“Prachtig Resort met mooi 9 holes golfbaan”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 11 websites!
Divi Village Golf and Beach Resort
Beoordeeld als nr. 4 van 6 hotels in Oranjestad
6 februari 2016 beoordeeld

Prima resort en accomodatie. Mooie 9 holes golfbaan.
5 minuten van het prachtige strand van Aruba Eagle Beach.
Op eigen strand en bij de zwembaden te weinig parasols beschikbaar.
Vriendelijk personeel met prima buffetten in de restaurants

Kamertip: prachtige appartementen op het eiland waaromheen de golfbaan ligt.
  • Verbleef: Januari, 2016, reisde met een partner
Divi R, General Manager van Divi Village Golf and Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 februari 2016

Dank u voor een verblijf bij ons at Divi Village Golf & Beach Resort, wij waarderen uw hulp opmerkingen en suggesties. We zijn blij dat je genoten hebt van uw verblijf en kijken ernaar uit om u in de toekomst.

14 januari 2016 beoordeeld

We verbleven er augustus 2014 via Travelworld. Héél groot resort, we mochten ook gebruik maken van alle bars en restaurant in Tamarijn en Divi All incl gezien wij ook all incl genomen hadden. Lekkere restaurants en buffetten, onze favoriete plaats was toch wel Mulligan's, waar je ook het ontbijt aan tafel kon bestellen. Kamers waren netjes en ruim, bedden aangenaam om te slapen. Golfkarretjes brengen je overal op het resort naar toe. Wij hebben een snorkelnamiddag geboekt met verplaatsing per fiets, was héél leuk. Vooral omdat je daar anders geen fietsen ziet. Sterke dranken waren de echte merken en de keuze was enorm. Wij zouden zo weer terug gaan!

Verbleef: Augustus, 2015
2 januari 2016 beoordeeld

In december hier verbleven. We hadden een mooi groot appartement waar we goed in hebben geslapen. Ligging van het hotel is fantastisch. Je rolt zo de zee in. Medewerker Emerson van de receptie heeft ons zeer vriendelijk geholpen. We zouden hier zo nog een keer naartoe gaan

Verbleef: December, 2015, reisde met een partner
27 december 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanaf dag 1 het thuis gevoel
Wat we daar hebben meegemaakt is niet normaal
Iedereen aardig en super gastvrij
Het resort is super groot en overal kun je gemakkelijk naartoe lopen
Als je wilt golfen ben je daar aan het juiste adres
Wij hebben er zo genoten dat we er weer terug willen komen zodra dat kan

Verbleef: Januari, 2015, reisde met vrienden
27 oktober 2015 beoordeeld

! week er tussen uit zonder kinderen , studio met alles er op en aan , grote boxspring, mooie keuken met 4 pits gasstel, enorme combimagnetron,amerikaanse koelkast enz..We zaten in studio 6302 vlak bij de poolbar en het zwembad , 100 meter verder je steekt de weg over en je staat aan het strand, lekker een weekje genoten van het geweldige weer op ARUBA ,zon ,zee ,strand en lekker eten bij Tof Twist of Flavors Aruba bij The Shops At Alhambra.....

Kamertip: ben er vaker geweest kamers zien er allemaal top uit !!
  • Verbleef: Oktober, 2015, reisde met een partner
6 oktober 2015 beoordeeld

We zijn 1 week verbleven in een studio, wat heel erg mooi was en dicht bij het strand, geen gebruik gemaakt van het zwembad wat ik zelf nogal klein vond. Het ontbijt was lekker uitgebreid en kost 20 $ per persoon. De studio was van alle gemakken voorzien, alleen deed bij ons de fohn het niet en klemde de voordeur (studio 7202) Maar de ligging van deze studio is geweldig. Vlak tegenover het strand, waar genoeg ligbedden waren en parasols. Alleen de beachguy die de stoelen voor je onder de palapa's brengt was erg onaardig en heeft daarom geen enkele fooi gekregen. Was de gehele week chagrijnig, voor de rest vriendelijk personeel. Er zijn electrische busjes die je het terrrein rondbrengen zelfs tot aan het casino (alahambra) en daarbij gelegen shops (kleinschalig)
Grote mall's zitten vlakbij maar vanwege het grote aantal boodschappen hebben we een taxi genomen (7 $)
Boodschappen zijn in het algemeen duurder dan bij ons in Nederland, maar dat vind ik eigenlijk van alle landen waar we op vakantie gaan :).
We komen zeker nog een keer terug, ben nu gelukkig niet meer gebonden aan de schoolvakanties en is daarom een stuk voordeliger. Het weer is op Aruba altijd geweldig!!!
Veel restaurants en bars in de buurt (loopafstand) Met andere woorden een aanrader!

Verbleef: September, 2015
25 juni 2015 beoordeeld

Een geweldige locatie tussen Oranjestad en Palm Beach. Beide zijn met de bus bereikbaar binnen 10 min. Het strand wordt gescheiden door een weg, geeft wat lawaai op het strand. Ga je wat meer naar links of rechts is het wat rustiger. Je hoeft bijna niet te lopen, ze brengen je met een golfkar. Divi werkt samen met Hotel Tamrijn, restaurants zijn hier ook. Iets wat verder terug naar Oranjestad is een supermarkt Ling&Sons, deze hebben het AH assortiment. Het appartement wat wij hadden was voor 4 pers. dus ruimte genoeg voor 2. Een grote koelkast, boxspring, en erg veel vloeroppervlak. Geweldig dus.

Kamertip: beganegrond gebouw 7, naast het zwembad.
  • Verbleef: Juni, 2015, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Oranjestad in overweging
op 2,4 km afstand
nr. 2 van 6 in Oranjestad
2.946 beoordelingen
op 4,4 km afstand
Holiday Inn Resort Aruba - Beach Resort & Casino
Holiday Inn Resort Aruba - Beach ...
nr. 19 van 24 in Palm Beach/Eagle Beach
3.481 beoordelingen
op 4,9 km afstand
Aruba Marriott Resort & Stellaris Casino
Aruba Marriott Resort & Stellari ...
nr. 9 van 24 in Palm Beach/Eagle Beach
6.173 beoordelingen
op 3,6 km afstand
Hilton Aruba Caribbean Resort & Casino
Hilton Aruba Caribbean Resort & ...
nr. 10 van 24 in Palm Beach/Eagle Beach
1.102 beoordelingen
op 3 km afstand
Divi Aruba Phoenix Beach Resort
Divi Aruba Phoenix Beach Resort
nr. 14 van 24 in Palm Beach/Eagle Beach
1.874 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Divi Village Golf and Beach Resort geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Divi Village Golf and Beach Resort

Adres: Juancho E. Irausquin Blvd 93, Oranjestad, Aruba
Telefoonnummer:
Locatie: Caraïben > Aruba > Oranjestad
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Casino en gokken Fitnesscentrum / sportruimte Gratis parkeren Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Kitchenette Restaurant Spa Suites Zwembad Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 3 familiehotel in Oranjestad
Nr. 4 spahotel in Oranjestad
Nr. 4 romantisch hotel in Oranjestad
Nr. 4 beste resorthotel in Oranjestad
Prijsklasse: € 147 - € 358 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Divi Village Golf and Beach Resort 4*
Aantal kamers: 348
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Expedia, Booking.com, Hotels.com, TripOnline SA, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Divi Village Golf and Beach Resort met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Divi Village Golf And Beach Hotel Oranjestad
Divi Village Hotel And Beach
Divi Village Resort And Beach
Divi Village Aruba

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?