Beoordeeld op 20 mei 2018 via mobiele applicatie

Heerlijk verblijf in oranje stad. Toplokatie! ! Flamingo eiland prachtig. Wat een mooie plek om te verblijven. S'avonds lekker gegeten bij Fresco. Bedient door Bladimir! Super bediening. Kwamen niets te kort en kwam vaak vragen of alles ok was.

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
Paul G, General Manager van Renaissance Aruba Resort & Casino, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 mei 2018

Dear Helma V,

Beoordeeld op 30 april 2018 via mobiele applicatie

Nr 1 van Aruba, begrijp ik niet.
Alhoewel het prive eiland heerlijk is en de staf vriendelijk en behulpzaam wordt het hotel overspoeld met luide, lompe dronken amerikanen
Margerita's voor ontbijt , 's avonds vreselijk luide poolparties met keiharde muziek van het hotel
Met als concequentie 's nachts dronken mensen op de gang
Ik vind dat je dit als Renaissance niet moet willen
Kom nooit meer terug
Moet gezegd worden dat het hotel ons omboekte naar suites gedeelte aan de overkant, daar is het veel rustiger

Verbleef: april 2018, reisde met een partner
Paul G, General Manager van Renaissance Aruba Resort & Casino, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 mei 2018

Dear Dirk H, Thank you for your feedback and your time spent with us, we appreciate it. Sorry to read about your experience with us. The loud music and entertainment were part of Flip Flop Festival, an annual event on the island and we host the Pool Party. It's not something that we have every week. On the other hand we were happy to accommodate you at our sister property, Ocean Suites. Despite your experience, we do hope to see you back soon!

Beoordeeld op 30 april 2018

Hotel heeft een prima ligging en een prachtig prive eiland in de caribische zee. Als gast wordt je per boot van en naar t eiland gevaren. Echt heel erg bijzonder. Dit eiland is ook meteen de aantrekkelijkheid van het hotel aangezien de “suites” allemaal erg verouderd en zeer slecht onderhouden zijn. Veel schimmel in de badkamers en kapotte dingen zoals ontbreken van douchewand of plafond. Wat in dit hotel bijzonder is zijn de werknemers en dan vooral van het ontbijt cq dinerrestaurant fresco en de poolbar. Met name de dames Magdala ( Dala), Rosalba(Rosy) van Fresco en Nelson van de poolbar zorgen ervoor met hun empatische vermogen dat je je echt gast voelt. Zij stralen het ware gezicht uit van een vijfsterren hotel en zorgen er voor dat je een plezierige vakantie hebt. Valerie van de receptie is ook een uiterst aardig en vakkundig mens. De overige medewerkers van Fresco zijn trouwens ook erg behulpzaam maar de andere dames springen er boven uit. Het hotel is erg aan renovatie toe.

Kamertip: Zelf bellen met receptie en via mail vastleggen
Verbleef: maart 2018, reisde met een partner

Dear Esther H, Thank you for your feedback and your time spent with us, we appreciate it. Sorry to read about your room experience, we will address your pointers immediately. We do hope to see you back soon!

Beoordeeld op 19 april 2018 via mobiele applicatie

Afgelopen weekend hebben we 2 nachten in dit hotel gelogeerd. Prima hotel maat naar mijn mening te groot en daardoor nogal onpersoonlijk. Wel een prachtige tuin met zwembaden en een lagune. In deze tuin ook een 2 - tal eetgelegenheden waarvan we er 1 geprobeerd hebben. De gerechten waren prima verzorgd.
De kamer is niet al te groot en voorzien van een keukentje. De slaapkamer is voorzien van een fantastisch bed, een waar genot. Kamer slaapkamer en badkamer zeer schoon. Nadeel Vond ik dat de slaapkamer geen raam heeft en een lichtknop aan slechts 1 kant van het bed. Slaapkamer is dus heel donker hetgeen prettig is maar het ontbreken van een lichtknop aan beide zijden van het bed betekent dat als je wakker wordt je een weg moet zoeken door de duisternis. Om die reden de 2e nacht het gordijn van de huiskamer open gelaten 's nachts.
Het tochtje naar Renaissance island is heel erg leuk!
Mijns inziens een prima hotel maar iets te kolosaal
Op de foto's het uitzicht vanuit de suite met zicht op de tuin en 1 van de zwembaden

Verbleef: april 2018, reisde met een partner
Paul G, General Manager van Renaissance Aruba Resort & Casino, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 april 2018

Dear Marquita, Thank you for your feedback and your time spent with us, we appreciate it. We hope to see you back soon!

Beoordeeld op 20 februari 2018 via mobiele applicatie

Met twee kids (7 & 4) een heerlijke vakantie gehad. Super service, top zwembad, eigen privé eiland met strand waar de kids makkelijk in zee konden lopen waar weinig stroming was. Genoeg faciliteiten in de buurt. Heerlijk gehad!

Verbleef: februari 2018, reisde met familie
Paul G, General Manager van Renaissance Aruba Resort & Casino, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 februari 2018

Geachte Dellepoortt, super bedankt voor je feedback en de tijd die jullie bij ons hebben doorgebracht. We hope jullie weer snel terug te zien.