Beoordeeld op 2 januari 2020

Perfecte uitvalsbasis voor enkele dagen Aruba. Vanuit hier loop je in 8 minuten naar centrum Oranjestad en het strand. Hele aangename sfeer en de tuin met zwembad en planten voelt aan als een Oase. Gaston is een relaxte gastheer en Ruby verzorgt een super ontbijt. Aanrader!!

Datum van verblijf: december 2019
Reistype: Reisde alleen
Wonders-Aruba, Owner van Wonders Boutique Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 januari 2020

bedankt Leon voor je fantastische recensie, mooi om te horen dat je van je verblijf bij ons hebt genoten. de allerbeste wensen voor 2020 en graag tot ziens op Aruba. Gaston

Beoordeeld op 7 november 2019

Hier snappen ze wat gastvrijheid is. Nog nooit zo persoonlijk ontvangen en verzorgd. Achter de poort van Wonders kom je in een oase van groen met tal van knusse plekjes. Het ontbijt is heerlijk en de kamers gezellig en schoon (dagelijks schone handdoeken). 10+ voor Gaston en zijn team. Er is niets wat beter kan. Wij hadden een auto en Wonders ligt heel gunstig voor verkennen van het hele eiland. Aanrader voor iedereen die niet houdt van massa.

Datum van verblijf: november 2019
Wonders-Aruba, Owner van Wonders Boutique Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 november 2019

hartelijk dank voor uw prachtige recensie, fantastisch om te lezen dat u van uw verblijf bij ons heeft genoten. heel graag tot een volgende keer. Gaston

Beoordeeld op 25 september 2019

Netjes en sfeervolle Bnb, goed verzorgd ontbijt, het enige nadeel wat ik kan benoemen, iets te ver van het centrum gelegen, voor mensen die slechter ter been zijn. Anders een kleine 20 minuten wandeling, let wel in rond 30 graden jaar rond.

Datum van verblijf: september 2019
Wonders-Aruba, Owner van Wonders Boutique Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 september 2019

hartelijk dank voor jullie prachtige recensie, goed om te lezen dat jullie van jullie verblijf bij Wonders hebben genoten. Gaston

Beoordeeld op 16 mei 2019 via mobiele applicatie

5 nachten in wonders boutique hotel verbleven.een aanrader! Knus en gezellig hotel met 11 kamers.vriendelijk ontvangst met welkomsdrankje.prachtige tuin met lekker zwembad en diverse zitgelegenheden. Erg groen. Wij hadden kamer 1, een zeer ruime kamer met complete keuken. Badkamer netjes met grote douche. De kamer wordt elke dag schoongemaakt en je krijgt schone handdoeken.Elke dag ontbijt naar keuze(tegen betaling). Personeel vriendelijk en behulpzaam maar niet opdringerig.altijd bereid te helpen. Grote parkeerplaats en alles goed afgesloten.sochtends na het ontbijt de mogelijkheid om naar eagle beach of palmbeach gebracht te worden(met de bus of taxi terug).
Een klein minpuntjes(niet voor ons), het is zo’n 15 minuten lopen naar het centrum.

Datum van verblijf: mei 2019
Wonders-Aruba, Owner van Wonders Boutique Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 mei 2019

fantastisch om te lezen dat jullie genoten hebben van jullie verblijf bij ons, geniet van de andere eilanden en heel graag tot een volgende keer! Gaston

Beoordeeld op 16 mei 2019

Een prachtig hotel, klein maar af. Ideaal om te rusten met zijn prachtige hoekjes in het groen. De eigenaars doen alles voor hun klanten. Het enige minpuntje waren de kussens op de ligstoelen. Ik had die liever iets dikker gehad. Ontbijt aan tafel gereserveerd. Water staat gratis ter beschikking. Andere dranken te betalen, conclusie: tophotel

Datum van verblijf: mei 2019

hartelijk dank voor jullie enorm positieve feedback, wordt door ons enorm op prijs gesteld! graag tot een volgende keer..... Gaston