Beoordeeld op 8 november 2019

Super hotel hele mooie suite, sfeer is een beetje oud Hollands in combinatie met Caribisch. groot bed, wel wat krakerig, douche is heerlijk alleen het ontbreken van een douche deur geeft een hoop water in de badkamer.
Ruime luxe uitziende accommodatie

Datum van verblijf: november 2019
  • Reistype: Reisde voor zaken
AmsterdamManor, Manager van Amsterdam Manor Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 november 2019

Dear johankrabbel,

Thank you for taking the time to review us! We are delighted to hear that you had a great stay and that you liked the quiet atmosphere and our beautiful suite.
We look forward to you returning and thank you for the review!

Beoordeeld op 8 oktober 2019

Kamers zeer schoon en prettig, medewerkers heel aardig en dienstbaar, prachtig strand waar het heerlijk toeven is, goede restaurants, bus stopt voor het hotel . Prachtige tuin kortom niets anders dan lof.

Kamertip: Het gehele complex ligt aan het strand dus vanuit vrijwel ieder hoek krijg je er wel iets van mee, Alles is voorradig in de kamer.
Datum van verblijf: september 2019
Bedank 197.058
AmsterdamManor, Manager van Amsterdam Manor Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 oktober 2019

Beste 197058, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen! We zijn blij om te horen dat we je verwachtingen hebben overtroffen, dat onze teamleden erg aardig en behulpzaam waren en dat je een prachtige vakantie hebt gehad. Bedankt voor uw vriendelijke woorden en we hopen u terug te verwelkomen!

Beoordeeld op 18 september 2019

Gezellig resort aan een heerlijk strand met comfortabele strandbedden incl. rubbermatras voor in het water. Strandbar, lunchgelegenheid, handdoekenservice, poolbar, allemaal top. Standaardstudio is voorzien van alle gemakken, schoonmaak en aanvulling koffie/thee, handdoeken en doucheartikelen ruim voldoende. Badkamer is misschien iets aan de kleine kant. Personeel is supervriendelijk en het resort met overal mooie beplanting wordt heel goed onderhouden. Ontbijtbuffet en dinerkeuze ruim voldoende en heel lekker in een ongedwongen relaxte sfeer.

Kamertip: Standaardstudio heeft een ietwat kleine badkamer en het tweepersoonsbed is ook wat aan de kleine kant
Datum van verblijf: september 2019
AmsterdamManor, Manager van Amsterdam Manor Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 september 2019

Beste Barbara, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen! We zijn blij om te zien dat je een gezellig verblijf in ons resort hebt gehad, dat je hebt genoten van onze accommodatie en kamervoorzieningen, dat onze teamleden super vriendelijk waren en dat de voedselopties erg lekker waren. Bedankt voor je vriendelijke woorden en we hopen je terug te verwelkomen op ons One Happy Island!

Beoordeeld op 30 augustus 2019 via mobiele applicatie

Heerlijke vakantie, alles is schoon en netjes onderhouden. Niets is te gek voor dit hotel, zeer gastvrij.

Erg leuke bar met barmannen Peter en Vincent..! Komen veel gasten uit andere hotels omdat deze bar vele malen gezelliger is

Strand is super, bedden zijn top, lekkere handdoeken en beach attendent Eugene is zeer behulpzaam en vriendelijk.

Datum van verblijf: augustus 2019
AmsterdamManor, Manager van Amsterdam Manor Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 september 2019

Beste Kipje1971, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen! Het is geweldig om te zien dat je vakantie heerlijk was, dat onze teamleden gastvrij waren, vooral Peter, Vincent en Eugene, en dat het strand super was. We zullen uw beoordeling zeker delen met ons team. Bedankt voor je vriendelijke woorden en we hopen je terug te verwelkomen op ons One Happy Island!

Beoordeeld op 26 juli 2019 via mobiele applicatie

Zeer mooi en goed onderhouden complex op een super lokatie. De appartementen liggen aan Eagle beach. Het complex heeft op het strand ook fasciliteiten; bedjes, een beach bar, restaurant (Passions on the beach) en handdoeken service.
Ons appartement met zeezicht zag er mooi en verzorgd uit en werd elke dag schoongemaakt. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Ook het zwembad is schoon en de zwembadbar heel gezellig met barman Peter!
Het complex heeft nog een restaurant (Mangos), waar we vanavond nog gaan eten. Beide restaurants hebben mooi uitzicht op Eagle beach en op zonsondergang.
Kortom een geweldig complex met een fantastische ligging.

Datum van verblijf: juli 2019
AmsterdamManor, Manager van Amsterdam Manor Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 juli 2019

Beste C8705DYjudithb, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen! We zijn blij om te zien dat je over het algemeen een geweldig verblijf in ons complex hebt gehad, dat je van onze locatie hebt genoten, dat je appartement mooi was, dat onze teamleden erg vriendelijk en behulpzaam waren, en dat de zwembadbar gezellig was met Peter. We hopen dat je fantastisch hebt gegeten bij Mangos. Bedankt voor uw vriendelijke woorden en we hopen u terug te verwelkomen!