“Lekker eten in mooi gerestaureerd landhuis”
Beoordeling van Quinta del Carmen

Quinta del Carmen
Geclassificeerd als nr. 15 van 267 Restaurants in Oranjestad
Keukens: Internationaal
Dineropties: Buiten zitten, Privé-dinergelegenheid, Reserveringen
Dineropties: Buiten zitten, Privé-dinergelegenheid, Reserveringen
5 oktober 2018 beoordeeld

Het eten wordt zowel in het landhuis als buiten in de tuin geserveerd. We hebben 2x in de tuin gegeten en in de avondbries is dat heerlijk vertoeven. Het menu is caribisch, Frans en Nederlands ( draadjesvlees) en wat ons betreft helemaal geslaagd. We hadden een voorgerecht van escargots met champignons in een soort gratin, gestoofde rib, paella, kreeftsoep. Bediening is heel vriendelijk en snel. Zeker aanrader!

Datum van bezoek: september 2018

22 augustus 2018 beoordeeld

Een heerlijk uitstekend restaurant op een droomlocatie. Prima bediening van vrolijke mensen. Het eten is er uitstekend met een goed glas wijn!

Datum van bezoek: mei 2018
11 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op basis van diverse aanbevelingen hier een heel prettige culinaire avond doorgebracht. Ruime menu en wijnkaart. Hebben genoten van diverse appetisers: zalm cakes, crispy shrimps, ceviche. Prima van smaak allemaal. Netjes gevraagd of we even wilden wachten met het hoofdgerecht.

Vervolgens door naar de hoofdgerechten: Paella, Zalm, Surf & Turf, Tenderloin en Wit-Wittie, allemaal prima bereid met als garnering gemengde groenten en aardappelpuree.

Ruimte was er nog maar voor 1 toetje, heerlijke Apple Pie.

Al met al, tezamen met de vriendelijke en accurate bediening een prima avond uit. Is niet aan de goedkope kant, maar zeer zeker de moeite waard, mede ook doordat je heerlijk buiten zit.

Houd er rekening mee dat de keuken om 22:00 sluit. Verwacht dus geen Mediterranean dinertijden.

Datum van bezoek: augustus 2018
1 augustus 2018 beoordeeld

Gelegen vlak naast ons hotel Arubiana Inn dus we konden het lopen.
Zeer smaakvolle kaart, vriendelijke bediening.
De lokatie is prachtig, de tafels staan gezellig opgesteld in een binnentuin aan de achterzijde

Datum van bezoek: juli 2018
30 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten, mooie ambiance, bediening was correct en de tijd tussen de gangen was perfect! Prima prijs kwaliteit verhouding! Een van de betere restaurants op Aruba!

Datum van bezoek: juli 2018

Reizigers die Quinta del Carmen bekeken, bekeken ook

In Quinta del Carmen geweest? Deel je ervaringen!