46 personen bekijken dit hotel
Gratis annuleren tot 12-02-23
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Gratis annuleren tot 12-02-23
Vio.com
PricelineUS$ 905
TravelocityUS$ 907
AlgotelsUS$ 967
Beoordeeld op 21 november 2021

Mooi resort direct gelegen aan het strand. Uitgebreid ontbijt, inclusief alle opties, omdat het gelijk is meegenomen bij de boeking van de kamer. Aan de overkant van de weg voldoende eetgelegenheden voor lunch en diner, hoewel die ook aanwezig zijn in het hotel. Verder heel vriendelijk en behulpzaam personeel.

Datum van verblijf: november 2021
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hilton Hotels & Resorts
Richella P, Other van Hilton Aruba Caribbean Resort & Casino, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 november 2021

Dear RSdH3205,

Thank you for your excellent review. It is always a treat knowing that our guests had a great time at our resort. We look forward to welcoming you back soon.

Beoordeeld op 10 oktober 2021 via mobiele applicatie

We zijn hier een weekje verbleven .
Wat een hotel ….. pfff er ontbreekt werkelijk aan niets
Geweldige kamers vriendelijk personeel
Heerlijk eten
Mooie zwembaden met een strand bij het zwembad
Heerlijk gelegen aan palm beach
Er is zelfs een casino in het hotel
Ook zijn er diverse shops in het hotel
Vanuit het hotel loop je zo het uitgaansleven in

Datum van verblijf: oktober 2021
Richella P, Other van Hilton Aruba Caribbean Resort & Casino, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 oktober 2021

Dear Bortjeck,

Thank you for your excellent review. It is always a treat knowing that our guests had a great time at our resort. We look forward to seeing you return and experience our authentic Aruba hospitality once again.

Beoordeeld op 18 mei 2021

Hele fijne ervaring. De locatie is goed, heerlijk om te ontspannen, vriendelijk personeel, lekker eten. De Spa is echt een aanrader. We hebben als gezin erg veel genoten van ons verblijf
Dichtbij uitgaans gelegenheden en restaurants, heerlijke beach

Datum van verblijf: mei 2021
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hilton Hotels & Resorts
Richella P, Other van Hilton Aruba Caribbean Resort & Casino, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 augustus 2021

Dear nnieuw,

Thank you for your review. We are so happy you enjoyed your time with us at Hilton Aruba and look forward to welcoming you back to the " One Happy Island" again soon!.

Beoordeeld op 24 februari 2021

Nu voor de 3e keer aan het ontbijt alhier. Het personeel is werkelijk intens vriendelijk. Ze geven je een buitengewoon welkom gevoel en het eten is ook geweldig!!! Wat een weelde. Het is zelfs niet prijzig. MOST AMAZING SERVICE, EVERRRRR!!!!

Datum van verblijf: februari 2021
Shareska Gutierrez, Marketing van Hilton Aruba Caribbean Resort & Casino, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 februari 2021

Dear jackya371,

Thank you for sharing your experience with us. As you have seen, our team are committed in providing authentic Aruban hospitality. We hope you return for many more!

Beoordeeld op 26 januari 2020

Hilton heeft zoals veel (Highrise) hotels een inpandig casino. Tijdens een bingo activiteit het casino bezocht en prettig verrast. Goed verzorgd casino, bijna geen slots inactive, moderne en nieuwe machines met leuke features, goede F&B, nette toiletten, een goede bingo organisatie (bingomasters komen naar je toe ipv naar de desk te lopen bij bingo), voldoende speel- en zitplekken. Apart dat bij uitbetalingen van tickets aan kassa, ook bij lagere bedragen, legitimatie verplicht is. Een van de betere casino’s op Aruba, aanrader om te bezoeken.
Duidelijk een casino dat niet “erbij bij het hotel is” maar een professionele organisatie uitstraalt. En terecht dat zij de naam voeren: Thé Aruba Casino, Hèt Casino van Aruba.

Datum van verblijf: januari 2020