22 personen bekijken dit hotel
Vio.comUS$ 395
Trip.comUS$ 406
ZenHotels.comUS$ 625
Beoordeeld op 24 mei 2018 via mobiele applicatie

wat een resort! fantastisch zwembad voor de kinderen met een hele leuke glijbaan. prachtig infinitypool met heerlijke cocktailbar. heel nette en zeer ruime appartementen! je bent hier echt op vakantie!

Datum van verblijf: april 2018
Divi2017, Guest Relations Manager van Divi Village Golf and Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 mei 2018

Heel erg bedankt voor je vriendelijke beoordeling, we zijn zo blij dat je van je verblijf hebt genoten. We hopen dat je terugkomt en ons weer bezoekt tijdens je volgende reis naar Aruba.

Beoordeeld op 20 februari 2018 via mobiele applicatie

Ik heb nog nooit zoveel overlast gehad van andere gasten in een hotel. De amerikaanse gasten hier denken dat ze hier alleen zijn. Bijna alle bedden bij het zwembad en het strand worden vroeg in de ochtend ‘gereserveerd’ met handdoeken.
Als ze dan uren later op komen dagen wordt de stereo op zeer luid gezet. Als je er wat van zegt wordt je weggehoond.
En dan heb ik het niet over jeugd, maar middelbare leeftijd gasten.
Ze zitten in grote groepen en praten erg luid. Ik denk dat het complex voornamelijk timesharing is.
Niet geschikt voor normale gasten dus.
Appartement is prima, schoon en ruim. Personeel wel erg vriendelijk.
Eten matig, geheel op de amerikaanse markt gericht.
Ik moet nog een paar dagen, maar baal nu dat ik dit geboekt heb. Had gehoopt op relaxte week, maar dat zit er niet in.

Datum van verblijf: februari 2018
Beoordeeld op 11 februari 2018 via mobiele applicatie

Fijn resort met ruime appartementen waar zelfs een wasmachine aanwezig is.
Airco maakt wel veel herrie en niet uit te zetten . Wat lastig slapen daardoor . Schone kamers met hier en daar wat achterstallig onderhoud . Personeel aardig en behulpzaam .

Datum van verblijf: februari 2018
TheDiviResorts, Guest Relations Manager van Divi Village Golf and Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 februari 2018

Thank you for your review of your recent stay with us. We appreciate your comments and we hope to see you back again soon.

Beoordeeld op 25 september 2017

Prachtig lux resort met super vriendelijk personeel en heerlijk eten , een heel mooi 9 holes golf parcours een mooi schoon zwembad , en een heerlijk schoon en ruim strand , kortom DE omgeving voor een relaxte vakantie .

Datum van verblijf: september 2017
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 26 juli 2017 via mobiele applicatie

Super resort goede bediening en service
Alles was goed, eten kamers zwembaden handdoeken cocktailtjes etc
Kortom we komen snel weer terug , echte aanrader dus
TOPPIE
Eiland op zich zeer mooi
Amerikaanse dollars hebben ze het liefst maar gewoon pinnen of creditcard kan ook bijna overal behalve op het strand of onderweg ijsje etc
Rondtripjes gemaakt gesnorkeld , gezwommen en ontzettend lekker gegeten overal

Datum van verblijf: juli 2017
Divi2017, Guest Relations Manager van Divi Village Golf and Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 juli 2017

Bedankt voor uw vriendelijke beoordeling. We zijn zo blij dat u van uw verblijf genoten hebt. We kijken ernaar uit u snel weer te zien.