Di T
Helmond, Nederland

Fantastische ervaring

5,0 van 5 bollen1 mei 2024 beoordeeld
De kamers zijn netjes en goed verzorgd, de receptionist Christian zorgde dat we ons meteen thuis voelde. Barpersoneel Keidy, Jacky en hun team zorgde dat we niets te kort kwamen. Dank jullie wel voor deze fantastische ervaring.
Datum van verblijf: april 2024
Kamertip: Wij lagen aan de adult kant en hadden een goede ervaring. Rustig en gezellig.
Reistype: Bezocht met familie
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 2 mei 2024
Dear Dianathijsen,

Thank you for the fantastic feedback! We're thrilled to hear that you found our rooms neat and well cared for. It's wonderful that Christian at the reception and Keidy, Jacky, and our bar team made your experience memorable. We appreciate your kind words and hope to welcome you back soon!

Regards,
  • Algotels
1.1 km van Renaissance Wind Creek Aruba Resort
2.0 km van Renaissance Wind Creek Aruba Resort
3.4 km van Renaissance Wind Creek Aruba Resort
  • travelup.com
3.9 km van Renaissance Wind Creek Aruba Resort
Zwembad
Our wet sun deck and pool.
  • Algotels
1.5 km van Renaissance Wind Creek Aruba Resort
0.8 km van Renaissance Wind Creek Aruba Resort
  • StayForLong
4.1 km van Renaissance Wind Creek Aruba Resort
Zwembad
Vistalmar Ocean Suites: Enjoy Stunning Sunsets from our private deck.
3.4 km van Renaissance Wind Creek Aruba Resort
Gratis parkeren
One of the many beautifully restored former colonial houses built by rich merchants and bankers.
  • Vio.com
1.7 km van Renaissance Wind Creek Aruba Resort
6.8 km van Renaissance Wind Creek Aruba Resort
Meer hotels in Oranjestad bekijken
Beoordeeld op 25 januari 2024 via mobiele applicatie

Een bezoek aan het Renaissance Island is het hoogtepunt van een vakantie op Aruba. Vetrek vanuit het hotel per boot naar het eiland. Daar kan je heerlijk zonnen en zwemmen tussen de flamingo’s en leguanen in een unieke afgesloten omgeving. Uitstekende catering. Absoluut aanrader!

Datum van verblijf: januari 2024
Paul Gielen, Owner van Renaissance Wind Creek Aruba Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 januari 2024

Dear Alexander3968,

Thank you for sharing your delightful experience at Renaissance Island! We're thrilled to hear that your visit to the island was the highlight of your Aruba vacation. It's wonderful that you enjoyed the unique experience of sunbathing and swimming among the flamingos and iguanas in the secluded environment.

We're pleased that the catering exceeded your expectations. Your recommendation means a lot to us! We look forward to welcoming you back for more unforgettable moments in the future.

Beoordeeld op 19 december 2023 via mobiele applicatie

We verheugen ons iedere keer weer om hier onze vakantie te “vieren”. De sfeer is enorm relaxt, alle medewerkers zijn zonder uitzondering zeer vriendelijk en behulpzaam. Pedro en Ebony weten precies hoe ze met de verschillende gasten omgaan. Wij hebben dus veel lol met ze gehad 😜. We komen zeker weer terug.

Datum van verblijf: december 2023
Paul Gielen, Owner van Renaissance Wind Creek Aruba Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 januari 2024

Hi Nicolette1234,

How wonderful to hear that you have enjoyed your vacation with us again! We appreciate your kind words about our relaxed atmosphere and friendly staff, especially Pedro and Ebony. We look forward to welcoming you back for more enjoyable moments in the future.

Beoordeeld op 12 oktober 2023

Het smoothie en omelet team van Isabel, Martina en Paola zijn een fantastische pemper ervaring. Ze weten snel wat je smaken zijn en spelen daar op in. Een werkelijk welkom thuis fantastische ervaring.

