Beoordeeld op 4 januari 2020 via mobiele applicatie

Afgelopen december 2 weekjes op Aruba geweest, wij gaan vaak naar het strand, dus gingen wij ook een dagje naar het strandje van de Mill resort, waar wij een keer of 8 op vakantie zijn geweest, het was erg rustig maar we mochten geen strandbedje huren terwijl er maar 6 mensen waren !!! Een grote tegenvaller dus !! Dit heb ik nog niet eerder meegemaakt!! Dus zijn wij maar ergens anders heen gegaan !! Service was ver te zoeken!!! Zie mijn foto’s maar even onder de boom gezeten !

Datum van verblijf: december 2019
Beoordeeld op 17 juli 2019

We zijn drie weken gebleven in The Mill, door de verbouwingen was het soms frustrerend de enne dag had je geen WiFi, Cable maar dat kreeg je op de dag zelf te horen door middel van een brief. De dag erna gebeurde dat weer maar dan zonder aankondiging. Dan had je weer een aankondiging dat er geen water was voor een paar uur.

Roomservice die ze 2 uur vergeten waren en dachten dat ze het afgeleverd hadden. 1e week verliep beter dan de rest want daarna was het Chaotisch! Als je eten bij de poolbar bestelde kreeg je te horen dat ze alleen zijn en gevraagd moet worden of iemand dat kon brengen want anders kan hij niks voor me betekenen.

Sandy bij de pool Is echt een Topper laat je altijd lachen zorgt voor correcte afhandeling van de strandlaken. Ik was mijn baby float vergeten, toen ik in Nederland kwam vroeg ik of hij het had gezien. Hij heeft het gelijk apart gehouden zodat ze het konden ophalen. Thank you!

Naast Sandy was ook de schoonmaakster die ons kamer elke dag schoonmaakte een schat van een mens. De security en bellboy die zijn ook altijd behulpzaam en aardig.

Datum van verblijf: juni 2019
Reistype: Reisde voor zaken
samanthacroes29, Marketing van The Mill Resort & Suites Aruba, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 juli 2019

Beste gast,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons feedback te geven. Het is feedback zoals die van u die ons kunnen helpen onze service en faciliteiten te verbeteren. We verontschuldigen ons voor het ongemak dat u heeft meegemaakt als gevolg van de aan de gang zijnde renovatie. We zullen de genoemde problemen met de betreffende afdeling onderzoeken om te voorkomen dat dergelijke problemen zich in de toekomst voordoen. Op dit moment bieden we onze collega's kwalitatief hoogwaardige servicetrainingen om de beste service aan onze gewaardeerde gasten te kunnen geven. We zijn blij om zulke goede opmerkingen te horen van onze partner Sandy, die altijd klaarstaat om onze gasten te helpen. We zullen Sandy de complimenten geven.
We hopen dat je van je verblijf hier bij ons hebt genoten en we hopen je in de toekomst nogmaals van dienst te kunnen zijn.

Hartelijke groeten,

Beoordeeld op 2 april 2019 via mobiele applicatie

Wij verbleven 2 nachten in The Mill.
We verbleven in en gerenoveerde kamer deze was prima alleen jammer dat die Airco niet op een zachtere stand gezet kon worden.
Ook waren er geen dekens aanwezig en de verlichting in de badkamer werkte niet.
Voor de rest keurig.
Kamer met balkon en uitzicht op het zwembad.
Vriendelijke receptie en goede gastvrijheid.
Het hotel is nog niet helemaal klaar met verbouwen maar het ziet er keurig uit.

Als de airco gewoon normaal had gewerkt dan hadden we een uitstekend verblijf gehad.
En een lekkere deken om onder te liggen.

Datum van verblijf: april 2019
samanthacroes29, Marketing van The Mill Resort & Suites Aruba, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 april 2019

Beste Gast,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons feedback te geven. We zijn erg blij om zulke goede opmerkingen te horen over onze onlangs gerenoveerde kamers met het geweldige uitzicht op het zwembad. Bedankt voor het vermelden van ons vriendelijke frontdesk-team, we zullen hen zeker de complimenten geven.
We zullen de bovengenoemde kwestie van de airconditioning met de onderhoudsafdeling bekijken. We gaan ook met de huishoudelijke afdeling in gesprek over de dekens.
We hopen u in de toekomst opnieuw van dienst te kunnen zijn.
Fijne dag!

Beoordeeld op 9 maart 2019 via mobiele applicatie

Geweldig verblijf mede dankzij Sandy, Naila, Dylan en Kenneth. Brengen sfeer in het hotel en namen al onze zorgen weg.
Bij aankomst slecht geholpen door Patricia gelukkig goed opgelost door Annelot.
Mooie ruime verzorgde kamers met een goeie ligging bij vele restaurantjes en activiteiten
Wij komen zeker terug!

Datum van verblijf: maart 2019
samanthacroes29, Marketing van The Mill Resort & Suites Aruba, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 maart 2019

Geachte gast,
Namens The Mill Resort & Suites willen we u bedanken voor het delen van deze geweldige beoordeling over ons resort en ons vriendelijke personeel! We hebben hier zeker een geweldig team dat met ons samenwerkt. We zijn heel blij dat je met ons van je vakantie genoten hebt. We zullen uw positieve feedback tussen de afdelingen delen en onze medewerkers de complimenten geven. We hopen dat we u in de toekomst opnieuw van dienst en tevredenheid kunnen zijn.
Goede week verder!

Beoordeeld op 8 januari 2019 via mobiele applicatie

1 week verbleven in The Mill en dit was een zeer aangenaam verblijf, heel rustig en zeer vriendelijk personeel. Aan het zwembad was het lekker rustig en ook in de kamers geen geluidsoverlast. Bedden waren prima, kamer altijd proper en overal goede wifi connectie. Het personeel zal altijd hun uiterste best doen om het jou gemakkelijk te maken. Je kan met de shuttle naar het strand maar ook te voet, daar staat Jose klaar om een perfect plekje op het strand uit te zeken, en ook steeds te helpen bij elke vraag. Ook zit je op wandelafstand van bars/restaurantjes. Het eten in het hotel zelf is correct in prijs/kwaliteit. Dus zeker een aanrader!

Datum van verblijf: januari 2019
samanthacroes29, Marketing van The Mill Resort & Suites Aruba, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 januari 2019

Beste gast,

Bedankt dat je The Mill Resort hebt gekozen als je vakantiebestemming. Het was een plezier om je bij ons te hebben. We zijn erg blij om zo'n geweldige opmerking van ons resort en onze medewerkers te horen.
We verwelkomen u graag terug zodra we in juni 2019 overstappen op de nieuwe Courtyard by Marriott.

Gelukkig Nieuwjaar 2019!