Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
2 personen zijn dit hotel aan het boeken
Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.com
US$ 613
Aanbieding bekijken
Booking.comUS$ 613
Hotels.comUS$ 613
TravelocityUS$ 613
Trip.comUS$ 613
TripadvisorUS$ 613
Orbitz.comUS$ 613
alle 18 aanbiedingen bekijken
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (5.919)
Beoordelingen filteren
5.919 resultaten
Waardering van reizigers
3.616
1.359
527
223
194
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
3.616
1.359
527
223
194
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 5.919 beoordelingen
Beoordeeld op 1 september 2021 via mobiele applicatie

We verbleven 2 weken op Aruba, in het Hyatt hotel. Onze eerste “Aruba ervaring”, erg goed bevallen, een fantastische ervaring! Ook het hotel was goed, maar is niet de 5 sterren waard die ze claimen.

Mooi hotel, fantastische ligging aan het strand, een mooi en gezellig familiezwembad met veel activiteiten en daarnaast een prachtig adultpool als je meer rust wenst. De kamer is ruim, schoon, prima badkamer, fijne airco, geen geluidsoverlast van buiten de kamer en een heerlijk bed.

Toch wat kritiek. De restaurants en barren zijn redelijk, maar niet goed. Een echte authentieke hotelbar ontbreekt, de barren zijn meer poolbarren waarvan er slechts eentje open is in de ochtend en dan ook nog eens na 10uur. Geen drinkservice bij het adultpool. Geen service vanuit het hotel om contant geld te wisselen en geen autoverhuur. Bij het familiezwembad is het een uitdaging om een goede stoel te reserveren. De minibar op de kamer was niet gevuld, enkel 3 flesjes water per dag. De wifi was matig, geregeld geen verbinding.

Kritische opmerkingen in de kantlijn, niet erg belangrijk, onze vakantie was er dan ook niet minder om. Toch hoort een vijfsterrenhotel als het Hyatt deze wel te bieden, of de keuze te maken een ster te laten vallen. Prijs versus sterren versus de service zijn nu onvoldoende in balans.

Kamertip: Ontbijt bij @The Bread Basket, vlakbij op het strand. Authentiek, lekker, geweldige service en ook nog eens de helft van de prijs!
Datum van verblijf: augustus 2021
Reistype: Reisde met een partner
Bedank Meander06325754478
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Antwoord van management:Gereageerd op 2 september 2021
Google-vertaling

Dear Meander06325754478,

Thank you for choosing to stay with us during your recent vacation and for sharing your review. It was a pleasure to host you and we are delighted to hear that you were able to relax and enjoy the location of our beach, both pools, cleanliness, and rooms. Your additional feedback and comments are very valuable to us and have been shared with our Team Leaders to continue enhancing our guests’ stay.

Thank you for making us your resort destination. We look forward to welcoming you back, as we would love the opportunity to exceed your expectations

Warm Regards,

Gabe Castrillon
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 7 oktober 2020

Ik ben gek op de Hyatt en haar tuin.
Helaas merkte ik bij deze staycation (vakantie op eigen eiland) dat de prijs en kwaliteit absoluut niet overeen kwamen.
Zelf denk ik dat men een beetje corona-moe is. De service bij het zwembad was erg matig en de room service was even schrikken hoe we het ontvingen. We ontvingen een zak met kartonnen doosjes en bestek wat zomaar afbrak. Ondanks de presentatie was het eten erg lekker.
De kamer zelf was fantastisch en het uitzicht adembenemend!
Alles is heel schoon in het hotel, daar word ik heel blij van.
Het ontbijt was verrukkelijk en de "Orange Juice" is een aanrader :).
Wij hadden onze baby van 8 maanden mee en die heeft heerlijk in zijn bedje geslapen die ze kosteloos in de kamer hadden gezet. Ook mochten we zonder problemen een uurtje later uitchecken omdat de baby net voor 11:00 uur in slaap was gevallen. Dit was erg fijn!