Datum van verblijf: oktober 2023
  • Reistype: Reisde alleen
Paul Gielen, Owner van Renaissance Wind Creek Aruba Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 oktober 2023

Dear 686lindav,

Thank you for your wonderful review! We're thrilled to hear that Isabel, Martina, and Paola provided you with a fantastic pampering experience during your visit. We're proud to have such talented and attentive team members who excel at understanding and fulfilling our guests' preferences.

Creating a welcoming and memorable experience for our guests is what we aim for, and it's heartening to know that we succeeded in making your visit truly fantastic. Your kind words mean a lot to us, and we look forward to welcoming you back to our establishment in the future.

Warm regards,

Beoordeeld op 20 september 2023

De buitenbar bij het Ocean Suites gedeelte van Renaissance is een unieke plek voor het genieten van een cocktail of snack omgeven door zon, zee en ruisende palmen en met de muzikale klanken van dagelijks optredende artiesten.
Zoals het Renaissance gen betaamd, merk je dat de gast centraal staat: het personeel is altijd bereid vragen over de menu- en cocktail kaart te beantwoorden en desgewenst aan te passen.
Een medewerkster die niet onbenoemd mag blijven is Liliana: deze dame klaagt nooit, doet altijd haar uiterste best om je te helpen, biedt een luisterend oor bij problemen, schenkt je altijd een gulle lach en laat je daardoor genieten van je verblijf. Het is een topprestatie die zij levert en zij verdient het om genoemd te worden. Super en wij hopen je volgend jaar opnieuw te ontmoeten.

Kamertip: even een cocktail aan de zee met op de achtergrond de Arubaanse muzikale klanken
Datum van verblijf: september 2023
Paul Gielen, Owner van Renaissance Wind Creek Aruba Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 september 2023

Dear Bertb992,
Thank you for your kind words about our Ocean Suites bar and Liliana's exceptional service. We look forward to welcoming you back next year for another great experience.

Beoordeeld op 16 augustus 2023 via mobiele applicatie

Wij zijn hier 13nachten verbleven.

De prijs kwaliteit ligt vergeleken met andere hotels uit de Bonvoy keten uit verhouding.
De kamers in het Marina gedeelte zijn zeer klein. Hierdoor is er nauwelijks bergruimte voor de kleding en overige spullen op de kamer.
De badkamer is zeer klein, hier kan je nooit met z’n tweeen tegelijk douchen.
De bedden zijn gelukkig perfect.

Het steak house en Fresco zijn geweldig om te eten. Vooral de burrata bij Fresco en de steak tartaar bij het Steakhouse waren voortreffelijk.

De cocktails in het hotel zelf zijn zeer matig. Kwalitatief slechte dranken die worden gebruikt en de (plastic) glazen zijn van net zo’n slechte kwaliteit. De enige goede cocktails zijn te drinken bij het steakhouse.

De receptie beloofd op voorhand prijzen, die bij de check in(8maanden later en na een vlucht van 10uur) ineens €700,00 hoger zijn dan vooraf. Enige vorm van excuus en compensatie is ver te zoeken aangezien er achter de kleine lettertjes wordt verscholen.

Het privé eiland is prachtig om te zien, maar heeft nauwelijks ruimte en schaduw. Het is hier proppen met mensen. Zowel hotelgasten als daggasten. Voor de beleving is het leuk maar zeker niet de moeite om meer dan 5 dagen te bezoeken.
Het personeel wat hier rondloopt is overigens wel zeer goed bezig. Het eten smaakt goed maar de cocktails wederom minder.

Ocean suites heeft daarentegen een beter strand waar je meer privacy hebt.

Al met al prijs kwaliteit is niet in verhouding , het hotel moet zijn prijsafspraken nakomen en de cocktails moeten omhoog qua kwaliteit.
Wij komen hier niet terug als er niks veranderd.

Kamertip: Pak sochtends vroeg de boot naar het eiland en sluit je dag af bij ocean suites. Reserveer op tijd in de a la carte restaurants.
Datum van verblijf: juni 2023