“Heerlijk eten leuke plek aan het strand”
Beoordeling van The West Deck

The West Deck
Geclassificeerd als nr. 20 van 267 Restaurants in Oranjestad
Keukens: Caraïben, Vis en zeevruchten, Bar, Grill
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
15 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten, vlees top en goede cocktails. Erg aardige bediening en redelijke prijzen voor Arubaanse begrippen. Ruime keuze uit diverse gerechten.

Datum van bezoek: juni 2019

16 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier gegeten en van te voren via internet gereserveerd. Bij aankomst wist het personeel van niets.uiteindelijk mochten we wel gaan zitten.personeel nors en geeft je niet echt een welkom gevoel. Eten redelijk, we hadden ribs,samosas en kip.de ribs waren wat aan de droge kant, de samosas hadden weinig smaak(kan ook persoonlijk zijn want ik hou van pittig). Uitzicht is prachtig en het restaurant op zich ziet er gezellig uit.

Datum van bezoek: mei 2019
28 april 2019 beoordeeld

Prima plek aan zee met snelle en vriendelijke lokale bediening.
We waren hier voor een lunch en hadden het laatste tafeltje.
Ruime kaart met zeer smakelijke gerechten uit de lokale keuken.
We waren er voor het eerst maar komen zeker terug.

25 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

De Governors beach salade is goddelijk. Rijk gevuld en vers. Leuk uitzicht en aardige bediening. Super.

14 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Je kan binnen en buiten zitten, we kozen voor buiten. Erg leuke sfeer met lichtjes in de bomen en langs de tuin. In het midden een grote dividivi boom, waar je voorzichtig langs moet lopen als je wat langer bent :(.
Leuke kelner die je advies geeft wat er allemaal te eten is.
We kozen voor de aperatiefjes. Meer dan zat achteraf. De Mahdi Mahdi vos was gegrild en erg goed. Met Johnny cakes en gebakken banaan. Erg goed allemaal. De rijst op Arubaanse basis leek een beetje op de rijstpap van mn oma :)
Ook de gegrilde vleessoorten waren erg lekker.
De jerk checken was erg pittig .
Wel goed van smaak.
Prijs viel voor Arubaanse begrippen mee. Kortom een aanrader.

Datum van bezoek: april 2019

In The West Deck geweest? Deel je ervaringen!