Datum van verblijf: oktober 2020
  • Reistype: Reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hyatt Hotels
Bedank chante232020
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Guest Services, General Manager van Hyatt Regency Aruba Resort Spa and Casino, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 oktober 2020
Google-vertaling

Dear chante232020,

Thank you for taking the time to share your feedback. While we are pleased to hear you enjoyed your room, the cleanliness of the hotel, and food offerings, we would like to apologize for not meeting your expectations in regards to the pool and room service.

We value our guests’ feedback and your comments will be shared with our team so we are able to continually improve the guest experience.

We hope to welcome you back to the resort, as we would love the opportunity to exceed your expectations.

Warm Regards,
Gabe Castrillon
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 18 februari 2020 via mobiele applicatie

Wat is het toch een “zaligheid” als je niet meer vanaf begin december die Christmas songs overal hoort maar lekker Caribische muziek
Heerlijk en schoon hotel met ontzettend aardig personeel wat je echt herkend.
Heel goed ontbijt buffet
Mooi strand
Het ligbedden systeem begrijp ik nog steeds niet en vind ik echt niet kunnen. Zeer ongemakkelijk

Datum van verblijf: december 2019
Reistype: Reisde met familie
2  Bedank stofjas1912
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
A C, Agency / Consultant van Hyatt Regency Aruba Resort Spa and Casino, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 februari 2020
Google-vertaling

Dear stofjas1912,

What a joy it is to welcome guests to our property for a sweet escape from holiday norms, and we thank you for sharing a review that so wonderfully captures the essence of this luxurious island experience. We hope to make our time together an annual tradition and look forward to seeing you again soon.

Warm Regards,
Annie Labastidas
Executive Assistant to General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 9 januari 2020 via mobiele applicatie

In eerste instantie hadden we gereserveerd bij Windows on Aruba. Hier waren ze onze reservering vergeten en zijn we op heel onbeschofte manier weggewuifd.
Gelukkig waren we welkom zonder reservering bij het Hyatt. We werden gelijk super vriendelijk geholpen, de glazen mimosa werden gelijk gevuld.
In het verleden hebben we hier vaak gegeten maar ik was even vergeten hoe goed het eigenlijk was.
Ze hebben een geweldige zeevruchten banket, heerlijke kaviaarhapjes, sushi, eieren hoe je maar wilt, (zoete)broodjes met luxe beleg, salades, warme gerechten ennnn zoveel lekkere toetjes! Teveel om op te noemen, zo lekker allemaal. En dan ook nog de uitstekende leuke bediening.
Mocht je willen Brunchen op zondag, stop met twijfelen en ga naar het Hyatt hier krijg je geen spijt van!!

Datum van verblijf: januari 2020
Reistype: Reisde met vrienden
Bedank amandoes
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Management_Team_247, Manager van Hyatt Regency Aruba Resort Spa and Casino, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 januari 2020
Google-vertaling

Dear amandoes,

We love having the opportunity to welcome you time and again to our property and are elated that you found the warm service, hospitality, and dining service to be just as exceptional as you remembered. Sunday bunch is certainly a popular feature to enjoy at our resort and we hope that we might tempt you to join us again during your next visit to Aruba. The mimosas are waiting - hurry back soon!

Warm Regards,
Karen Singh
Guest Experience Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 7 december 2018

Geweldig hotel met bijzonder vriendelijk personeel. Het eten was van uitstekende kwalitei! Locatie van het hotel was prima, midden op de hotel strip, met veel restaurants en bars rondom. De tuin van het Hyatt is een plaatje met alle verschillende planten en dieren.

Datum van verblijf: november 2018
  • Reistype: Reisde met vrienden
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hyatt Hotels
2  Bedank Ottenfamily
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Guest1_Relations, Guest Relations Manager van Hyatt Regency Aruba Resort Spa and Casino, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 december 2018

Hallo Ottenfamily,

Bedankt voor je woorden op Trip Advisor. We zijn blij dat je een geweldige tijd hebt gehad en genoten van onze restaurants, locatie en uniek landschapsontwerp. We hopen dat u ons in de toekomst opnieuw zult bezoeken.

Danki,
Laura
Guest Relations Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken