“Ontdek Aruba tour”

Van tevoren boeken
Meer info
US$ 20,00*
Vanaf
Vervoer van en naar het vliegveld van Aruba
Geclassificeerd als nr. 3 van 9 Vervoer in Oranjestad
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: Meer dan 3 uur
Nuttige informatie: Activiteiten voor oudere kinderen, Activiteiten voor jonge kinderen, Rolstoeltoegang
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Fantastisch met een super vrolijke chauffeur David. Hij krijgt van ons een dikke 10 voor al zijn leuke verhalen en interessante informatie over Aruba

13 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Was echt super gaaf!
Kon bijna niet op je plek blijven zitten van al dat gehobbel gelukkig zaten er goede gordels in!
Roland en Jonathan waren onze gidsen
De een reed sneller de ander zocht bewust wat extra hobbelige stukken uit.
We hebben prachtige dingen gezien.
Was echt super om te doen!

28 april 2018 beoordeeld

16 april 2018 beoordeeld

Bekijk meer beoordelingen
15 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Reizigers die De Palm Tours bekeken, bekeken ook

In De Palm Tours geweest? Deel je ervaringen!