14 oktober 2017 beoordeeld

Voor de tweede maal gestrand wegens een geannuleerde vlucht en door de luchtvaartmaatschappij ondergebracht in het Renaissance hotel. De kamer was nog niet klaar, dus voor de lunch werden we doorverwezen naar Renaissance Island. Een prima plek om het ongemak van de geannuleerde vlucht te vergeten met een goede lunch aan het veilige strand. Heerlijk ontspannen van lunch en zwemmen, daarna de sleutel van de kamer ontvangen. Brrr, wat koud hier, en ook geen stoel om op te zitten, dus eigenlijk zou je direct onder de wol moeten.
Maar gelukkig biedt het hotel meer dan alleen bedden. Goede restaurants, een gym, een spa, een zwembad, en verschillende bars te midden van een op luxe toeristen afgestemde shopping mall.
De maaltijden, ook het ,ontbijt, waren prima. Daags daarna vertrokken we voor onze terugreis, dank zeggend aan de luchtvaatmaatschappij voor een door hen geheel verzorgde extra vakantiedag.

• Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner
11 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Uitstekende bediening vooral Rosy Rosalba
Ontbijtbuffet ben je na een maand wel beetje zat! Iets meer keus zou goed zijn en lekkere verse broodjes er bij
Heerlijke zwembaden en prachtig eiland jammer dat flamingo's gekortwiekt zijn maar anders zouden ze er niet zijn

Verbleef: oktober 2017, reisde voor zaken
9 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens ons verblijf op Aruba 7 nachten in het Renaissance (Marina) verbleven. Het is een mooi hotel met goede geluidsdichte kamers, dat is nodig ivm de muziek die wordt afgespeeld bij het zwembad. Op de kamer dus helemaal geen last van gehad. Vriendelijk personeel, behulpzame receptie. Na uitchecken mag je je kamerpasje nog even behouden om nog naar Renaissance Island te gaan als je wilt. Er is ook de mogelijkheid om nog even te douchen, voor vertrek, in de hospitality room.

Er rijden shuttles naar het andere deel van het hotel, the ocean suites. Je mag ook gewoon gebruik maken van het zwembad en strandje daar. Naast de ocean suites zijn heel veel lekkere en normaal geprijsde eetgelegenheden. Aanrader!

Enige puntje is dat de kamer qua schoonmaak iets tegenviel toen we arriveerden, badkamer wat vlekkerig en doucheputje is ook wel aan vervanging toe. Hier hebben we verder echter geen last van gehad.

Verbleef: oktober 2017, reisde met vrienden
17 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Je moet soms erg lang wachten op de bootshuttle naar het privé eiland. Het eten daar is zeer matig. Er zijn agressieve zwarte vogels en zij vallen regelmatig mensen aan. De meeste van de ligbedden zijn oud en doorgezakt. Als je na 11uur op het eiland komt, zijn er helaas geen ligbedden meer vrij.
Vervelend dat na het douchen de badkamervloer blank staat. De slaapbank voor de kinderen is heel erg hard en oncomfortabel. Veel geluidsoverlast van de gang en de buren. De liften blijven regelmatig hangen!
In het weekend wordt het zwembad bij de Oceansuites druk bezocht door de lokale bevolking. Zij hebben koelboxen vol met eigen eten en drinken bij zich, ze zijn zéér zéér luidruchtig. Het mooie hotel veranderd hierdoor in een soort "door ons duurbetaalde" camping en helaas wordt dit bij navraag aan de receptie allemaal gewoon toegestaan, omdat deze grote groepen mensen familieleden/vrienden/kennissen van een hotelgast zijn!?
Na hier 3x een vakantie te hebben doorgebracht, weet ik niet zeker of we ooit nog terug komen in t Renaissance, helaas.......

Verbleef: juli 2017, reisde met familie
ArubaHospitality, Manager van Renaissance Aruba Resort & Casino, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 juli 2017

Dear Joyce M,

Thank You for sharing your experience which will allow us to make amends as & when needed to better cater to the needs of our guests.

We will share your review with our team & appreciate your time for the candid feedback.

Regards,
Parimal Trivedi
Director of Operations

3 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Fijn hotel. Ruime kamer, goed bed en vooral prima klimaatbeheersing. Ik had geen tijd voor het eiland, maar de inifinity pool was fijn voor een snelle verfrissende duik. Water af en toe troebel. Hele dag muziek. Goed ontbijt. Een hotelkamer kun je gratis voor een half uur reserveren. Fijn om even op te frissen en kleding te wisselen voordat je 's avonds het vliegtuig in gaat.

Verbleef: juni 2017, reisde voor zaken