Beoordeeld op 21 maart 2019 via mobiele applicatie

Heel mooi hotel met mooie appartementen. Je steekt vanuit je appartement de straat over en je loopt zo het strand op.
Zeer vriendelijk personeel of dit nu de kamermeisjes of het bar personeel is.
Hebben voor geweldige geschenken gezorgd voor zowel mijn verjaardag alsook de verloving.
Helemaal geweldig!

Datum van verblijf: maart 2019
AmsterdamManor, Manager van Amsterdam Manor Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 maart 2019

Beste CindyS_NL, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons te reviewen! Gefeliciteerd met je verjaardag en gefeliciteerd met je verloving! We zijn blij om te horen dat het helemaal geweldig was en dat het personeel zeer vriendelijk was. Bedankt voor de vriendelijke woorden en we hopen je terug te mogen verwelkomen op ons One Happy Island!

Beoordeeld op 14 maart 2019 via mobiele applicatie

Een ontzettend mooi resort met een prachtige ligging aan het strand van Eagle beach! Ook fijn dat de superfood in de omgeving ligt! Het personeel is ontzettend vriendelijk. Passions on the beach is een echte aanrader! Je kunt hier heerlijk eten met je voeten in het zand bij zonsondergang. Wij hebben echt genoten hier en komen zeker een keer terug.

Datum van verblijf: februari 2019
AmsterdamManor, Manager van Amsterdam Manor Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 maart 2019

Beste Joycev1802, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen! We zijn heel blij om te zien dat je echt genoten hebt van je verblijf in ons resort, dat het personeel ontzettend vriendelijk was, dat je genoten hebt van eten bij Passions on the Beach, en dat je zeker nog eens terug zult komen. Bedankt voor je vriendelijke woorden en we kijken uit naar je terugkeer!

Beoordeeld op 20 februari 2019 via mobiele applicatie

Prima locatie, recht tegenover prachtig strand en turkoise warme zee. Weg tussen hotel en strand is niet idioot druk, wij vonden het geen probleem iig. Hier geen overdaad aan shops, Amerikanen, hoogbouw en te veel mensen. Dit is laagbouw, rustig, met alle service die je nodig hebt. Goed ontbijt, zeer schone kamers, leuke bar met uitzicht over prachtig strand, aardige mensen. Prima klein zwembad, veel planten en bloemen. Vooral gaan voor rust, hier geen uitgaansleven en dancings. Maar voor de deur de bus = 2,50 dollar (of de busjes = 2 dollar pp)) halte naar Oranjestad (10 min) of naar de hoogbouw en casino’s (ook 10 min). Op het strand goede ligstoelen, parasols en een barretje, en de handdoekenservice. Iedereen spreekt Engels, ook veel Spaans en opvallend veel in het Nederlands. Relaxen nodig? Zon, zee en lekkere Zuid-Amerikaanse muziek en Chill bier? GO!

Datum van verblijf: februari 2019
AmsterdamManor, Manager van Amsterdam Manor Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 februari 2019

Beste Brit056, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen! We zijn blij te horen dat je een geweldig verblijf gehad hebt, dat je genoten hebt van onze locatie, de sfeer, de zeer schone kamers, onze restaurants en bars, en onze lieve teamleden. We stellen uw vriendelijke opmerkingen op prijs en hopen u binnenkort weer te mogen verwelkomen!

Beoordeeld op 18 december 2018

Een prima accommodatie, zowel qua gebouwde omgeving en de vriendelijkheid en het hoge serviceniveau van de medewerkers. Ligt aan Eaglebeach, een prima plek om te verblijven.Wij komen hier al vele jaren en overwegen niet te kiezen voor een andere plek op het mooie Aruba.

Datum van verblijf: november 2018
AMBRManager, Manager van Amsterdam Manor Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 december 2018

Beste Tourist52313571820, Bedankt dat je de tijd heeft genomen om ons te beoordelen en aanbevelen! We zijn blij te lezen dat de accommodatie prima was, zowel qua gebouwde omgeving, de vriendelijkheid en het hoog serviceniveau van onze medewerkers. We voelen ons vereerd dat jullie al vele jaren voor Amsterdam Manor Beach Resort kiezen! Bedankt voor de vriendelijke woorden en we kijken ernaar uit om jullie terug te verwelkomen!

Beoordeeld op 11 november 2018

Een beter voetpad naar de high rise hotels voor onze dagelijkse wandeling vroeg in de morgen zou geweldig zijn, ook voor alle joggers.Nu vaak genoodzaakt om op de weg te lopen door de slechte conditie van het voetpad.

Datum van verblijf: oktober 2018
AMBRManager, Manager van Amsterdam Manor Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 november 2018

Dear Getaway53418106107, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen! We zijn blij om te weten dat je een uitstekend verblijf hebt gehad en we hopen je weer te mogen verwelkomen!