld

na verhuis van een ander verschrikkelijk hotel was dit welgekomen aardig personeel de tuin kamer zou ik niet aanprijzen voor kinderen niets te doen te klein zwembad en het ontbijt heeeeel eentonig zou beter zijn met een mooie bar plaats genoeg voor een verouderd hotel moet wat op gepimpt worden

Kamertip: Geen tuinkamer !!!!!
  • Verbleef: Februari, 2016, reisde met een partner
Freya K, Quality Assurance Manager van Manchebo Beach Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 februari 2016

Bedankt voor uw review.
Wij zijn inderdaad geen hotel gericht op kinderen, dus bieden daardoor ook geen activiteiten aan voor kinderen. Natuurlijk zijn ze wel van harte welkom.
Het zwembad is inderdaad niet groot omdat merendeel van onze gasten de voorkeur geeft aan het strand te liggen.
Manchebo bestaat al meer als 30 jaar en sommige dingen zijn inderdaad aan vernieuwing toe. Hier zijn wij beetje bij beetje mee bezig, zodat we het Hotel niet hoeven te sluiten of onze gasten overlast geven. Dit jaar is het restaurant French Steakhouse aan de beurt.
We hopen u toch nog eens terug te zien, misschien als er wat meer vernieuwingen zijn gedaan.

13 februari 2016 beoordeeld

Kamers en faciliteiten zijn wat je mag verwachten van deze prijsklasse. Alles in orde, maar anderzijds ook niet beter dan verwacht. Kleine frustratie met de erg luide koelkast. Veel reviews klagen over het douchegordijn dat onvoldoende het water uit de badkamer houdt, maar daar hadden wij geen last van. Misschien wel zo dat je voor deze prijsklasse daar niet over zou moeten liggen piekeren... een gewone walk-in douche had allicht een betere keuze geweest bij het renoveren van de badkamer.

Wat het hotel echter wel boven zijn prijsklasse doet uitstijgen, is het geweldige personeel. Je merkt dat het personeel zich hier ook amuseert in hun job; geen nep-glimlachjes of het o-zo-duidelijke ongeïnteresseerde 'how do you do'... neen, hier is het personeel constant aan het lachen, ze grappen onderling... er heerst een echte leuke vakantiesfeer. Geen zure gezichten, geen tien keer iets moeten vragen,... je wensen worden onmiddellijk uitgevoerd. Dikke proficiat voor zo'n goed team van collega's die alles doen om het de klanten naar hun zin te maken. Het is ook opmerkelijk hoe vaak ze je vragen of je nog terugkomt naar 'hun' hotel... ze trekken allemaal aan dezelfde kar en weten wat hun taak is. voor mij is dit echt uniek voor deze prijsklasse van hotels (je vindt zulke persoonlijke service vaak enkel in heel kleine bed&breakfasts of hotelletjes met 1 of 2 kamers).

enig klein werkpuntje: de strandstoelen zijn aan vervanging toe...en misschien mogen ze er meteen ook kussens opleggen. Voor deze prijscategorie zou dat mijns inziens wel mogen. Groot pluspunt is dan weer de gratis wifi die zelfs op het strand uitstekend werkt.

besluit: mij gaan ze daar zeker terugzien!

