Beoordeeld op 9 januari 2020 via mobiele applicatie

In eerste instantie hadden we gereserveerd bij Windows on Aruba. Hier waren ze onze reservering vergeten en zijn we op heel onbeschofte manier weggewuifd.
Gelukkig waren we welkom zonder reservering bij het Hyatt. We werden gelijk super vriendelijk geholpen, de glazen mimosa werden gelijk gevuld.
In het verleden hebben we hier vaak gegeten maar ik was even vergeten hoe goed het eigenlijk was.
Ze hebben een geweldige zeevruchten banket, heerlijke kaviaarhapjes, sushi, eieren hoe je maar wilt, (zoete)broodjes met luxe beleg, salades, warme gerechten ennnn zoveel lekkere toetjes! Teveel om op te noemen, zo lekker allemaal. En dan ook nog de uitstekende leuke bediening.
Mocht je willen Brunchen op zondag, stop met twijfelen en ga naar het Hyatt hier krijg je geen spijt van!!

Datum van verblijf: januari 2020
Management_Team_247, Manager van Hyatt Regency Aruba Resort Spa and Casino, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 januari 2020

Dear amandoes,

We love having the opportunity to welcome you time and again to our property and are elated that you found the warm service, hospitality, and dining service to be just as exceptional as you remembered. Sunday bunch is certainly a popular feature to enjoy at our resort and we hope that we might tempt you to join us again during your next visit to Aruba. The mimosas are waiting - hurry back soon!

Warm Regards,
Karen Singh
Guest Experience Manager

Beoordeeld op 7 december 2018

Geweldig hotel met bijzonder vriendelijk personeel. Het eten was van uitstekende kwalitei! Locatie van het hotel was prima, midden op de hotel strip, met veel restaurants en bars rondom. De tuin van het Hyatt is een plaatje met alle verschillende planten en dieren.

Datum van verblijf: november 2018
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hyatt Hotels
Guest1_Relations, Guest Relations Manager van Hyatt Regency Aruba Resort Spa and Casino, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 december 2018

Hallo Ottenfamily,

Bedankt voor je woorden op Trip Advisor. We zijn blij dat je een geweldige tijd hebt gehad en genoten van onze restaurants, locatie en uniek landschapsontwerp. We hopen dat u ons in de toekomst opnieuw zult bezoeken.

Danki,
Laura
Guest Relations Manager

Beoordeeld op 6 november 2018

Ofschoon er druk gerenoveerd werd zou ik dit hotel aan niemand aanraden. Het zit vol met asociale, luidruchtige Amerikanen, kamers zijn verouderd en hebben geen balkon. Ontbijt is slecht en de lobby stinkt naar rook.

Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 4 september 2018

Er is geen betere hotel om te verblijven dan de Hyatt Regency op het One Happy Island.Personeel, service, restaurants, de kamers, palapa's alles is goed te regelen en er zijn geen klachten alleen complimenten.Beste hotel dat er is en altijd een gezellige sfeer, activiteiten en kan iedereen aanraden om hier heen te gaan.

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hyatt Hotels
DeborahW2255, Guest Relations Manager van Hyatt Regency Aruba Resort Spa and Casino, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 september 2018

Bedankt voor uw positieve feedback over uw ervaring hier bij Hyatt Regency Aruba. We waarderen uw geweldige reacties en deze moedigen ons aan om te blijven zoeken naar manieren om het comfort van onze gasten en het algehele verblijf te overtreffen.Ik wens je een mooie dag en de belofte van nieuwe reizen voor jou en je dierbaren in de nabije toekomst!

Beoordeeld op 6 mei 2017 via mobiele applicatie

Het Hyatt ligt direct aan een groot breed strand. Er zijn voldoende parasollen en zonnebedden maar die dien je wel van te voren te reserveren en de bedjes aan de kustlijn zijn niet te krijgen, je moet (ondanks dat je dus een dag van te voren- gratis-kunt reserveren) genoegen nemen met een ligbed en parasol op de 4e of 5e rij. Jammer.
Het zwembad heeft een grote glijbaan, waar de kinderen erg blij mee waren. De ligbedjes bij het zwembad staan dicht op elkaar.
Het ontbijtbuffet (28$ ex tax) is erg uitgebreid en de bediening is byzonder vriendelijk. Er zijn voor Savonds meerdere restaurants beschikbaar maar die vonden wij wat ongezellig. In de omgeving van het hotel zijn ook meerdere restaurants te vinden. De gym is erg goed uitgerust. Met name de cardio apparaten zijn zo goed als nieuw. De kamers zijn ruim en schoon, jammer genoeg geen balkon waar je op kunt. Er was 1 avond veel lawaai van een Feest vlak onder ons raam. Wij zaten aan de rustige kant van het hotel maar ik kan me voorstellen dat als je aan de kant van de bar/zwembad zit je veel geluidsoverlast hebt.
We hadden het erg te doen met de papegaaien die in kleine kooien in de (overigens mooi aangelegde tuin) worden gehouden. Niet meer van deze tijd om deze dieren zo te houden! Zielig en onnodig!
Verder hebben wij een plezierig verblijf in het Hyatt gehad. Wat ons vooral opviel was dat het er werkelijk overal super schoon is en er aan nagenoeg alles is gedacht, van Starbucks tot herz autoverhuur. Hotel is dus echt van alle gemakken voorzien

Datum van verblijf: mei 2017