“Goed resort maar weinig entertainment, speciaal 's avonds”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 10 websites!
Divi Village Golf and Beach Resort
Beoordeeld als nr. 4 van 6 hotels in Oranjestad
2 december 2016 beoordeeld

Goed resort, maar erg uiteen liggend. Goed zwembad bij de golfbaan, leuk zwembad bij Seabrease. Weg over steken en direct aan goed strand, met leuke strandbar oceanview.
Overdag alles OK, maar 's avonds weinig te doen. Zijn bijna elke avond uit , buiten het resort gegaan.

Kamertip: het slaapcomfort op de omgebouwde slaapbank tot bed niet prettig met dat ijzeren veren matras
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: November, 2016, reisde met familie

9 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben 5 nachten doorgebracht in dit resort. Onze hotelkamer was meer een volledig ingericht appartement en van alle gemakken voorzien. Op het park zijn verschillende zwembaden en restaurants. Het ontbijtbuffet laat niets te wensen over en het personeel is erg vriendelijk.

Verbleef: November, 2016, reisde met een partner
28 oktober 2016 beoordeeld

We hadden een appartement in het Golf resort, goede kamer en all-in voorzieningen. Bij aankomst ongeveer 20 min gewacht bij het inchecken omdat er net een groep ter plekke boekte. Het nadeel was dat een grietje achter de balie het allemaal te ingewikkeld vond worden en ter plekke verdween voordoor er maar een medewerker achter de balie bleef staan. Prima service zou ik zeggen!

We hadden een all-in en dat werkt prima voor Tamarijn en all-in Divi (de andere Divi resorts aan het strand), maar dit resort moet het vooral hebben van XXL amerikanen die veel fooi geven. We hebben meerdere keren meegemaakt dat personeel zich gewoon onbeschoft gedroeg (niet groeten etc.) als ze doorkregen dat je all-in bent en dus geen fooi geeft want dat is toch al betaald? Wifi ontvangst erg slecht. Een pluspunt is het grote zwembad met uitzicht op de golfbaan.

Een volgende keer gaan we wellicht naar een van de andere DIvi's, maar we laten deze zeker een volgende keer links liggen.

• Verbleef: Oktober, 2016, reisde met een partner
27 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

De villa's zijn groot en mooi gelegen. Rustig en toch alles in de buurt. Tamarijn en Divi beach vind ik minder want het strand is voor een groot deel weg gespoeld. Bij Divi village wel een mooi strand. Het eten is lekker. Elke avond ergens anders gegeten. We zijn met 4 kinderen geweest en ze hebben zich prima vermaakt. WiFi is goed op de kamers en bij het zwembad.

Verbleef: Oktober, 2016, reisde met familie
5 oktober 2016 beoordeeld

Mijn verblijf op Aruba en bij DiVi was puur zakelijk. DiVi is niet ingericht voor zakelijke gasten. Deze willen bijvoorbeeld een goede WiFi verbinding en dat ontbijt op de aangegeven tijden kan worden genuttigd. Helaas waren beide een probleem. WiFi was slecht tot zeer slecht (geen bereik) op de kamers. Ook na klachten geen verbetering. Ontbijt buffet in een van de restaurants zou kunnen vanaf 07:00.. Om 07:15 was het buffet nog niet gereed. Nederlands is een officiële taal op Aruba. In de restaurants zijn Spaans en Amerikaans de talen. Bij de receptie eerst in het Nederlands, maar snel overgeschakeld in het Engels.
De kamers zijn voor Europese begrippen groot, maar wel erg donker. Airco was storend en mocht niet worden uitgezet. De grote ventilator was prettig. Kamer was schoon.

Kamertip: Een deel van het resort is gelegen vlakbij het strand. Een ander deel aan de overkant van de weg.
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: September, 2016, reisde voor zaken
10 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Aangekomen (15:00) was de kamer nog niet gereed, om 16:00 was de kamer klaar en konden we naar de kamer.
Groot comfortabel appartement met volledig ingerichte keuken, ruime goede badkamer met prettige inloopdouche.
Goed bed en genoeg opbergruimte voor kleding enz. en ruim balkon. AC werkt prima en niet te luid. Wij hadden een kamer die uitzicht had op zee, maar jammer genoeg ook op een drukke weg tussen hotel en strand. Het gebouw, waarin de appartementen zijn, bied een trieste aanblik met weinig inspanning om het gezellig te maken.

Het is een heel groot complex met golfkarretjes die je overal naar toe brengen indien gewenst. Naar mijn mening te groot, er ontstaat geen binding met het hotel, je voelt ook geen gezelligheid.

Zwembaden veel te klein voor zo'n groot complex (de infinity pool was gesloten vanwege renovatie), maar daarvoor heb je wel een mooi strand en zee aan de overkant van de weg.

Kwaliteit van restaurant en bar zijn bedroevend slecht. Frisdranken uit machines die nergens naar smaken, koffie slecht en cappuccino krijg je niet aan de bar, men moet plaatsnemen in het restaurant en die smaakt dan ook nergens naar. Onder ijskoffie verstaat men hier zwarte koffie met ijsblokjes erin. Beperkte kaart, smakeloos fastfood, en te duur.

Al met al een hotel waarbij je niet denk dit is geweldig, voor ons een 7- en dat komt dan door de kamer en het mooie strand en zee

Verbleef: September, 2016, reisde met een partner
4 september 2016 beoordeeld

Ruime kamer met naast een bed een grote bank en ruim balkon met een tafel en stoelen (prettig voor het ontbijt). Het resort heeft diverse zwembaden en restaurants en ligt aan een heerlijk strand. Caribische sferen voor een ontspannen vakantie.

• Verbleef: April, 2016, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Oranjestad in overweging
op 2,4 km afstand
nr. 2 van 6 in Oranjestad
2.948 beoordelingen
op 4,4 km afstand
Holiday Inn Resort Aruba - Beach Resort & Casino
Holiday Inn Resort Aruba - Beach ...
nr. 19 van 24 in Palm Beach/Eagle Beach
3.491 beoordelingen
op 4,9 km afstand
Aruba Marriott Resort & Stellaris Casino
Aruba Marriott Resort & Stellari ...
nr. 8 van 24 in Palm Beach/Eagle Beach
6.183 beoordelingen
op 3,6 km afstand
Hilton Aruba Caribbean Resort & Casino
Hilton Aruba Caribbean Resort & ...
nr. 10 van 24 in Palm Beach/Eagle Beach
1.109 beoordelingen
op 3 km afstand
Divi Aruba Phoenix Beach Resort
Divi Aruba Phoenix Beach Resort
nr. 14 van 24 in Palm Beach/Eagle Beach
1.874 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Divi Village Golf and Beach Resort geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Divi Village Golf and Beach Resort

Adres: Juancho E. Irausquin Blvd 93, Oranjestad, Aruba
Telefoonnummer:
Locatie: Caraïben > Aruba > Oranjestad
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Casino en gokken Fitnesscentrum / sportruimte Gratis parkeren Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Kitchenette Restaurant Spa Suites Zwembad Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 3 familiehotel in Oranjestad
Nr. 4 romantisch hotel in Oranjestad
Nr. 4 beste resorthotel in Oranjestad
Nr. 4 spahotel in Oranjestad
Prijsklasse: € 149 - € 361 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Divi Village Golf and Beach Resort 4*
Aantal kamers: 348
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Expedia, Hotels.com, Booking.com, HotelQuickly en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Divi Village Golf and Beach Resort met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Divi Village Golf And Beach Hotel Oranjestad
Divi Village Hotel And Beach
Divi Village Resort And Beach
Divi Village Aruba

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?