“Regelmatig bezocht met vrienden die wonen in Oranjestad”
Beoordeling van Bistro De Suikertuin

Bistro De Suikertuin
Geclassificeerd als nr. 13 van 267 Restaurants in Oranjestad
Dineropties: Lunch, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Lunch, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
4 juni 2019 beoordeeld

Ik raad iedereen aan om plaats te nemen in de gezellige binnentuin van dit sfeervolle restaurant. Het is een kleine gelegenheid maar voor een intiem diner zit je hier prima op je plaats. Personeel is zeer attent, vriendelijk en behulpzaam. De gerechten zijn gewoon goed voor een heel vriendelijke prijs. Ruime keuze uit verschillende smaakvolle wijnen.

Datum van bezoek: maart 2019

12 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke kleine gerechten tijdens moederdagbrunch.Echt een verborgen pareltje en een aanrader.Heerlijke stamppot andijvie met huisgemaakt gehaktballetje,maar ook mooie gegrilde zalm.

Datum van bezoek: mei 2019
10 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Via kennissen in het hotel op deze bistro geattendeerd. En wij kunnen we kort over zijn: De Suikertuin is echt een aanrader. Een paar minuten lopen van het Renaissance hotel is het een heerlijk restaurant. Lekker een plekje in de tuin reserveren en genieten van de pretentieloze en originele gerechten en prettige bediening. En de echte verrassing komt aan het eind van de avond, als je een prettig laag bedrag afrekent, helemaal voor Aruba. Wat een verademing op dit extreem prijzige eiland.

Datum van bezoek: mei 2019
3 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk om hier weer te lunchen, met een fijne, vriendelijke serveerster. Heerlijke gerechten (een beetje Nederlands) met verschillende keuzes. Veel keuze voor vegetariërs. Plus lekkere Gin-Tonics
Ik vind de Suikertuin écht een aanrader!

Datum van bezoek: april 2019
20 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Voortreffelijk gegeten en naast de al veelzijdige kaart, ook nog leuke specials van de dag. Knusse sfeer en heerlijk eten, zeer aan te bevelen.

Datum van bezoek: maart 2019

Reizigers die Bistro De Suikertuin bekeken, bekeken ook

In Bistro De Suikertuin geweest? Deel je ervaringen!