Priceline
Go to your Happy Price
travelup.com
Agoda.com
Volledig restitueerbaar voor ma 27 mei
Geen toeslagen, alleen geweldige aanbiedingen
Baas B
Rotterdam, Nederland

Prima hotel voor een goede prijs.

Beoordeling van Eagle Aruba Resort
4,0 van 5 bollen12 mei 2021 beoordeeld
Vond dit hotel wat lastig om te bereiken omdat de hotelnaam niet duidelijk werd aangegeven als je met de auto aankomt.
Ontvangst was heel vriendelijk en het inchecken snel geregeld.

De kamer behoorlijk ruim van opzet voor deze prijs, een aanrader. Verder was de kamer erg schoon, goed bed, schone badkamer met prettige douche en een fijn terras. ik verbleef hier 1 nacht omdat ik de rest van mijn vakantie verbleef bij vrienden in Oranjestad.

Enige klacht die ik heb is de kwaliteit van het pizzarestaurant. Omdat ik nog in quarantaine zat heb ik een pizza en 3 blikjes bier laten bezorgen. Hoefde niet lang te wachten maar wat je dan voorgeschoteld krijgt... De meest smerige pizza die ik ooit heb gezien! Misschien voor Amerikanen een delicatesse maar dit was een half gare bodem met zeker 80% moddervette kaas. Werkelijk niet te eten! En dat voor slechts 48$.
Datum van verblijf: februari 2021
4,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenService
4,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
rafael wever, Owner van Eagle Aruba Resort, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 10 jun 2021
Hoi Baas B, bedankt voor je positieve commentaar. We zijn blij dat u over het algemeen een goed verblijf heeft gehad. Onze excuses voor het ongemak dat u tijdens uw verblijf heeft ondervonden met de kwaliteit van het eten. Ons restaurantteam bedankt u voor uw feedback en de mogelijkheid om onze diensten te verbeteren. We kijken ernaar uit u te verwelkomen voor een langer verblijf de volgende keer dat u Aruba bezoekt.

Vriendelijke groeten,
  • WIOL.com
2.1 km van Eagle Aruba Resort
1.4 km van Eagle Aruba Resort
Hyatt.com
Gratis aanmelden voor lage prijs
  • ZenHotels.com
Official Hotel Site
3.7 km van Eagle Aruba Resort
Meer hotels in Palm Beach/Eagle Beach bekijken
Beoordeeld op 17 november 2019

Lekker vakantie gehad bij Eagle Resort & Casino.
Een heerlijke sfeer. Personeel is altijd attent. En staan altijd klaar om je te helpen.
Daarnaast zijn er prachtige gerenoveerde kamers. Dus Eagle is zeker een aanrader!!

Datum van verblijf: november 2019
rafael wever, Owner van Eagle Aruba Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 november 2023

Dear Guest,

Thank you for taking the time to write this review. We appreciate your patience as we work to respond to each one.

Best regards,
Rafael Wever - Yield Manager, and the Eagle Aruba Resort Team
Email: info@eaglearuba.com

Beoordeeld op 15 november 2019 via mobiele applicatie

Pluspunten: Veel ruimte, goede prijs, goede WiFi, Goede bedden. mooie zwembaden met veel ligbedden. Goed en gratis parkeren. Perfect strand met rieten parasols voor hotelgasten. Heel fijn!
Nadeel: rumoerige airco.

