Beoordeeld op 15 september 2019

Ik had een kamer aan de weg. s Avonds veel lawaai (vooral in het weekend) van de snackies en barretjes aan de overkant. De kamers zijn schoon en de bedden prima. Het ontbijt is ... laat ik zo zeggen 'sober'. Jus d'orange en koffie zijn aangelengd met water. Ook heb ik het idee dat de bar van een andere ondernemer.
TIP: aan de overkant zit Barefoot Restaurant, prima plek om te eten!!

Kamertip: Neem een kamer zo er mogelijk van de weg!!
Datum van verblijf: september 2019
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 27 juni 2019 via mobiele applicatie

Die in het hotel erg is tegengevallen als je als 80 jarige zelf naar de 1e verdieping moet slepen als gast die er al 10 jaar komt is dat super slecht je krijgt je met in handen en succes verder. Als je er later iets van zegt zegt men je had er om moeten vragen zeer slecht. De manager zegt na 3 dagen hallo komt even met zijn medewerkster en die zie je niet meer het lijkt wel of je een vreemde bent het is alleen maar money money nee dit is dit jaar de laatste keer geweest al jaren geklaagd over een liftje voor dekoffer etc nee dit is te duur dr gast moet het zelf maar doen nee de laatste maal dit jaar

Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeeld op 15 juni 2019 via mobiele applicatie

Een week verbleven in Talk of the Town. Kamer erg schoon, badkamer wat verouderd maar ook schoon, zeep en shampoo aanwezig. Ontbijt eenvoudig, ei, wit en bruin brood, kaas, worst en wat gebakken producten, maar fruit of yoghurt alleen tegen flinke bijbetaling.
Ontbijtzaaltje niet echt gezellig maar je kunt ook buiten ontbijten, een dienblad om je ontbijt mee naar buiten te nemen zou erg handig zijn, nu steeds heen en weer lopen. Zwembad is niet heel groot maar leuk aangelegd met ligstoelen. Strand op 2 min loopafstand. Ligstoelen te huur met parasols op het strand. Vriendelijk personeel in het hotel. Hotel heeft ook een restaurant annex bar, heb er niet gegeten maar zag er goed uit. Vlakbij het vliegveld, overdag op het strand hoor je de vliegtuigen wel maar het is niet een superdruk vliegveld. ‘S nachts wordt er niet gevlogen. Een paar restaurants op loopafstand. Ik had een avondvlucht terug en bij de ene baliemedewerker zou ik 50$ moeten betalen om op het eind van de dag nog even te mogen douchen, bij een andere medewerkster kon het gewoon gratis op een lege kamer, top!

Datum van verblijf: juni 2019
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 2 april 2019 via mobiele applicatie

Na 6 jaar weer terug in dit beachhotel!!
Hotel ligt vooraan in de stad. Het eerste na het vliegveld .
Het ligt niet aan een beach. Het strand vóór het hotel is nu volledig volgebouwd met parkeerplaatsen en strandhotels en kiosken.
Dat geeft in avonden in weekeinde veel muziek en slaap je minder.

Ontbijt is eentonig omdat er een conflict is tussen hotelbaas en cateraar die bar en ontbijt beheert.
Er is maar budget voor dollar terwijl 12.50 dollar wordt gerekend!!

Goede receptie en goede schoonmaak.

Datum van verblijf: maart 2019
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 5 maart 2019 via mobiele applicatie

Een goed en mooi hotel alleen zoals al zo vaak aangegeven er ontbreekt een liftje voor de bagage naar de 1e etage en als de receptioniste je aan je lot overlaat met je handicap die we alle 2 hebben ben heb je een probleem dus doe daar iets asn

Datum van verblijf: januari 2019