Kamertip: zeezicht: niet twijfelen
6 februari 2016 beoordeeld

Aruba, We hebben er veel over gehoord van vrienden die er wonen. Je hebt 2 soorten hotels op Aruba: Low-rise en High-rise. Deze hotelgroepen liggen ook redelijk uit elkaar. Manchebo is een Low-rise hotel. Het verschil zit 'm in hoe hoog de hotels zijn. Bij de Low-rise is dat van 2 tot 5 verdiepingen. High-rise zit daar boven. Zoek je drukte dan ga je naar de High-rise. Voor rust naar de Low-rise.
We hadden een Ocean view kamer geboekt op de 2e verdieping. Bij aankomst van het hotel kregen we de mededeling dat wij niet de kamer kregen die we hadden geboekt. Ik dacht, "oh nee hé!" Maar het tegendeel bleek, we werden geüpgrade naar de Deluxe Ocean Front Room. Mooi uitzicht over zee en een grotere kamer. De faciliteiten waren prima. De ligging van het hotel is perfect, gelegen aan het breedste stuk strand dat we op het eiland konden vinden. we hebben iedere ochtend ontbeten bij het hotel. Maar na een week is de variatie van het ontbijt er een beetje uit. Klein minpuntje zijn de vogels die ook komen ontbijten. Je kunt niet met z'n allen van tafel om even naar het buffet te lopen want ze springen boven op je bord. Het buffet is ook niet geheel veilig. Alles is afgeschermd in de bakken maar de lepels die gebruikt worden en niet in de daarvoor bestemde plek worden terug gelegd worden door de vogels vrijgemaakt van restjes wat dan niet echt fris is. Er stond een vogel-werend kastje dat hoge frequentie geluiden produceerden maar daar had ik eerder last van dan de vogels. Ieder hotel in Aruba heeft hier last van tenzij er niet in de open lucht ontbeten wordt.De mensen zijn over het algemeen erg vriendelijk maar een enkeling straalt dit niet uit en dat is jammer want wij doen zelf wel vrolijk. We hebben 1 maal lang moeten wachten op iets dat we bij het ontbijt van de kaart besteldde. Na 20 minuten hebben we toch maar even gevraagd waar het bleef. 5 minuten later stond het op onze tafel. Wij dachten dat het kwam doordat een fotoshoot-ploeg na ons binnen kwam om te ontbijten en dat die met alles voorang kreeg. Dit werd door de frontdesk ontkent en we kregen de helft van het ontbijt voor die dag vergoed. Mooie oplossing. Verder hebben we een prima verblijf gehad bij Manchebo en raden dit hotel zeker aan bij degene die een rustige vakantie willen hebben. Voor kinderen is er niets te doen in het hotel en ondanks wij kinderen leuk vinden was dit een mooie bijkomstigheid want op een paar na waren er geen kinderen. We hebben kunnen profiteren van een late-checkout omdat onze vlucht pas in de avond was en je normaal voor 12.00 moet uitchecken. Normaal wordt hier een "Fee" voor gevraagd maar dat werd ons bespaard.

Kamertip: Front ocean view is een aanrader voor de ruimte.
2 januari 2016 beoordeeld

Een heel fijn resort met een heerlijk Caribisch sfeertje, kleinschalig, rust, ruimte en met het mooiste, breedste & witste strand van Aruba. We hadden wat dat betreft geen betere keuze kunnen maken!!!!
Later in de week nog rondgekeken bij de hotels op Palmbeach, pffff, stranden klein en de mensen "hutjemutje" naast elkaar op strand en zwembad, niet te vergelijken!
Alleen jammer bij aankomst (begin v/d avond) werd ons medegedeeld dat alle faciliteiten van het resort gesloten waren ivm kerstdiner/feest voor het personeel. Natuurlijk alle begrip voor maar het was wel zo fijn geweest als het baliepersoneel hier iets beter op had ingespeeld, door bv een betere doorverwijzing naar het naastgelegen hotel met restaurant en misschien een evt. kleine compensatie was ook wel zo netjes geweest, nu stonden wij daar een beetje plompverloren en verlaten, net aangekomen na een lange reis op een vreemd eiland, alles dicht, honger en wat nu.....?
Maar goed, de kleine domper bij binnenkomst was ook snel weer vergeten, we hadden nml een 2 pers kamer met extra bed (3 pers) gereserveerd maar kregen dus een prachtige SUITE, wat een luxe (nº 49)!!!!
Ontbijt was oké maar knap aan de prijs voor wat er werd aangeboden, ook het bedienend personeel hier liep niet erg over van enthousiasme, dus na 2 ochtenden bij het naastgelegen "Ricardo's" gaan ontbijten, prijsverhouding beter, meer keuze, VERSE smoothies/juices en beauty plek om te zitten, direct aan het strand!
Trouwens ook heerlijk gedineerd hier en bij het andere (naastgelegen) restaurant "Matthews", allebei de restaurants zeer aan te bevelen!
De rest van het personeel was gelukkig verder heel erg vriendelijk en behulpzaam, lunch bij de buitenbar helemaal goed, autoverhuur in het hotel aanwezig, goede service en betrouwbaar.
Eindconclusie, een heerlijke tijd gehad in Manchebo en we zouden bij evt terugkomst op het eiland zeker weer voor dit resort kiezen!!!!!

