“Heerlijk tot rust komen.”
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Uitstekend
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Niveau 3 bijdrager
12 beoordelingen
5 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 3 nuttige stemmen
“Heerlijk tot rust komen.”
Beoordeeld op 22 november 2020 voor een verblijf in december 2019

Een heerlijk rustig complex wat van alle gemakken voorzien is. De Nederlandse eigenaren, die naast het complex wonen, zijn zeer behulpzaam en plezierig in de omgang.

Het complex ligt goed centraal waardoor alles binnen 30 auto minuten goed bereikbaar is.

Ik/wij zijn al verschillende keren hier geweest en komen graag nog een keer.

Datum van verblijf: december 2019
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren
Vertrouwd door reizigers
Je gratis vermelding instellen
US$USD
Nederland
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.