“Heerlijk”
Beoordeling van Yemanja Woodfired Grill

Yemanja Woodfired Grill
Geclassificeerd als nr. 8 van 267 Restaurants in Oranjestad
Geschikt voor: Romantisch, Grote groepen, Lokale keuken, Speciale gelegenheden, Zakelijke bijeenkomsten
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Lunch, Reserveringen
30 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Een niet al te gewone kaart met veel verrassend combinaties. Niet vreemd, gewoon goed en lekker. Zeer vriendelijke en vrolijke bediening. Correct geprijsd...de juiste prijs/ kwaliteit verhouding. Aanrader!

Datum van bezoek: mei 2019

13 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed aangeschreven, neem je portemonnee mee!! Entourage super. Personeel super vriendelijk. Alles mogelijk . Omdat alles erg aan de prijs is( tussen 32 en 42 Dollar PP) , werd de keus iets meer ingewikkeld. We hebben gekozen voor pork, op een bedje van groentes. Heerlijk, meer als genoeg .Qua eten en gezelligheid kan je hier komen, wel erg duur.
In de avond is parkeren in Oranjestad mogelijk met je auto. Of je gaat met de bus( tussen 2 en 3 Dollar, per rit, per persoon, elke 20 minuten).Ze rijden ook in kleine witte busjes, let op bus naam bij voorraam) er rijden ook taxi’s, zijn duurder.

Datum van bezoek: april 2019
30 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Uitstekend restaurant. Hadden niet gereserveerd, maar konden na 45 min.toch een tafel krijgen. Wachten was zeer de moeite waard. Bediening was zeer goed en de gerechten uitstekend. We hadden een salade gevolgd door tonijn en zalm. Aanrader.

Datum van bezoek: maart 2019
22 februari 2019 beoordeeld

Al jarenlang is dit één van mijn favoriete restaurants op het eiland. Het is goed om te zien dat ze de setting en de kwaliteit nog steeds goed hebben kunnen bewaren, maar dat de menukaart inmiddels wel is aangepast naar deze tijd. Als je vegetariër bent en toch uitgebreid uit eten wilt, dan ga je het hier geweldig vinden. Maar, carnivoren vrees niet, ze weten erg goed wat ze doen met hun vlees en hun woodfired grill. De bediening was professioneel en attent, de wijnen zijn ook erg goed. Ondanks dat je midden in het centrum zit merk je hier niks van omdat ze zo'n leuke tuin/terras hebben om te zitten. Als je op Aruba bent, sla deze dan zeker niet over!

Datum van bezoek: februari 2019
9 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel veel reviews schrijven wij nooit... We hebben zelf een restaurant en zullen alleen verassende of bijzondere gevallen melden.
Hier stond al een rij mensen te wachten fantastisch! Dit betekend vers en goed eten... De hostes maakt een bijzonder vriendelijke indruk. De blonde serveerster (waarschijnlijk eigenaar of manager) is een pittige tante, maar een die houd van haar vak. Vriendelijk kordaat maar voelt haar klant precies aan. Naast ons zat een tafeltje met daaraan een type vrouw die ik zelf niet graag in Mn zaak heb. Zo eentje waar je eigenlijk van te voren van weet wat je ook doet, je kunt er weinig goed voor doen. Geef ze de vrije hand en ze neemt je zaak over. Dezelfde serveerster had dat ook gelijk door das een gevoel voor mensen kennis... Ze laat de mevrouw op een hele subtiele manier weten door lichaamshouding, niet te ver te gaan. Super top gedaan ken weinig mensen die dat beter zouden aanpakken dan haar. Bravo! Dan het eten smaak puurheid en vooral NIET geamerikaniseerd... Zo super gewoon de smaak van Aruba... zoals het eigenlijk moet zijn! De bord opmaak, fantastisch je voelt je ziet je ruikt en je smaakt liefde...
Liefde voor de producten liefde voor smaak... en niet te vergeten liefde voor het vak! Dat kwam zowel in de keuken als in de bediening duidelijk naar voren. Het briefje was te klein om dat in te vullen:). Toppers das het goeie woord!

Datum van bezoek: februari 2019

Reizigers die Yemanja Woodfired Grill bekeken, bekeken ook

In Yemanja Woodfired Grill geweest? Deel je ervaringen!