9 personen zijn dit hotel aan het boeken
Leg de laagste prijs van deze websites vast
StayForLong
Beoordeeld op 14 maart 2022

Mijn vriendin en ik hebben super erg genoten van dit hotel en de all inclusive package. Er zijn overheerlijke gerechten te vinden bij Fresco, Solé, Papagayo, Mangrove en LG Smith restaurant.
Ook hebben al deze plekken ook lekkere cocktails en andere dranken in aanbieding. De service bij elk genoemde restaurant en het personeel van het hotel is uitmuntend! Hierbij wat namen als u het geluk heeft geholpen te worden door deze fantastische mensen:
Fresco dinner Paulo and Enrique, Fresco ontbijt Diana, Rianne en Rachel, Solé altijd blije en vrolijke Aisheline in de service en Carlos aan de bar die super lekker cocktails maakt, dan heb je nog bij het LG Smith restaurant (prijzig) een fantastische ervaring van luxe vleesgerechten en cocktails die voor je neus gemaakt worden.

Ook kan je met de boot naar Flamingo beach en Iquana beach. Hier zijn Papagayo en Mangrove te vinden. Hier hebben wij geweldige service gekregen van Woodheus (Woody, pasa bon dia my friend) en Lemieux die zich van alle kanten laat horen! (Arrrrubaaa) Op deze stranden kan je ook een cabana huren en is zeker aan te raden voor een relaxt dagje! Puur genieten in de heerlijke zon met hapjes en drankjes die Woody dan komt brengen.

De hotelkamers zelf vonden wij prima, maar ze worden zelfs nog binnenkort gerenoveerd! Je bent voornamelijk van het weer aan het genieten aan de zwembaden of aan het strand met een lekker drankje. Het hotel heeft ook een helpdesk voor reserveringen en andere activiteiten, ga hier vooral langs! Hier hebben wij de reserveringen voor de restaurants geplaatst, een snorkel tour en UTV tour geregeld. Elke cent die wij hebben uitgegeven aan de All inclusive package, tips (eigen keus maar geef vooral +15%) en resterende activiteiten was het waard! Er zijn vast servicen en mensen die ik op dit moment vergeet, maar geloof ons alles is mogelijk en iedereen wilt je helpen en zorgen dat jij/jullie de leukste vakantie van jouw/jullie leven hebben. Van harte bedankt voor de service en blijf vooral One Happy Island!
Bedankt namens Elisabeth en Edwin
P.s. VERGEET GEEN ZONNEBRAND! Ookal zijn er wolken de UV stralen zijn erg sterk.

Datum van verblijf: maart 2022
Paul Gielen, General Manager van Renaissance Wind Creek Aruba Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 maart 2022

Dear Edwin_denH,
Thank you for your excellent feedback, we appreciate it. We hope to welcome you back soon!

Beoordeeld op 8 februari 2022

We hebben een heerlijke vakantie achter de rug in Renaissance Wind Creek Aruba resort - Ocean Suite. De mensen zijn heel erg vriendelijk. En de mogelijkheid om met de boot naar het eiland te gaan is fantastisch. Een aanrader. De gemiddelde leeftijd lag wel wat hoog. Maar daar hebben wij geen last van gehad.

Kamertip: Voor iedere wens is er een keus.
Datum van verblijf: februari 2022
Paul Gielen, General Manager van Renaissance Wind Creek Aruba Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 februari 2022

Dear 74Marjanv,
Thank you for your excellent feedback, we appreciate it. Indeed, Flamingo Beach is an adults only beach 18+. We hope to welcome you back soon. Tot ziens!

Beoordeeld op 21 januari 2022 via mobiele applicatie

Aangekomen hotel, verouderde kamers, vriendelijke personeel,fijne accommodatie in en rond het hotel.prachtige ligging, het hotel heeft verschillende restaurants. Wel een eentonige keuken in alle restaurants, te weinig variatie in voedsel. Wel proper.

Datum van verblijf: januari 2022
Paul Gielen, General Manager van Renaissance Wind Creek Aruba Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 januari 2022

Dear Voyager40215083778,
Thank you for your honest feedback, we appreciate it. Sorry to read about your experience and that we didn't met your expectations. The rooms of the Ocean Suites will soon go under major renovations. We do hope to welcome you back.

Beoordeeld op 14 januari 2022

Uitstekend hotel met uitmuntende service bij Fresco ontbijt door Rosalba, Mandela en Anuska. Ontbijt was zeker de moeite waard. De dames waren zeer voorkomend en niets was te veel. Zeker een hotel wat zeer aan te bevelen is.

Datum van verblijf: januari 2022
Paul Gielen, General Manager van Renaissance Wind Creek Aruba Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 januari 2022

Dear Y2084llchrisd,
Thank you for your excellent feedback as well as for your time spent with us at Fresco, we appreciate it. Breakfast at Fresco can indeed be special with our team members and the amazing view. We hope to welcome you back soon!

Beoordeeld op 11 januari 2022 via mobiele applicatie

Super!
Geweldig hotel met ontzettend aardig personeel, iedereen is aardig en behulpzaam. Vooral bij het ontbijt in Fresco altijd vriendelijk en lief. Heerlijk eiland voor de kust waar je helemaal tot rust komt. Helaas hadden we een gigantische tropische vriend (kakkerlak) op de kamer. Nou zijn we wel Feyenoord supporters….. maarja. Wij raden dit hotel zeker aan, gewoon heerlijk.

Kamertip: Ga lekker vroeg naar het privé eiland dan is het nog heel rustig. Neem een kamer met zeezicht.
Datum van verblijf: januari 2022
Paul Gielen, General Manager van Renaissance Wind Creek Aruba Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 januari 2022

Dear Nicolette1234,
Thank you for your excellent feedback, we appreciate it. Indeed Fresco is nice for breakfast with a fresh ocean breeze. We hope to welcome you back soon!