“Mooie Stek uit de drukte”
Beoordeling van The West Deck

The West Deck
Geclassificeerd als nr. 19 van 267 Restaurants in Oranjestad
Keukens: Caraïben, Vis en zeevruchten, Bar, Grill
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
28 april 2019 beoordeeld

Prima plek aan zee met snelle en vriendelijke lokale bediening.
We waren hier voor een lunch en hadden het laatste tafeltje.
Ruime kaart met zeer smakelijke gerechten uit de lokale keuken.
We waren er voor het eerst maar komen zeker terug.

25 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

De Governors beach salade is goddelijk. Rijk gevuld en vers. Leuk uitzicht en aardige bediening. Super.

14 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Je kan binnen en buiten zitten, we kozen voor buiten. Erg leuke sfeer met lichtjes in de bomen en langs de tuin. In het midden een grote dividivi boom, waar je voorzichtig langs moet lopen als je wat langer bent :(.
Leuke kelner die je advies geeft wat er allemaal te eten is.
We kozen voor de aperatiefjes. Meer dan zat achteraf. De Mahdi Mahdi vos was gegrild en erg goed. Met Johnny cakes en gebakken banaan. Erg goed allemaal. De rijst op Arubaanse basis leek een beetje op de rijstpap van mn oma :)
Ook de gegrilde vleessoorten waren erg lekker.
De jerk checken was erg pittig .
Wel goed van smaak.
Prijs viel voor Arubaanse begrippen mee. Kortom een aanrader.

8 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

De laatste avond dat vrienden op bezoek waren hier gegeten. Heerlijke cocktails en erg lekker gegeten. We hadden een selectie van de kleinere gerechten. Allemaal even goed.
We zaten in de sfeervol verlichte tuin.
Onze over francisco was heel goed, attent en grappig.
Een heerlijke avond gehad.

Datum van bezoek: maart 2019
10 februari 2019 beoordeeld

Leuk concept met kleine gerechten. Heerlijk gegeten voor een heel goede prijs. Gezellige atmosfeer en heel vriendelijke bediening.

Datum van bezoek: februari 2019

In The West Deck geweest? Deel je ervaringen!