Beoordeeld op 6 april 2019 via mobiele applicatie

Eerst keer Aruba, het klopt dat dit eiland gericht is op de amerikaanse toerist dus je kan ook in us dollar betalen; prima hotel en zeer vriendelijk personeel. Speciale vermelding voor Cecilia Solano die altijd voor ons klaar stond bij het ontbijt. Het resort deed ons denken aan het ahilton resort op Maui! Heerlijk!

Datum van verblijf: april 2019
Beoordeeld op 24 oktober 2018

Heerlijke tijd op Aruba gehad in het Hilton hotel! Was blij verrast dat er ook veel faciliteiten qua sport en yoga mogelijk was. De instructeurs van RJ’s Gym waren professioneel en zeer vriendelijk. Ik heb er van genoten !!!!

Kamertip: Zuidkant en zee zicht
Datum van verblijf: september 2018
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 16 mei 2018 via mobiele applicatie

Na vele malen verblijf in het Holiday-Inn, dit jaar gekozen voor het Hilton. De kamers zijn wat aan de sombere donkere kant, maar zijn verder wel netjes. Het enige echte minpunt vonden wij, dat er geen enkele parasol te vinden is rondom het zwembad. Je verbrand er levend. De Cabana's/paviljoens rondom het zwembad die verhuurt worden kosten 50 dollar per dag, dus dat wordt een dure grap. Hou daar dus rekening mee!

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 11 mei 2018 via mobiele applicatie

Afgelopen week genoten van ons verblijf in het Hilton Aruba. Prachtig hotel, mooi strand en fijne zwembaden. Maar bovenal goede service van het vriendelijke personeel van het resort, zoals Bienvenida die dagelijks zorgde voor een fijne nette hotelkamer!

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 7 oktober 2017 via mobiele applicatie

Vijf jaar terug was onze eerste keer in dit hotel toen onder de keten Radisson. We zijn nu vijf jaar later en de keten Hilton heeft dit resort over genomen. Ik moet zeggen de verfraaiing van de gebouwen is mooi en aantrekkelijk maar er zijn toch wel punten waar ik veel minder tevreden over ben die zijn negatiever geworden en dan spreek ik over het ontbijt elke morgen hetzelfde niks variatie weinig keuze. Hier neem je best geen ontbijt in de naburige restaurantjes kan je ook gaan ontbijten en is het vele beter. Het restaurantje aan het strand en zwembad is al zeker achteruit gegaan tegenover radisson hier krijg je nu sla in een aluminium bord, voor zo ver ik weet ben ik geen hond of kat? De palapa’s is nog steeds hetzelfde liedje lekker in de rij gaan staan voor eentje te reserveren of je betaald ervoor als je niet wil wachten. Afspraak over kamers is ook niet echt op vraag van de klant als je betaald voor een kamer met zeezicht en een kingsize bed. Waarom in godsnaam krijg je dan een kamer met twee aparte bedden en uitzicht op het dak!!! Voor de rest is dit wel nog steeds een top locatie prachtig strand zalig weer en onvergetelijke tijd. En de restaurantjes rond het hotel langs de straten zijn wel ongelofelijk top van eten Ik zou enkel de hiltonketen aanraden om eens na te denken over een beter eetpatroon meer variatie en prijs-kwaliteitverhouding toch aan te passen want ontbijt voor twee aan 50$ vind ik toch wel veel om elke dag hetzelfde te krijgen en met weinig tot geen keuze!

Datum van verblijf: oktober 2017