“Heel fijn restaurant!!”

za 20-7
20:00
Geclassificeerd als nr. 5 van 203 Restaurants in Palm Beach/Eagle Beach
28 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben 2 dagen geleden hier gegeten op aanraden van TripAdvisor. Goede recensies en no 5 op de lijst.
Hier hebben wij zeker geen spijt van gehad. Supervriendelijke bediening en zalig eten. Wij aten een vis ceviche en als hoofdgerecht de mix platter met 5 gerechten. Ideaal om het Peruaanse eten te leren kennen. Wij hopen hier nog eens terug te mogen komen en kunnen het van harte aanbevelen!!

Datum van bezoek: augustus 2018

25 juni 2018 beoordeeld

We hebben met een gezelschap van 6 personen genoten van de diverse specifiek peruviaanse gerechten. De gerechten hebben we laten begeleiden door heerlijke bijpassende wijn. Ook de bediening was in lijn met hetgeen we hebben gegeten. Gewoon geweldig. Zeer aanbevelenswaardig!

Datum van bezoek: juni 2018
15 juni 2018 beoordeeld

Een maaltijdsalade voor twee personen en een Aji de Gallina, Spice chicken voor mij. Lekker en betaalbaar.

Datum van bezoek: juni 2018
16 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

In de afgelooen week hebben we hier 3 keer gegeten en werkelijk waar genoten. We hebben eerst de koude tapas schotel genomen en daarna de warme. Een prima keuze omdat het een opeenvolging is van verschillende smaken. De 2 volgende avonden hebben we gekozen voor een aantal andere gerechten. Alles was even lekker. De mosselen zijn de beste die ik ooit heb gegeten, heel pittig en bijzonder opgemaakt met wat tomaten, rode uien etc. Ook de parihuela is een topper!
In het restaurant worden Peruaanse spullen verkocht waar 50% van naar het goede doel gaat.
Gezellige ambiance, buitengewoon vriendelijk personeel en heerlijk eten. Ook de koffie als afsluiting is prima
Goede wijnen op de kaart.
Een prima plek om te eten

Datum van bezoek: april 2018
22 januari 2018 beoordeeld

Bij een andere Peruviaans restaurant gegeten en was enthousiast over dat eten. Echter bij Asi es mi Peru was na een uitstekend maar duur voorgerecht het midden gerecht erg tegengevallen. Het nagerecht was ook zeer goed. Een goede wijnkeuze.

Datum van bezoek: januari 2018

Reizigers die Asi es mi Peru bekeken, bekeken ook

In Asi es mi Peru geweest? Deel je ervaringen!