“Zalig ontbijt!”

Keukens: Nederlands, Internationaal
Geschikt voor: Lokale keuken, Gezinnen met kinderen
Dineropties: Diner, Ontbijt, Na sluitingstijd, Lunch
16 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk in de buitenlucht op de overdekte porch met ventilator een ontbijt doen waar je de eerste uren genoeg mee hebt.
Het is wel even geduld hebben voor er een tafeltje vrij komt, zo populair is het is. Maar als je dan eenmaal zit wordt je ook zeer snel en vriendelijk bediend. Onder het genot van een kopje koffie en de vliegende bezoekers is het werkelijk genieten. Koffie wordt gratis bijgevuld. Ontbijt is de beste op het eiland, zeer uitgebreid. Absolute aanrader!

Datum van bezoek: maart 2019

23 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke pannenkoeken gegeten! Norway...echt super! Mijn vriend had de Egyptian, ook erg lekker! Gezellige terras met erg vriendelijke bediening. Zeker een keer om terug te komen.

Datum van bezoek: maart 2019
6 november 2018 beoordeeld

hele nette en beleefde bediening,
de farmers schnitzel was van een goede keuze, samen met de salade, home style patatoes en stukken meloen was dit gerecht te groot voor mij, en reken mezelf toch wel tot de redelijke eters.
Het verkoelde glasje water kwam zonder vragen , top !
nu nog spareribs op het menu en ik kom zeker een keer terug!

Datum van bezoek: november 2018
20 augustus 2018 beoordeeld

Lekkere Hollandse pannenkoeken. Goede bediening. Gezellig op Market Place. Poffertjes proefde niet vers, wellicht uit de magnetron.

Datum van bezoek: augustus 2018
28 juli 2018 beoordeeld

Wij hadden tijdens onze vakantie op Aruba even zin in een gewone, simpele pannenkoek. Even iets anders dan de All Inclusive buffetten in het resort waar wij verbleven. Wij waren hier in februari 2004 ook en hadden toen onze twijfels over het voortbestaan van een Nederlandse pannenkoekzaak op Aruba hartje down town.

Verrast om te vernemen dat zij anno 2018 toch alweer 15 jaar bestaan. En om dat te vieren krijgt ieder gezelschap bij het afrekenen een kraslot. Wij vielen in de prijzen en hadden de keuze uit een boodschappentasje of een T-shirt. Een leuke geste en herinnering aan ons etentje bij de pannenkoekenzaak.

De pannenkoek met bacon en de pannenkoek met appel en kaneel smaakten okay, maar kon beter!

De totaalprijs was vergelijkbaar met een willekeurige pannenkoekboerderij in Nederland.

Datum van bezoek: juli 2018

Reizigers die The Dutch Pancakehouse bekeken, bekeken ook

Palm Beach/Eagle Beach, Aruba
Palm Beach/Eagle Beach, Aruba

In The Dutch Pancakehouse geweest? Deel je ervaringen!