“Heerlijk eten, hele vriendelijke medewerkers”
Beoordeling van Gostoso

Gostoso
Geclassificeerd als nr. 8 van 267 Restaurants in Oranjestad
Keukens: Caraïben, Portugees
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Speciale gelegenheden, Zakelijke bijeenkomsten, Lokale keuken, Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Diner, Lunch, Bezorgen, Reserveringen, Afhalen
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk eten, de moeite waard om hier een bezoek te brengen! Vriendelijk personeel, fantastisch! Restaurant ligt iets achter Oranjestad.

Datum van bezoek: juni 2019

9 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben de vis platter, kippenborst caprese en de varkens karbonade. Alle drie erg lekker! We werden door Rocky geholpen, hij gaf ons veel aandacht, een vriendelijke man. Hij nam de tijd om de daily specials uit te leggen. Dit restaurant is een aanrader!

Datum van bezoek: februari 2019
18 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een geweldige plek om heerlijk te eten. Prachtig uitzicht over de zee, enorm vriendelijk personeel en het eten was voortreffelijk. Reserveren is noodzakelijk, hadden wij niet gedaan, maar we konden aan de bar eten. Was ook prima. Barman Orsini is een hele prettige, enorm vriendelijke en gezellige gastheer. Je eet hier niet goedkoop, maar wij vonden het de moeite zeker waard.

Datum van bezoek: oktober 2018
8 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekkere lunch! Heerlijke mixed salad en bacalhau Portuguese style gegeten! Ook mijn tafelgenoten hebben heerlijk geluncht. Chicken Stoba, Carne Stoba en Lobito creole style. Iedereen heeft heerlijk gegeten en de porties zijn groot!
Dank u wel Chef and crew! Complimenten.

Datum van bezoek: april 2018
28 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanwege het mooie weer gingen we op het terras zitten. De eigenaar/chef kwam zelf een uitleg geven over de gerechten buiten de kaart. We begonnen met een pompoensoep en namen daarna stroganof en geit. Alle gerechten even heerlijk. De eigenaar kwam nog een aantal keren aan tafel, evenals de gerant. De cafeïnevrije koffie na afloop was redelijk. Lekker en gezellig gegeten.

Datum van bezoek: februari 2018

Reizigers die Gostoso bekeken, bekeken ook

In Gostoso geweest? Deel je ervaringen!