Datum van verblijf: november 2019

Dear Guest,

Best regards,
Rafael Wever - Yield Manager, and the Eagle Aruba Resort Team
Email: info@eaglearuba.com

Beoordeeld op 18 oktober 2019

no or very bad internet
geen bvn , hoewel na lang aandringen kon dit wel op de tv aangbracht worden
kamers prima
locatie goed
personeel behulpzaam en vriendelijk
soms wat te druk
kwaliteit-prijs verhouding goed

Datum van verblijf: oktober 2019
ArelisDania, Reservations Supervisor van Eagle Aruba Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 oktober 2019

Hallo jlind2019, bedankt om de tijd te hebben genomen om ons een recensie te schrijven. We zijn blij om te horen dat u van uw verblijf had genoten en dat we alsnog BVN voor u konden verzorgen. We stellen op prijs dat ons personeel vriendelijk en hulpzaam waren en dat u de prijs-kwaliteit verhouding goed vond. Onze excuses voor het ongemak met de internetverbinding - we hadden een technisch probleem die helaas wat langer dan verwacht had geduurd om te kunnen oplossen. We kijken ernaar uit om u een volgende keer welkom te heten!

Beoordeeld op 8 januari 2019

Ruime (opgeknapte) kamer die dagelijks werd schoongemaakt. Geen internet op de kamer aanwezig (niet meer van deze tijd). Stoelen en bank zijn abominabel slecht en zorgen gegarandeerd voor rugklachten. Zit een hele luide ventilator aangesloten op de lichtschakelaar van het toilet en de douche. Als iemand midden in de nacht naar de wc moet en het licht aandoet is iedereen gelijk klaarwakker. Slechte zaak.
Prijs kwaliteitsverhouding is niet in balans en zeker niet als je er 2 weken wilt verblijven.

Kamertip: Kies een kamer op de lagere verdiepingen. Je hebt dan meer kans op een internet verbinding.
Datum van verblijf: december 2018
rafaelweverYield, Manager van Eagle Aruba Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 januari 2019

Geachte gast Blakaman: Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaringen met uw recente verblijf in ons hotel te delen. uw commentaar is zeer belangrijk en het spijt ons zeer dat we niet aan uw verwachtingen hebben voldaan. we zijn momenteel bezig met het vernieuwing van de kamers en elke kamer gaat wifi krijgen, maar Uw opmerkingen zullen ons helpen, omdat we voortdurend onze gastervaring verbeteren. Ik zal waarderen als je me een e-mail kon sturen op rwever@troparuba.com, zodat we je ervaring beter kunnen begrijpen en je metingen kunnen doorgeven die we hebben genomen om onze services te verbeteren. Nogmaals bedankt voor je commentaar en we hopen te worden in staat om je snel weer te verwelkomen in Tropicana Aruba Resort & Casino.

Met vriendelijke groeten,

Rafael Wever - Opbrengstmanager rwever@troparuba.com

Beoordeeld op 1 oktober 2018

2 weken Aruba op Tropicana Aruba Resort & Casino , super Hotel / plekje met 2 mooie zwembaden veel ligbedjes en een zwemmersbar. Alles aanwezig voor een super vakantie ! Er vond ook een renovatie plaats tijdens onze vakantie maar geen last van gehad , het strand ligt op een paar minuutjes lopen ook daar genoeg ligbedjes , het appartement heeft een keuken met 2 gaspitten en een magnetron en een grote koelkast met vriesvak ,SUPER ! kan je ook zelf een lekker ontbijtje of maaltijd klaar maken en dat met de grootste supermarkt om de hoek is dat toch wel handig! Verder beschikt het appartement over een aparte slaapkamer met TV ,een badkamer met ligbad,woonkamer met bank en stoel en eethoek , wij gaan hier zeker terugkomen. Top vakantie gehad !!!!! ZIE de foto"s.

Datum van verblijf: september 2018

Geachte gast RickRavenhorst: Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons eigendom te bekijken! We zijn zo blij om te horen dat u van uw verblijf genoten heeft en waarderen het dat u de tijd neemt om onze services en prestaties te bekijken. en ja, we zijn momenteel bezig met de renovatie van de kamers, maar zoals je zei, je zult geen enkel geluid horen om je te storen. Nogmaals bedankt voor uw feedback en we kijken ernaar uit u binnenkort weer te verwelkomen in Tropicana Aruba Resort & Casino.

Met vriendelijke groeten,

Rafael Wever - Opbrengstmanager rwever@troparuba.com