Beoordeeld op 9 oktober 2017 via mobiele applicatie

Wil je het beste hotel van Aruba. Dan hoef je niet verder te zoeken. Top service. Allerlei verschillende soorten entertainment en ijskoude cocktails! Het eten is ook super. En vormde liefhebber is er ook een casino. Verschillende zwembaden en de zee is 100 meter verderop.

Als ik iets mag aanraden is het dit hotel!

Datum van verblijf: oktober 2017
ArubaMarriottResort, Manager van Aruba Marriott Resort & Stellaris Casino, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 oktober 2017

Dear RobinK1987 - Thank you for this awesome review. I am delighted to read that you had top notch service, enjoyed the entertainment and experienced great food in our restaurants. Please come and visit us again . Warm Regards, Leslie Prea - Hotel Manager.

Beoordeeld op 6 september 2016 via mobiele applicatie

Niet schoon, slechte service, veel gemaakte fouten tijdens en na incheck. Geen 4 sterren waard. Onprofessioneel personeel, lange wachttijden op het strand. Verder wel goed bereikbaar en mooie omgeving

Datum van verblijf: augustus 2016
ArubaMarriottResort, General Manager van Aruba Marriott Resort & Stellaris Casino, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 september 2016

Dear J S -

Thank you for review. We apologize for the inconveniences of your experience. Our primary focus its to provide our guests with excellent customer service during their stay. Your feedback is greatly appreciated. If there is anything we can assist with, please do feel free to pass by our Front Desk or any of our staff members for assistance.

Leslie Prea
Hotel Manager

Beoordeeld op 20 juni 2016

Heel mooi hotel! Prima gezeten voor een aantal dagen. wel afgelegen van de stad. 's avonds niet veel te doen, Waardoor je wel afhankelijk bent van OV dan wel zelf vervoer moet hebben om wat te kunnen doen. Ontbijt is netjes en uitgebreid.

Datum van verblijf: augustus 2015
  • Reistype: Reisde voor zaken
Bedank Stephanie Carme... V
ArubaMarriottResort, General Manager van Aruba Marriott Resort & Stellaris Casino, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 juni 2016

Dear Stephanie -

Bedankt voor uw beoordeling. Wij hopen u te mogen verwelkomen.

Groetjes,

Hotel Manager
Leslie Prea

Beoordeeld op 10 februari 2016

Voor de derde maal op vakantie in dit fantastische hotel in nov 2015.
Het was voor ons thuiskomen. Wederom was het personeel top.
Met grote dank aan Beverly en zeker aan Paul vd frontdesk.
Mede doordat de reisorganisatie het danig liet afweten, heeft Paul alles voor ons geregeld.
We hadden een prachtige kamer met fantastisch uitzicht op het rustige zwembad met palmen , strand en zee. Alles goed verzorgd.

Datum van verblijf: november 2015
ArubaMarriottResort, General Manager van Aruba Marriott Resort & Stellaris Casino, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 februari 2016

Dear Guest -

I am really happy to read that you had a fantastic stay with us and that Beverly and Paul made sure you were well taken care of. We look forward to seeing you again soon.

Tom Calame
Complex General Manager

Beoordeeld op 10 december 2015

Ik heb een cursus voor de politie gegeven van 12 tot 15 november 2015 in het Marriott. Het was een hele goede plek en ook de voorzieningen waren goed. Tijdens deze dagen werden we ondersteund door Maria Elena. Zij heeft dat voortreffelijk gedaan. Complimenten voor haar. Alleen al voor haar goede steun zou ik daar terugkomen.

Datum van verblijf: november 2015
  • Reistype: Reisde voor zaken
ArubaMarriottResort, General Manager van Aruba Marriott Resort & Stellaris Casino, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 januari 2016

Dear Hans -

Thank you for your review. We are glad to read that you had a great time with us and we look forward to seeing you again soon.

Tom Calame
Complex General Manager