Beoordeeld op 18 december 2019

Bij binnenkomst erg vriendelijk geholpen en doorverwezen naar onze kamer. Deze bevond zich op de 4e etage in het Marina (18+) gedeelte. Kamer zag er zeer netjes uit. Het hotel heeft beneden een groot casino waar wij regelmatig een gokje hebben gewaagd. Bij dit hotel krijg je ook toegang tot het privé eiland, hier lopen de flamingo's gewoon langs je strandbed! Het personeel van dit hotel was bijzonder vriendelijk, ze doen er alles aan om je een top vakantie te bezorgen.

Mocht je naar Aruba op vakantie gaan, boek dan dit hotel voor je verblijf! Je zult er geen spijt van krijgen!

Datum van verblijf: december 2019
Beoordeeld op 3 december 2019

Vooral de perfecte service van stagiair Koen op het ocean view strand, zijn collega Elio en de manager van de 18+ desk maakte het extra fijn.
Ook Megan van de 18+ desk ontzettend bedankt voor de prima service. Heerlijk hotel!Een aanrader voor iedereen die echt even tot rust wil komen.

Datum van verblijf: november 2019
Beoordeeld op 11 november 2019 via mobiele applicatie

Ik wil in het bijzonder noemen stagiair Koen ( strand oceanvieuw, Elio en Megan ( desk 18+ gedeelte) wat een fijne mensen maken je vakantie echt tot een extra feestje .
Met het bootje naar het eiland is zeker een aanrader, maar ook aan het einde van de dag lekker chillen bij de pool van de marina

Datum van verblijf: november 2019
Beoordeeld op 4 november 2019 via mobiele applicatie

Wat hebben wij genoten van onze vakantie. Alles was gewoon perfect, van onze kamer tot het ontbijt. Van Aquarius tot aan Papagayo.
Wij hebben genoten van de gastvrijheid: op Iguana en Flamingo beach, van de altijd lieve Maria, niks was haar teveel. Op onze cabana dag hadden wij de goedlachse en vrolijke Gregory. In Papagayo tijdens het ontbijt altijd even gezellig een praatje maken met Jineth en Margreth en de goedlachse Sujeiry. En de schattige Nicolas. En natuurlijk Ina van Red Sail. Ook in de boot met de altijd super vriendelijke en hulpvaardige Sandro. Ook bij de receptie van Ocean Suites werden wij goed geholpen. En op onze uitcheckdag, hebben wij gebruik kunnen maken van de hospitality kamer zodat wij fris het vliegtuig in konden stappen, ook met dank aan Anjee. Al met al de hele beleving van dit geweldige hotel, wordt zeker gemaakt door deze toppers en al het andere personeel.

Datum van verblijf: oktober 2019
Gielen_Paul, General Manager van Renaissance Aruba Resort & Casino, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 november 2019

Dear Guest, Thank you for your excellent feedback as well as for your time spent with us, we appreciate it. We hope to welcome you back soon.

Beoordeeld op 8 oktober 2019 via mobiele applicatie

Fantastisch hotel, mooie ruime kamers, prachtig zwembad gelegen in schitterende tuin. Achter het zwembad begint het strand met de zee. Je kunt s’morgens genieten van het heerlijke uitgebreide ontbijt buffet dat wordt neergezet in restaurant Fresco. S’avonds hebben ze daar heerlijk Italiaanse gerechten. Heel vriendelijk personeel waaronder onze vaste ontbijt serveerster Ximena. In het zwembad staat een heel gezellige bar met onderwater krukken. Je kunt daar genieten van heerlijke cocktails. Aan het eind van de middag is er live muziek. Ze hebben ook een eigen eilandje waar je per boot naar toe wordt gebracht. Elke 15 minuten gaat de boot. Schitterend resort waar alles klopt! Wij gaan hier echt nog eens naar terug!

Datum van verblijf: oktober 2019
Gielen_Paul, General Manager van Renaissance Aruba Resort & Casino, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 oktober 2019

Dear Valuable Guest, Thank you for your excellent feedback, we appreciate it. We hope we can welcome you back soon.