WIOL.com
Gratis annuleren tot 03-02-23
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Agoda.com
travelup.comUS$ 465
yescapade.com
Trip.comUS$ 370
Beoordeeld op 24 augustus 2021 via mobiele applicatie

Mooie zwembaden en grote kamer. Vlak bij het mooie eagle beach. Echter erg luide airco waar het hele gezin last van de luchtwegen kreeg en we konden elkaar amper verstaan. het eten was zwaar onder de maat. We zijn snel geswitched naar een ander hotel voor een echt vakantie gevoel.

Datum van verblijf: augustus 2021
Beoordeeld op 12 mei 2021

Vond dit hotel wat lastig om te bereiken omdat de hotelnaam niet duidelijk werd aangegeven als je met de auto aankomt.
Ontvangst was heel vriendelijk en het inchecken snel geregeld.

De kamer behoorlijk ruim van opzet voor deze prijs, een aanrader. Verder was de kamer erg schoon, goed bed, schone badkamer met prettige douche en een fijn terras. ik verbleef hier 1 nacht omdat ik de rest van mijn vakantie verbleef bij vrienden in Oranjestad.

Enige klacht die ik heb is de kwaliteit van het pizzarestaurant. Omdat ik nog in quarantaine zat heb ik een pizza en 3 blikjes bier laten bezorgen. Hoefde niet lang te wachten maar wat je dan voorgeschoteld krijgt... De meest smerige pizza die ik ooit heb gezien! Misschien voor Amerikanen een delicatesse maar dit was een half gare bodem met zeker 80% moddervette kaas. Werkelijk niet te eten! En dat voor slechts 48$.

Datum van verblijf: februari 2021
rafael wever, Owner van Eagle Aruba Resort & Casino, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 juni 2021

Hoi Baas B, bedankt voor je positieve commentaar. We zijn blij dat u over het algemeen een goed verblijf heeft gehad. Onze excuses voor het ongemak dat u tijdens uw verblijf heeft ondervonden met de kwaliteit van het eten. Ons restaurantteam bedankt u voor uw feedback en de mogelijkheid om onze diensten te verbeteren. We kijken ernaar uit u te verwelkomen voor een langer verblijf de volgende keer dat u Aruba bezoekt.

Vriendelijke groeten,
Rafael Wever - Opbrengstmanager

Beoordeeld op 17 november 2019

Lekker vakantie gehad bij Eagle Resort & Casino.
Een heerlijke sfeer. Personeel is altijd attent. En staan altijd klaar om je te helpen.
Daarnaast zijn er prachtige gerenoveerde kamers. Dus Eagle is zeker een aanrader!!

Datum van verblijf: november 2019
Beoordeeld op 15 november 2019 via mobiele applicatie

Pluspunten: Veel ruimte, goede prijs, goede WiFi, Goede bedden. mooie zwembaden met veel ligbedden. Goed en gratis parkeren. Perfect strand met rieten parasols voor hotelgasten. Heel fijn!
Nadeel: rumoerige airco.

Datum van verblijf: november 2019
Beoordeeld op 18 oktober 2019

no or very bad internet
geen bvn , hoewel na lang aandringen kon dit wel op de tv aangbracht worden
kamers prima
locatie goed
personeel behulpzaam en vriendelijk
soms wat te druk
kwaliteit-prijs verhouding goed

Datum van verblijf: oktober 2019
ArelisDania, Reservations Supervisor van Eagle Aruba Resort & Casino, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 oktober 2019

Hallo jlind2019, bedankt om de tijd te hebben genomen om ons een recensie te schrijven. We zijn blij om te horen dat u van uw verblijf had genoten en dat we alsnog BVN voor u konden verzorgen. We stellen op prijs dat ons personeel vriendelijk en hulpzaam waren en dat u de prijs-kwaliteit verhouding goed vond. Onze excuses voor het ongemak met de internetverbinding - we hadden een technisch probleem die helaas wat langer dan verwacht had geduurd om te kunnen oplossen. We kijken ernaar uit om u een volgende keer welkom te heten!