“Wat een ervaring!!!!”

20:00
Geclassificeerd als nr. 3 van 203 Restaurants in Palm Beach/Eagle Beach
Prijsklasse: US$ 99 - US$ 1.000
19 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Als local zijnde ben ik druk bezig om alle restaurants uit te proberen, na 7 maanden is dit overduidelijk de beste!!!
Service, ervaring, producten en sfeer waren gewoon perfect. Onze gelegenheid was speciaal en zo hebben wij ons ook heel de avond gevoeld. Hartelijk dank voor de waanzinnige avond en tot snel. Dikke kus Angelo en Karen.

Datum van bezoek: januari 2019

16 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Met een vriendin wezen eten bij Senses. We werden hartelijk ontvangen & er was gelijk een fijne sfeer. Per gang kreeg ook heerlijke bijpassende wijnen erbij. Ze waren erg professioneel in hoe ze vertelde bij elke gang wat het is & hoe het bereid is. Het eten was perfect. Er was niets wat ik niet lustte. Wanneer ik dit jaar in Aruba ben, ga ik er zeker weten weer heen! Geweldig!

Btw. Locatie is ook echt adembenemend.

15 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldige zaak, uitmuntende service en eten van het beste niveau. Zeker een aanrader als je er bent!

15 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Samen met een vriendin wezen eten bij Senses. Wat een geweldige en unieke ervaring!
Een mooie locatie en mooi restaurant met een gezellige sfeer. Het duo Kelt en Bas doen het erg leuk en zeer professioneel samen. Kelt met zijn heerlijke en creatieve gerechten wat ook prachtig gepresenteerd wordt en Bas zijn uitgebreide kennis en uitleg over de passende wijnen.
Doordat de gasten direct contact met Bas en Kelt hebben tijdens het dineren voelt het ook prettig en gezellig tegelijk!
Zeker de moeite waard en ik kan niet wachten tot ik in september weer heerlijk bij Senses kan dineren.

19 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn met zijn vieren gaan eten bij Bas en Kelt. werden goed ontvangen en kregen een glas proseco als welkomst drankje. Nadat iedereen aanwezig was, en we met elkaar kennis hadden gemaakt, gingen we aan tafel. De gangen werden goed uitgelegd en waren stuk voor stuk een bijzondere creatie! Kelt is een chef en vakman die precies weet wat hij doet en heerlijke gerechten vanuit de hele wereld op tafel zet! Bas zeer vriendelijke gastheer die de wensen van de klant goed aanvoelde en met zijn passie voor wijn de gerechten en daarbij ook de avond compleet maakte. Al met al een top avond!

Datum van bezoek: juli 2018

Reizigers die Senses Fine Dining bekeken, bekeken ook

In Senses Fine Dining geweest? Deel je ervaringen!