Beoordeeld op 30 juli 2018 via mobiele applicatie

We hebben 1 week verbleven in de Tamarijn met ons gezin (kids 6 & 9 jaar). Super leuk resort in Aruba. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. We konden ook gebruik maken van alle faciliteiten van het nabijgelegen divi all inclusive resort. Het buffetrestaurant is zeker ok, de a la carte restaurants zijn echter een leuke afwisseling. De bars serveren lekkere cocktails en mocktails voor de kids. De kamers zijn wat aan de kleine kant en niet super afgewerkt. Wat ons niet echt stoorde aangezien we vaker aan strand lagen dan op onze kamer.De kamers hebben allen zicht op de azuurblauwe oceaan. We hadden een kamer op het eerste verdiep, de kamers op het gelijkvloers hebben een terras die overgaat in het strand. Misschien Kun je dit vragen aan de receptie bij het inchecken of er nog een kamer vrij is op het gelijkvloers , zeker een meerwaarde naar beleving toe.
We hadden niet echt een stabiele WiFi verbinding op ons terras, dit was ons ook meegegeven door het management.

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 29 juni 2018 via mobiele applicatie

De tamarijn ligt in de regio van de laagbouw hotels. Dat vind ik persoonlijk veel mooier dan al die hoogbouw met hilton en rui verderop. Al de kamers hebben zicht op zee. Zalig.
Het eten is overal goed en genoeg keuze. Het wordt ook hygienisch en op de juiste temperatuur uitgestald.
Overal plaats genoeg om te liggen. In deze periode toch.
Het hotel heeft veel gasten maar dit merk je niet. De service is goed en vriendelijk. Enkel aan de bar kan het wat langer duren. Maar dat komt eerder door al de soorten cocktails die ze moeten klaarmaken dan door het personeel want het personeel werkt echt hard. Het domein worwt goed proper gehouden.
De kamer mocht wel wat groter zijn. Wij sliepen met 2 op een kamer met plaats voor 4 maar dat was al erg krap. Het is natuurlijk geen ramp want je zit niet veel op de kamer. Maar met kinderen die rondlopen lijkt het me nietzo aangenaam.
We hebben hier een heerlijke vakantie gehad!

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 21 juni 2018

Ik heb genoten van de gast vrijheid en het vriendelijk personeel.
ik kwam hier voor de eerste keer maar het leek of je er al jaren kwam omdat iedereen je groet en herkend. Goede a la cart restaurants met lekkere wijnen. Kamers vind ik klein maar dat is maar wat je gewend bent. Het naast gelegen divi is ook leuk om te bezoeken en je kunt er uren wandelen op het strand. Niks te snorkelen voor de deur. Waterschoenen is wel handig maar je kan zonder de zee in komen eventueel.

Kamertip: alle kamers zijn even groot
Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 18 juni 2018 via mobiele applicatie

Mooi complex helemaal af goed managment met Francis die is super mooie receptie en super zwembad uitzijgt op zee voor de ondergaande zon en gezellige eetzaal die open is een leuke uitzichttoren op zee en het complex goede verbinding als je naar het centrum wil een keer

Datum van verblijf: januari 2018
Beoordeeld op 3 juni 2018 via mobiele applicatie

BEOORDELING VOOR REIZIGERS IN ROLSTOEL
Ik bezoek deze accommodatie sinds 1993 en ben in mei 2018 daar weer naar toegeweest.
Ik heb, door de jaren heen, een hechte band opgebouwd met het vriendelijke personeel. Ze zijn als een ‘familie’ voor mij.
Ik heb een mobiele- en visuele beperking, maar ik kan mij er grotendeels zelfstandig redden.
Het resort, samen met het nabij gelegen Divi All Inclusive is redelijk toegankelijk voor rolstoelers. Niet alle deuren van restaurants gaan automatisch open en de toegang moet daarom met hulp plaatsvinden.
Het verplaatsen binnen het resort gaat over het algemeen goed, al moet er soms wel een helling worden ondernomen om bijv. het zwembad te bereiken.
Er zijn een aantal aangepaste kamers beschikbaar met iets bredere deuren. De kamers zijn echter te klein om met de rolstoel overal te komen. Enigszins kunnen lopen is dus noodzakelijk.

Datum van verblijf: mei 2018
Reistype: Reisde alleen