“Prachtige locatie”
Beoordeling van Barefoot Restaurant

Barefoot Restaurant
Geclassificeerd als nr. 12 van 267 Restaurants in Oranjestad
Geschikt voor: Romantisch, Speciale gelegenheden, Lokale keuken, Zakelijke bijeenkomsten
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
10 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtige locatie!! Heel mooi de zonsondergang kunnen zien aan de horizon. Ook het eten was heerlijk! Lekkere carpaccio!

30 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten. Alle tafels op het strand waren vol...geen probleem. Op het dek eten is geen straf. Leuke kaart, goed klaar gemaakte gerechten. Geen grote kaart maar genoeg keus.

18 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Een sprookjesachtige ambiance met bijzonder lekker eten, heerlijke wijnen en super bediening. Helemaal top en onze nummer 1 op Aruba

15 mei 2019 beoordeeld

De laatste avond van onze vakantie op Aruba wilden wij iets anders . . . dus eten bij Barefoot. Zoals de naam al doet vermoeden, lekker met de blote voeten in het zand op het strand dineren. En de belevenis is sowieso prima. Leuke sfeer van een luxe strandtent, geweldige bediening (zoals eigenlijk overal op Aruba) en een tafeltje aan zee. De kaart is prima, keus uit vis en vlees, maar ook vegetarisch. Wij kozen voor een tonijn als voorgerecht, een leuke combi van Carpaccio en tonijn tartaar. Als hoofdgerecht nam mijn vrouw zeebaars (uitstekend) en ik een 9 ounce steak. Beide prima gerechten, waarbij wij een heerlijk open wijntje bestelden. Kopje koffie toe en wij sloten een heerlijk diner op het strand af. Niet goedkoop, maar beslist een aanrader!

8 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten, gedronken en genoten hier. Lekkere gerechten, waaronder de tuna! Het restaurant is echt een parel!

Datum van bezoek: april 2019

Reizigers die Barefoot Restaurant bekeken, bekeken ook

In Barefoot Restaurant geweest? Deel je ervaringen!