Beoordeeld op 31 december 2017 via mobiele applicatie

Maand gewoond ivm mijn werk, rustig en vriendelijk, wekelijks werd er schoongemaakt en bedden verschoond. Zwembad is fijn en de zee, strand en supermarkt dichtbij. Je hebt op Aruba wel een auto nodig.

Datum van verblijf: december 2017
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 15 december 2017

Prima appartementencomplex met alle benodigde faciliteiten in het appartement en een zwembad met zitjes en ligbedden. Het complex is netjes en erg schoon en Is zeer vriendelijk. Wij logeerden hier, net als vele anderen, doordat mijn partner tijdelijk in het ziekenhuis werkte.

Datum van verblijf: december 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 7 november 2017

Prima appartementen, klein zwembad, kleine fitnessruimte. Geen catering of activiteiten, wel koffievoorziening. Keurig schoon en netjes onderhouden.
Er zijn veel Nederlanders die in het ziekenhuis werken.

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 17 september 2017

Bij aankomst snelle incheck en informatie gekregen. Goede ruime kamer, Iets gedateerd maar schoon. Badkamer ruim maar door wasmand en trapje wat slordig. Dagelijkse schoonmaak was goed, zelfs afwas werd gedaan of opgeruimd. Stille koelkast was wel een verbetering met andere ervaringen. Televisie zou lager kunnen hangen, maar dit is een klein detail. Het zwembad was schoon en goed onderhouden. Zou er zo weer terug komen als de gelegenheid er toe is.

Datum van verblijf: september 2017
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 13 september 2017

Sinds 2007, kom ik hier graag.
Super netjes, met werknemers die er al jaren werken (elke dag).
Super schoon en hygiënisch. Snacht's bewaking.
Op loopafstand van het strand (15 minuten)

Ik kom er graag, in oktober mag ik weer.

Datum van verblijf: maart 2017