29 personen bekijken dit hotel
Hotels.comUS$ 963
TripadvisorUS$ 963
AlgotelsUS$ 1.051
Beoordeeld op 10 februari 2016

Voor de derde maal op vakantie in dit fantastische hotel in nov 2015.
Het was voor ons thuiskomen. Wederom was het personeel top.
Met grote dank aan Beverly en zeker aan Paul vd frontdesk.
Mede doordat de reisorganisatie het danig liet afweten, heeft Paul alles voor ons geregeld.
We hadden een prachtige kamer met fantastisch uitzicht op het rustige zwembad met palmen , strand en zee. Alles goed verzorgd.

Datum van verblijf: november 2015
ArubaMarriottResort, General Manager van Aruba Marriott Resort & Stellaris Casino, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 februari 2016

Dear Guest -

I am really happy to read that you had a fantastic stay with us and that Beverly and Paul made sure you were well taken care of. We look forward to seeing you again soon.

Beoordeeld op 10 december 2015

Ik heb een cursus voor de politie gegeven van 12 tot 15 november 2015 in het Marriott. Het was een hele goede plek en ook de voorzieningen waren goed. Tijdens deze dagen werden we ondersteund door Maria Elena. Zij heeft dat voortreffelijk gedaan. Complimenten voor haar. Alleen al voor haar goede steun zou ik daar terugkomen.

• Reistype: Reisde voor zaken
ArubaMarriottResort, General Manager van Aruba Marriott Resort & Stellaris Casino, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 januari 2016

Dear Hans -

Thank you for your review. We are glad to read that you had a great time with us and we look forward to seeing you again soon.

Beoordeeld op 18 november 2015

Wanneer je 690 euro per nacht mag betalen voor een tradewinds kamer met toegang tot de lounge en een eigen deel op het strand dan verwacht je toch wat.
We hebben wel gekregen wat men beschreven had maar daar houdt het dan ook bij op.
Het was een kamer op de hoogste etage, ja er was een lounge ( vrij sfeerloos, meer een decadente eetschuur ) en ja er was een apart stuk op het strand.
Behalve dat je daar een flesje water krijgt en elders niet heb ik geen verschil ervaren.
Het hotel zelf straalt geen vakantiegevoel uit.
Ons ontbijt was redelijk maar niet spectaculair, lunch ok, de snack alleen chips en avonds een klein assortiment van wat het hotel te bieden had.
Ik heb er tijdens mijn verblijf gewoon mooiere hotels gezien en zou dit hotel niet meer kiezen.

Datum van verblijf: november 2015
ArubaMarriottResort, General Manager van Aruba Marriott Resort & Stellaris Casino, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 november 2015

Dear Guest -

Thank you for your review. We would kindly like to apologize for the inconvenience of your experience. Our primary focus is to provide all of our guests with excellent customer service. Thank you for the feedback you have provided us with. We hope to see you again as we continue to enhance our experiences.

Beoordeeld op 3 november 2015

Hebe r 1 nacht overnacht, maar was prettig. niet veel bijzonders. kamer was schoon en was prettig gelegen. receptionisten zeer vriendelijk, en welkomsdrankej was heerlijk.

locatie is niet zo gunstig, daar ik 's avonds niet veel te doen had en graag naar de stad wilde.

Datum van verblijf: oktober 2015
  • Reistype: Reisde voor zaken
Bedank Stephanie Carme... V
ArubaMarriottResort, General Manager van Aruba Marriott Resort & Stellaris Casino, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 november 2015

Lieve Stephanie -

Dank u voor uw beoordeling. We zijn blij dat u een leuke tijd had tijdens uw verblijf bij ons. Bedankt voor de feedback die je ons hebt voorzien. Wij hopen u weer te zien in de toekomst.

Groetjes,

Beoordeeld op 31 oktober 2015

Uitstekende service, iedereen is even vriendelijk in het hotel.
De kamers zijn prachtig, heerlijke bedden.
Het ontbijt is duur maar heel erg uitgebreid!

Alleen het krijgen van een parasol is lastig maar voldoende bedjes beschikbaar, zowel op het strand als bij het zwembad.

Datum van verblijf: november 2014
ArubaMarriottResort, General Manager van Aruba Marriott Resort & Stellaris Casino, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 november 2015

Dear Guest -

Thank you for your review. We are really glad to read that you had an amazing time with us during your stay and we look forward to seeing you again in the future.