“Heerlijk eten bij TOF”
Beoordeling van Twist Of Flavors Aruba

Twist Of Flavors Aruba
Geclassificeerd als nr. 20 van 267 Restaurants in Oranjestad
Keukens: Internationaal
Beschrijving: TOF "Twist of flavors" is een nieuw restaurant met een Internationale keuken. Ons menu bied u veel varieties en keuzes voor Klein en groot. Met onze knusse ambience kunt u heerlijk op ons terras genieten of binnen in de airco. Cocktails, tap biertjes, frozen drinks, wijn en nog veel meer keuzes vind u ook op ons menu. TEAM TOF staat voor u klaar!
27 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Hele leuke avond gehad bij TOF dankzij de zeer attente bediening van Bas en de feestelijk gedekte tafel voor onze jarige dochter. Glutenvrij eten geen probleem en ook voor de kinderen meer dan genoeg keus. TOF ligt iets buiten get centrum naar een bezoekje meer dan waard!

Datum van bezoek: april 2019

26 maart 2019 beoordeeld

We waren weer op mijn favorieten eiland ARUBA ,dus daan gaan we zeker naar TOF Twist Of Flavors , weer 2 keer heerlijk gegeten , de TOF burger en de grouperburger met alles er op en er aan!! Als je op Aruba ben moet je hier zeker een keer gaan eten, zie ook mijn vorige beoordelingen en bekijk de website...

Datum van bezoek: maart 2019
17 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn hier tijdens ons verblijf op Aruba 1x wezen dineren. Hartelijk ontvangst door Nederlandse gastvrouw en tevens vriendelijke bediening. Je kan er binnen en buiten zitten. Het zit half aan een weg en half in een klein winkelcentrum. Prima sfeer. De kaart is gevarieerd. De espresso martini viel goed in de smaak.
Het eten hadden we beter verwacht. Het vlees was niet heel mals.

Datum van bezoek: maart 2019
19 oktober 2018 beoordeeld

Zeer gezellig en goed restaurant,goede prijs verhouding(er is al een 3 gangen diner voor 26 dollar) dat is voor Aruba niet duur , het eten is uitstekend zondag's zit er live muziek,al met al een echte aanrader. Wij hebben er 3 maal gegeten.

Datum van bezoek: oktober 2018
1 oktober 2018 beoordeeld

Als wij op Aruba zijn gaan wij altijd een paar keer eten bij TOF , Twist Of Flavors Aruba bij The Shops At Alhambra , zeer gezellig restaurant met een heerlijk terras en een perfecte kaart. Ik ben helemaal gek op de burgers die ze daar maken , dus 2 maal een burger wezen eten , 1 maal de TOF burger en 1 maal de Grouper burger, HEERLIJK !! zeker een aanrader , maar er is keus genoeg voor andere specialiteiten . Neem zeker een kijkje op de website !

Datum van bezoek: september 2018

Reizigers die Twist Of Flavors Aruba bekeken, bekeken ook

In Twist Of Flavors Aruba geweest? Deel je ervaringen!