Kamertip: kamer met zeezicht en mss niet te dicht bij restaurants (ivm geluidsoverlast) al viel dit tijdens on ...
  • Verbleef: December, 2015, reisde met familie
26 oktober 2015 beoordeeld

Ben je op zoek naar een kleinschalig hotel met een persoonlijke benadering, dan is Manchebo Beach resort zeker een aanrader. De volledige staff is heel erg attent voor hun gasten en geen enkele inspanning is te veel. De kamers en alle accommodaties zijn bijzonder netjes. Wij boekten een kamer met zeezicht en stapten vanaf ons terras het strand op. Ook op het strand is er voldoende ruimte en schaduw zodat je op elk uur van de dag je plekje kan vinden. Wij boekten hier halfpension en waren zeer tevreden van de prijs/kwaliteit van de geboden maaltijden. Kortom een hotel om terug te keren.

Kamertip: boek je een kamer met zeezicht, vraag dan een kamer op het gelijkvloers . Je stapt zo van het terras ...
  • Verbleef: Oktober, 2015, reisde met vrienden
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Palm Beach/Eagle Beach in overweging
op 0.1 km afstand
Bucuti & Tara Beach Resort Aruba
Bucuti & Tara Beach Resort Aruba
nr. 1 van 24 in Palm Beach/Eagle Beach
4.578 beoordelingen
op 4.9 km afstand
Aruba Marriott Resort & Stellaris Casino
Aruba Marriott Resort & Stellari ...
nr. 9 van 24 in Palm Beach/Eagle Beach
op 3.2 km afstand
Renaissance Aruba Resort & Casino
op 3.9 km afstand
Hyatt Regency Aruba Resort and Casino
Hyatt Regency Aruba Resort and C ...
nr. 11 van 24 in Palm Beach/Eagle Beach
3.544 beoordelingen
op 3.5 km afstand
Hilton Aruba Caribbean Resort & Casino
Hilton Aruba Caribbean Resort & ...
nr. 14 van 24 in Palm Beach/Eagle Beach
707 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Manchebo Beach Resort & Spa geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Manchebo Beach Resort & Spa

Adres: J.E. Irausquin Boulevard 55, Palm Beach/Eagle Beach 99999, Aruba
Telefoonnummer:
Locatie: Caraïben > Aruba > Palm Beach/Eagle Beach
Voorzieningen:
Bar/lounge Strand Fitnesscentrum / sportruimte Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Restaurant Roomservice Spa Suites Zwembad Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 2 beste resorthotel in Palm Beach/Eagle Beach
Nr. 2 luxe hotel in Palm Beach/Eagle Beach
Nr. 2 spahotel in Palm Beach/Eagle Beach
Nr. 3 hotel aan het strand in Palm Beach/Eagle Beach
Nr. 3 romantisch hotel in Palm Beach/Eagle Beach
Nr. 5 familiehotel in Palm Beach/Eagle Beach
Nr. 8 zakenhotel in Palm Beach/Eagle Beach
Prijsklasse: € 242 - € 393 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Manchebo Beach Resort & Spa 4*
Aantal kamers: 72
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Expedia, Booking.com, TripOnline SA, West Indies, Hotels.com, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Manchebo Beach Resort & Spa met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Manchebo Beach Resort And Spa
Manchebo Beach Hotel Palm/Eagle Beach

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?