10 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Aangekomen (15:00) was de kamer nog niet gereed, om 16:00 was de kamer klaar en konden we naar de kamer.
Groot comfortabel appartement met volledig ingerichte keuken, ruime goede badkamer met prettige inloopdouche.
Goed bed en genoeg opbergruimte voor kleding enz. en ruim balkon. AC werkt prima en niet te luid. Wij hadden een kamer die uitzicht had op zee, maar jammer genoeg ook op een drukke weg tussen hotel en strand. Het gebouw, waarin de appartementen zijn, bied een trieste aanblik met weinig inspanning om het gezellig te maken.

Het is een heel groot complex met golfkarretjes die je overal naar toe brengen indien gewenst. Naar mijn mening te groot, er ontstaat geen binding met het hotel, je voelt ook geen gezelligheid.

Zwembaden veel te klein voor zo'n groot complex (de infinity pool was gesloten vanwege renovatie), maar daarvoor heb je wel een mooi strand en zee aan de overkant van de weg.

Kwaliteit van restaurant en bar zijn bedroevend slecht. Frisdranken uit machines die nergens naar smaken, koffie slecht en cappuccino krijg je niet aan de bar, men moet plaatsnemen in het restaurant en die smaakt dan ook nergens naar. Onder ijskoffie verstaat men hier zwarte koffie met ijsblokjes erin. Beperkte kaart, smakeloos fastfood, en te duur.

Al met al een hotel waarbij je niet denk dit is geweldig, voor ons een 7- en dat komt dan door de kamer en het mooie strand en zee

Verbleef: september 2016, reisde met een partner
4 september 2016 beoordeeld

Ruime kamer met naast een bed een grote bank en ruim balkon met een tafel en stoelen (prettig voor het ontbijt). Het resort heeft diverse zwembaden en restaurants en ligt aan een heerlijk strand. Caribische sferen voor een ontspannen vakantie.

• Verbleef: april 2016, reisde met een partner
17 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben wel een leuke vakantie gehad, maar het was wel stress in het begin. Ik heb deze vakantie al in februari geboekt en was in die tijd een actie dat 1 kamer app een upgrade tot 2 kamer app en gratis ontbijt. Dat was de bedoeling. Ik heb 3x 1 kam app geboekt ( Totaal 6 pers) In onze voucher stond niet over de actie , Kras (waar wij de vakantie hebben geboekt) Ze hebben gezegd dat het niet nodig was om de actie op het voucher plaatsen, omdat hotel zelf wist over deze actie en ik geloofde dat wel. Wanneer wij aankwamen in het hotel bij in checken wist niemand over deze actie en ik moest 2 uur lang alles uitleggen over deze actie en ik was echt moe en boos dat het zo slecht geregeld was. Ze wouden alleen voor 2 pers gratis ontbijt geven en niet voor de rest. Ik moest tot maandag wachten en zelf naar Kras bellen terwijl ik op het strand kon genieten. Gelukkig was alles geregeld en verder alles zonder probleem gelopen. In het hotel was alles schoon en netjes.
Gr Oksana

Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
17 april 2016 beoordeeld

Bij aankomst bleek bij overboeking onze 'standaard room' niet meer beschikbaar. Daarom zouden ze ons gratis een 'upgrade' geven. Een oubollige, volledig gedateerde kamer die naar schimmel rook. De grond was vochtig en erg glad. Bovendien kon je de airco onmogelijk afzetten en die maakte een hels kabaal. We hebben deze geweigerd. De receptie was uiterst vriendelijk en heeft daarna naar een betere kamer gezocht. Wat een wereld van verschil. Een volledig, nieuw ingerichte kamer met een vernieuwde airco.
Daarna een prettig verblijf gehad. Een goed restaurant ook waar de porties 'Amerikaans zijn'. Gigantisch dus naar onze normen.

• Verbleef: april 2016, reisde met een partner
DiviResorts, Public Relations Manager van Divi Village Golf and Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 april 2016

Hartelijk dank voor de recensie. We zijn blij dat onze medewerkers in staat was om een kamer die naar tevredenheid kunnen uw behoeften voldaan te vinden. Wij zullen uw notities in gedachten te houden als we ons voorbereiden onze kamers voor toekomstige gasten . We zijn zo blij om te weten dat u genoten van uw verblijf en we hopen dat u ons opnieuw overwegen voor een andere Aruba reis!

6 februari 2016 beoordeeld

Prima resort en accomodatie. Mooie 9 holes golfbaan.
5 minuten van het prachtige strand van Aruba Eagle Beach.
Op eigen strand en bij de zwembaden te weinig parasols beschikbaar.
Vriendelijk personeel met prima buffetten in de restaurants

Kamertip: prachtige appartementen op het eiland waaromheen de golfbaan ligt.
  • Verbleef: januari 2016, reisde met een partner
Divi R, General Manager van Divi Village Golf and Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 februari 2016

Dank u voor een verblijf bij ons at Divi Village Golf & Beach Resort, wij waarderen uw hulp opmerkingen en suggesties. We zijn blij dat je genoten hebt van uw verblijf en kijken ernaar uit om u in de toekomst.