“Heerlijk sunset diner”

Amuse Sunset Restaurant Aruba
Geclassificeerd als nr. 15 van 248 Restaurants in Oranjestad
Keukens: Frans
Geschikt voor: Romantisch, Speciale gelegenheden, Zakelijke bijeenkomsten, Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Bezorgen, Reserveringen
1 juni 2018 beoordeeld

Leuke en warme ontvangst door het personeel in dit bijzonder restaurant aan het water waar je heerlijk van het eten kan genieten en ook van de ondergaande zon

25 maart 2018 beoordeeld

Mooie locatie op het water , goede service .
Wij hadden hier aleens gegeten en hadden er zin in.
De eerste keer is ons beter bevallen , mijn tonijnsteak was wat aan de droge kant en de slakken waren erg klein .
Veel toeristen gaat hierheen voor de mooie zons ondergang.

16 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg mooie locatie aan het water overdag en met zonsondergang. In de avond krijg je niet mee dat je aan de zee zit. Sfeervol restaurant met uitgebreide kaart. Eten en de wijn was erg lekker. Helaas is de bediening niet erg oplettend en snel. Het was niet druk dus daar lag het niet aan. We moesten lang wachten op drank en hadden zeker meer gedronken als er af en toe even iemand langs was gelopen. Beide toetjes waren niet wat wij besteld hadden en ook een stuk duurder. Aanrader als je zonsondergang kunt zien.

4 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldig. Met vrienden een hele fijne avond gehad op een prachtige lokatie. Dat het diner zo lekker en speciaal was heeft dit tot een unieke ervaring gemaakt. Wat ons betreft een toprestaurant op een toplocatie.

27 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat is Amuse een prachtige en romantische locatie. De entourage, het uitzicht en het eten was super. Wij hebben erg genoten en zouden hier zeker nog een keer terugkomen! Zeer vriendelijk en professioneel personeel. Wij hebben een top-avond gehad!

Reizigers die Amuse Sunset Restaurant Aruba bekeken, bekeken ook

In Amuse Sunset Restaurant Aruba geweest? Deel je ervaringen!