14 januari 2016 beoordeeld

We verbleven er augustus 2014 via Travelworld. Héél groot resort, we mochten ook gebruik maken van alle bars en restaurant in Tamarijn en Divi All incl gezien wij ook all incl genomen hadden. Lekkere restaurants en buffetten, onze favoriete plaats was toch wel Mulligan's, waar je ook het ontbijt aan tafel kon bestellen. Kamers waren netjes en ruim, bedden aangenaam om te slapen. Golfkarretjes brengen je overal op het resort naar toe. Wij hebben een snorkelnamiddag geboekt met verplaatsing per fiets, was héél leuk. Vooral omdat je daar anders geen fietsen ziet. Sterke dranken waren de echte merken en de keuze was enorm. Wij zouden zo weer terug gaan!

Verbleef: augustus 2015
2 januari 2016 beoordeeld

In december hier verbleven. We hadden een mooi groot appartement waar we goed in hebben geslapen. Ligging van het hotel is fantastisch. Je rolt zo de zee in. Medewerker Emerson van de receptie heeft ons zeer vriendelijk geholpen. We zouden hier zo nog een keer naartoe gaan

Verbleef: december 2015, reisde met een partner
27 december 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanaf dag 1 het thuis gevoel
Wat we daar hebben meegemaakt is niet normaal
Iedereen aardig en super gastvrij
Het resort is super groot en overal kun je gemakkelijk naartoe lopen
Als je wilt golfen ben je daar aan het juiste adres
Wij hebben er zo genoten dat we er weer terug willen komen zodra dat kan

Verbleef: januari 2015, reisde met vrienden
27 oktober 2015 beoordeeld

! week er tussen uit zonder kinderen , studio met alles er op en aan , grote boxspring, mooie keuken met 4 pits gasstel, enorme combimagnetron,amerikaanse koelkast enz..We zaten in studio 6302 vlak bij de poolbar en het zwembad , 100 meter verder je steekt de weg over en je staat aan het strand, lekker een weekje genoten van het geweldige weer op ARUBA ,zon ,zee ,strand en lekker eten bij Tof Twist of Flavors Aruba bij The Shops At Alhambra.....

Kamertip: ben er vaker geweest kamers zien er allemaal top uit !!
  • Verbleef: oktober 2015, reisde met een partner
6 oktober 2015 beoordeeld

We zijn 1 week verbleven in een studio, wat heel erg mooi was en dicht bij het strand, geen gebruik gemaakt van het zwembad wat ik zelf nogal klein vond. Het ontbijt was lekker uitgebreid en kost 20 $ per persoon. De studio was van alle gemakken voorzien, alleen deed bij ons de fohn het niet en klemde de voordeur (studio 7202) Maar de ligging van deze studio is geweldig. Vlak tegenover het strand, waar genoeg ligbedden waren en parasols. Alleen de beachguy die de stoelen voor je onder de palapa's brengt was erg onaardig en heeft daarom geen enkele fooi gekregen. Was de gehele week chagrijnig, voor de rest vriendelijk personeel. Er zijn electrische busjes die je het terrrein rondbrengen zelfs tot aan het casino (alahambra) en daarbij gelegen shops (kleinschalig)
Grote mall's zitten vlakbij maar vanwege het grote aantal boodschappen hebben we een taxi genomen (7 $)
Boodschappen zijn in het algemeen duurder dan bij ons in Nederland, maar dat vind ik eigenlijk van alle landen waar we op vakantie gaan :).
We komen zeker nog een keer terug, ben nu gelukkig niet meer gebonden aan de schoolvakanties en is daarom een stuk voordeliger. Het weer is op Aruba altijd geweldig!!!
Veel restaurants en bars in de buurt (loopafstand) Met andere woorden een aanrader!

Verbleef: september 2015