“Om aan te bevelen”
Beoordeling van Gelatissimo Bistro

Gelatissimo Bistro
Geclassificeerd als nr. 1 van 9 Dessert in Oranjestad
24 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

4x heerlijk gegeten. Bedankt koks en bediening met name rafael voor de herkenning iedere keer, vriendelijke service.

Datum van bezoek: januari 2019
GiannisG_Marketing, Public Relations Manager van Gelatissimo Bistro, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 februari 2019

We zijn heel erg dankbaar voor je vriendelijke woorden. Het voelt geweldig dat het harde werk van onze collega's op een dergelijke manier wordt gewaardeerd. Zie je snel terug?

21 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk, gezellig restaurantje, oogt als een ijszaak maar hebben ook lekkere makkelijke kleine, verse gerechten.
De ober Maxromy is een leuke vlotte gezellige kerel! Omwille van de glutenvrije mogelijkheden voor onze dochter zijn wij hier aangeschoven.

Datum van bezoek: januari 2019
16 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De meisjes die 'bedienen' lijken zo weggelopen uit een film van Fellini. Hoewel je zelf je ijsje moet halen. Ook je koffie en espresso moet je zelf halen en naar buiten brengen. Je moet eerst achter in de zaak afrekenen waarna je kunt bestellen. Het ijs is lekker en de koffie is behoorlijk.

Datum van bezoek: augustus 2018
10 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het restaurant oog op een rare plek, maar je kan er aan de bar eten. Het eten duurt wel even, maar is het wachten waard. Super lekker gegeten. Neem je tijd om de menu door te nemen, want je hebt veel keus en het is er lekker.

Datum van bezoek: juni 2018
7 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij Gelatissimo Bistro kun je niet alleen terecht voor heerlijk ijs, maar ook voor lekkere cocktails. En let op voor half geld van vier tot zeven: happy hour!

Datum van bezoek: april 2018
GG_Marketing, Guest Relations Manager van Gelatissimo Bistro, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 april 2018

Hi Nomen,

Dank je wel voor het review en het langs komen! Hopelijk zien we je snel terug!

Vriendelijk groet,

Reizigers die Gelatissimo Bistro bekeken, bekeken ook

Palm Beach/Eagle Beach, Aruba

In Gelatissimo Bistro geweest? Deel je ervaringen!