Beoordeeld op 4 mei 2019 via mobiele applicatie

Het Hilton is een prima hotel aan een mooi breed strand. Er zijn 2 zwembaden. De kamers zijn verspreid over meerdere gebouwen. wij hadden een nette kamer met 2 kleinere bedden, een wat gedateerde badkamer en een groot balkon. Het ontbijtbuffet in het hotel is uitgebreid en lekker, het personeel werkt hard, heeft niet zoveel tijd maar is wel vriendelijk.
Het enige nadeel van het hotel is dat je elke dag om 16u een palapa voor de volgende dag moet reserveren als je er 1 gratis wil hebben, anders begint de prijs bij $45 pd. Dit werkt helaas bij meer hotels zo... verder hebben wij een aangenaam verblijf gehad in het Hilton.

Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 6 april 2019 via mobiele applicatie

Eerst keer Aruba, het klopt dat dit eiland gericht is op de amerikaanse toerist dus je kan ook in us dollar betalen; prima hotel en zeer vriendelijk personeel. Speciale vermelding voor Cecilia Solano die altijd voor ons klaar stond bij het ontbijt. Het resort deed ons denken aan het ahilton resort op Maui! Heerlijk!

Datum van verblijf: april 2019
Beoordeeld op 24 oktober 2018

Heerlijke tijd op Aruba gehad in het Hilton hotel! Was blij verrast dat er ook veel faciliteiten qua sport en yoga mogelijk was. De instructeurs van RJ’s Gym waren professioneel en zeer vriendelijk. Ik heb er van genoten !!!!

Kamertip: Zuidkant en zee zicht
Datum van verblijf: september 2018
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 16 mei 2018 via mobiele applicatie

Na vele malen verblijf in het Holiday-Inn, dit jaar gekozen voor het Hilton. De kamers zijn wat aan de sombere donkere kant, maar zijn verder wel netjes. Het enige echte minpunt vonden wij, dat er geen enkele parasol te vinden is rondom het zwembad. Je verbrand er levend. De Cabana's/paviljoens rondom het zwembad die verhuurt worden kosten 50 dollar per dag, dus dat wordt een dure grap. Hou daar dus rekening mee!

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 11 mei 2018 via mobiele applicatie

Afgelopen week genoten van ons verblijf in het Hilton Aruba. Prachtig hotel, mooi strand en fijne zwembaden. Maar bovenal goede service van het vriendelijke personeel van het resort, zoals Bienvenida die dagelijks zorgde voor een fijne nette hotelkamer!

Datum van verblijf: mei 2018