9 personen bekijken dit hotel
Gratis annuleren tot 04-12-22
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Gratis annuleren tot 10-12-22
travelup.com
Hotels.comUS$ 516
Trip.comUS$ 464
ZenHotels.comUS$ 473
Beoordeeld op 18 maart 2020

Wij hebben een fijn verblijf gehad bij Amsterdam Manor Beach Resort. Hele fijne bedden, goede schoonmaakservice, heerlijk ontbijt en diner genoten, lieve en sociale medewerkers en een geweldig strand voor de deur niet te vergeten. Wij hebben genoten tot en met!

Datum van verblijf: maart 2020
AmsterdamManor, Manager van Amsterdam Manor Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 maart 2020

Beste Marijn4962, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen! We zijn blij om te lezen dat jullie een fijn verblijf hebben gehad en dat jullie genoten hebben tot en met. Bedankt voor je vriendelijke woorden en we hopen jullie weer te verwelkomen op ons One Happy Island!

Beoordeeld op 22 november 2019

Het Amsterdam Manor is een heerlijk hotel, slechts door een weg gescheiden van het mooie Eagle beach met gratis ligbedden en handdoeken service. Het passion on the beach restaurant vonden wij tegenvallen. Hebben er alleen geluncht maar durfden het diner niet aan hoewel de setting fantastisch is met tafels op het strand. Tijdens de lunch bestelden wij een hamburger en kipsaté. Hamburger was enorm smakeloos zonder sausje of iets en kipsaté was droog met slechts een lepeltje sate en taaie kroepoek. Bij navraag kreeg ik nieuwe kroepoek maar koude sate saus. Jammer. De cocktails vond ik ronduit slecht wat toch jammer is. De meeste medewerkers aan het strand zijn super aardig maar sommigen het tegenovergestelde. Tijdens ons verblijf vond er een renovatie plaats aan het zwembad. Dat vonden wij jammer hoewel wij begrijpen dat een renovatie eens uitgevoerd moet worden en dat het nooit uitkomt voor de gasten. Wij hadden de studio van 31 m2 op de begane grond vlakbij het zwembad. De kamer was echt van alle gemakken voorzien, niets op aan te merken. Al met al een fijn verblijf. Wij raden aan de kwaliteit van het eten en de klantvriendelijk van het personeel aan het strand nog eens te reviewen.

Datum van verblijf: november 2019
AmsterdamManor, Manager van Amsterdam Manor Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 november 2019

Beste Esther Willemien, bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen. We zijn blij om te zien dat je een super verblijf hebt gehad en dat de kamer aan je verwachtingen voldeed. We waarderen uw gedetailleerde constructieve feedback over de lunch en het strandpersoneel, het helpt ons onze services te verbeteren. Bedankt voor uw opmerkingen en we hopen u binnenkort weer te mogen verwelkomen!

Beoordeeld op 8 november 2019

Super hotel hele mooie suite, sfeer is een beetje oud Hollands in combinatie met Caribisch. groot bed, wel wat krakerig, douche is heerlijk alleen het ontbreken van een douche deur geeft een hoop water in de badkamer.
Ruime luxe uitziende accommodatie

Datum van verblijf: november 2019
  • Reistype: Reisde voor zaken
AmsterdamManor, Manager van Amsterdam Manor Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 november 2019

Dear johankrabbel,

Thank you for taking the time to review us! We are delighted to hear that you had a great stay and that you liked the quiet atmosphere and our beautiful suite.
We look forward to you returning and thank you for the review!

Beoordeeld op 8 oktober 2019

Kamers zeer schoon en prettig, medewerkers heel aardig en dienstbaar, prachtig strand waar het heerlijk toeven is, goede restaurants, bus stopt voor het hotel . Prachtige tuin kortom niets anders dan lof.

Kamertip: Het gehele complex ligt aan het strand dus vanuit vrijwel ieder hoek krijg je er wel iets van mee, Alles is voorradig in de kamer.
Datum van verblijf: september 2019
Bedank 197.058
AmsterdamManor, Manager van Amsterdam Manor Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 oktober 2019

Beste 197058, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen! We zijn blij om te horen dat we je verwachtingen hebben overtroffen, dat onze teamleden erg aardig en behulpzaam waren en dat je een prachtige vakantie hebt gehad. Bedankt voor uw vriendelijke woorden en we hopen u terug te verwelkomen!

Beoordeeld op 18 september 2019

Gezellig resort aan een heerlijk strand met comfortabele strandbedden incl. rubbermatras voor in het water. Strandbar, lunchgelegenheid, handdoekenservice, poolbar, allemaal top. Standaardstudio is voorzien van alle gemakken, schoonmaak en aanvulling koffie/thee, handdoeken en doucheartikelen ruim voldoende. Badkamer is misschien iets aan de kleine kant. Personeel is supervriendelijk en het resort met overal mooie beplanting wordt heel goed onderhouden. Ontbijtbuffet en dinerkeuze ruim voldoende en heel lekker in een ongedwongen relaxte sfeer.

Kamertip: Standaardstudio heeft een ietwat kleine badkamer en het tweepersoonsbed is ook wat aan de kleine kant
Datum van verblijf: september 2019
AmsterdamManor, Manager van Amsterdam Manor Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 september 2019

Beste Barbara, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen! We zijn blij om te zien dat je een gezellig verblijf in ons resort hebt gehad, dat je hebt genoten van onze accommodatie en kamervoorzieningen, dat onze teamleden super vriendelijk waren en dat de voedselopties erg lekker waren. Bedankt voor je vriendelijke woorden en we hopen je terug te verwelkomen op ons One Happy Island!