“Goede keuken in levendige dorpspub”
Beoordeling van The Samson Inn

The Samson Inn
Geclassificeerd als nr. 1 van 5 Restaurants in Gilsland
Keukens: Brits
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten in het enige restaurant in gillsland met een goed glas cider. Fijne sfeer. De pub heeft locaal een belangrijke functie, je stapt echt even Engeland binnen.

7 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed cafe restaurant. Dat was ook te merken aan het aantal gasten. Een doolhof aan ruimtes. Heerlijke soep en mixed salat. De frites was iets minder. Nette prijzen en een goede bediening.

4 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens onze tocht langs Hadrian's Wall kregen we trek en kwam de Samson Inn op onze route. Prima lunches, maar bescheiden porties.

27 juni 2015 beoordeeld

Gezellige pub waar je goed pub-food kan eten.
goede prijs/kwaliteit verhouding.
aardige bediening, Handig adres als je Hadrians Wall wandeling loopt.

13 mei 2015 beoordeeld

Na een dag lang wandelen langs Hadrian's Wall krijg je honger. En honger maakt rauwe bonen of typisch engelse gerechten, zoet. Gelukkig, want verwacht geen haute cuisine hier op het platteland. Bediening aller vriendelijkst. Bier is goed.

Reizigers die The Samson Inn bekeken, bekeken ook

Haltwhistle, Northumberland

In The Samson Inn geweest? Deel je ervaringen!