“Ontbijt”

Keukens: Nederlands, Internationaal
Geschikt voor: Lokale keuken, Gezinnen met kinderen
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Ontbijt, Diner
7 juni 2019 beoordeeld

Heerlijk Ontbijt, goed verzorgd en heerlijk eten. Mensen staan in de rij s'morgens en wachten soms wel een uur op een tafeltje. Ook lokale bevolking komt er graag.

Datum van bezoek: juni 2019

18 mei 2019 beoordeeld

Vlakbij ons hotel gelegen, dus voor de hand liggen om het een keer te proberen. En waarom niet lekker een keer poffertjes als lunch. De bediening (Nederlanders!) was niet alle dagen vriendelijk en zelfs uitgesproken ongezellig. De kwaliteit van de poffertjes en pannekoeken was okay. Schnitzels, de derde specialiteit van dit eenvoudige restaurant hebben we niet geprobeerd. Voor een keertje prima.

Datum van bezoek: mei 2019
16 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk in de buitenlucht op de overdekte porch met ventilator een ontbijt doen waar je de eerste uren genoeg mee hebt.
Het is wel even geduld hebben voor er een tafeltje vrij komt, zo populair is het is. Maar als je dan eenmaal zit wordt je ook zeer snel en vriendelijk bediend. Onder het genot van een kopje koffie en de vliegende bezoekers is het werkelijk genieten. Koffie wordt gratis bijgevuld. Ontbijt is de beste op het eiland, zeer uitgebreid. Absolute aanrader!

Datum van bezoek: maart 2019
23 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke pannenkoeken gegeten! Norway...echt super! Mijn vriend had de Egyptian, ook erg lekker! Gezellige terras met erg vriendelijke bediening. Zeker een keer om terug te komen.

Datum van bezoek: maart 2019
6 november 2018 beoordeeld

hele nette en beleefde bediening,
de farmers schnitzel was van een goede keuze, samen met de salade, home style patatoes en stukken meloen was dit gerecht te groot voor mij, en reken mezelf toch wel tot de redelijke eters.
Het verkoelde glasje water kwam zonder vragen , top !
nu nog spareribs op het menu en ik kom zeker een keer terug!

Datum van bezoek: november 2018

Reizigers die The Dutch Pancakehouse bekeken, bekeken ook

Palm Beach/Eagle Beach, Aruba
Palm Beach/Eagle Beach, Aruba

In The Dutch Pancakehouse geweest? Deel je ervaringen!