Okatane
Amsterdam, Nederland

Schoon, goede service en totale ontzorging

5,0 van 5 bollen14 mei 2024 beoordeeldvia mobiele applicatie
Super goed en vriendelijk personeel. Positieve en lieve instructrice Ana voor de Zumba les was super! En de lieve werkster Nahile Özcan heeft ons iedere dag blij gemaakt met een schone kamer.
Super service door assistent. Wij komen terug!
Datum van verblijf: mei 2024
Reistype: Bezocht met familie
Is er een probleem met deze beoordeling?
Titanic Luxury Collection Bodrum, Müşteri Hizmetleri / Ön Büro van Titanic Luxury Collection Bodrum, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 16 mei 2024
Beste Okatane,

Wat fantastisch om te horen dat je verblijf bij Titanic Luxury Collection Bodrum zo aangenaam was! We zijn ontzettend blij dat je tevreden was met onze service en dat je een heerlijk verblijf hebt gehad.

Het doet ons goed te horen dat je onze accommodatie schoon en goed onderhouden vond, en dat je genoten hebt van de totale ontzorging tijdens je verblijf. We zijn trots op ons toegewijde personeel en het doet ons enorm veel plezier om te horen dat zij hebben bijgedragen aan het succes van je verblijf.

We zullen zeker je complimenten overbrengen aan Ana, de instructrice voor de Zumba-les, en aan Nahile Özcan, de werkster die ervoor heeft gezorgd dat je elke dag kon genieten van een schone kamer. Ze zullen blij zijn te horen dat hun inspanningen zo gewaardeerd worden.

Bedankt voor je vriendelijke woorden over onze assistent. Het is ons doel om onze gasten een onvergetelijke ervaring te bieden en we zijn blij dat we daarin zijn geslaagd tijdens jouw verblijf. We kijken er naar uit om je in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen bij Titanic Luxury Collection Bodrum.

Als je in de tussentijd nog verdere vragen hebt of assistentie nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

• Priceline
    3.8 km van Titanic Luxury Collection Bodrum
    Inclusief ontbijt
    Meer hotels in Guvercinlik bekijken
    Beoordeeld op 1 mei 2024

Het hotel is echt super mooi en netjes. Vooral het strand is echt heerlijk. Lijkt wel op de malediven. Kamers zijn super schoon en eten is lekker. Belinibar is super gezellige bar. Het
    personeel is super aardige en werkt hard. Wij willen barman Ercan bedankt voor de lekkere cocktails!!!

Thank you belinibar team Chef,s Mehmet ,Suat,Emre 👍💪🍻🍻

Datum van verblijf: april 2024
    Titanic Luxury Collection Bodrum, Guest Services / Front Office van Titanic Luxury Collection Bodrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 mei 2024

Dear Dennis,

Thank you for your glowing review of Titanic Luxury Collection Bodrum! We're thrilled to hear that you had a fantastic experience at our hotel and that you enjoyed our facilities, especially the beautiful beach.

We're delighted to hear that you found our rooms super clean and our food delicious. It's great to know that you enjoyed the ambiance at the Bellini Bar and that our staff, especially bartender Ercan, made your experience memorable with their delicious cocktails.

We'll be sure to pass along your appreciation to the Bellini Bar team, including Chefs Mehmet, Suat, and Emre. They'll be thrilled to hear that their hard work and dedication contributed to your enjoyable stay.

Thank you for choosing Titanic Luxury Collection Bodrum, and we hope to welcome you back for another fantastic stay in the future. If there's anything else we can do to make your next visit even more enjoyable, please don't hesitate to let us know.

Warm regards,

Beoordeeld op 26 april 2024

Zeer nette hotel vriendelijk personeel lekker eten u komt niets te kort, mijn volgende vakantie wordt ook titanic luxury collection. (Volkan ) van sanat meydani erg bedankt voor de service !

Datum van verblijf: maart 2024
    Titanic Luxury Collection Bodrum, Guest Services / Front Office van Titanic Luxury Collection Bodrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 april 2024

Beste Serhan,

Hartelijk dank voor je vriendelijke woorden! We zijn enorm verheugd te horen dat je verblijf bij ons in Titanic Luxury Collection Bodrum zo aangenaam was. Bij ons streven we er altijd naar om onze gasten een onvergetelijke ervaring te bieden, vanuit een combinatie van uitstekende service, een gastvrije sfeer en heerlijk eten.

Het doet ons enorm veel plezier te vernemen dat je genoten hebt van je tijd hier, en het is ons een genoegen om jou en Volkan van Sanat Meydani van dienst te zijn geweest. Jouw complimenten zullen we zeker delen met ons team, en we kijken er nu al naar uit om je weer te mogen verwelkomen voor je volgende vakantie.

Nogmaals bedankt voor je vriendelijke woorden en je keuze voor Titanic Luxury Collection Bodrum. Als er iets is waarmee we je kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

Beoordeeld op 21 april 2024

Wij zijn voor ons 10 jaar anniversary naar Titanic bodrum geweest. Het is een prachtig hotel met fenomenaal uitzicht. Hotel zelf is heel schoon en het personeel zeer vriendelijk. Met extra dank aan onze assistentes (Orkun, ahmet, burcu en Medine) ze deden erg hun best om alles naar ons wens te laten verlopen. Ala Carte is zeer aan te raden. Super gezellig en top service, extra dank aan Özer en Emel in het restaurant Hasir maar niet alleen hun, iedereen is super vriendelijk! Eten is top kwaliteit. Alles was heerlijk.
    Wij kregen een kamer met swimup en er word overal aan gedacht.
    Dankjewel wij zijn tevreden en hebben genoten en komen zeker terug!

Datum van verblijf: april 2024
    Titanic Luxury Collection Bodrum, Guest Services / Front Office van Titanic Luxury Collection Bodrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 april 2024

Beste Mustafa,

Wat geweldig om te horen dat jullie 10-jarig jubileum hebben gevierd bij Titanic Bodrum! We zijn vereerd dat jullie voor ons hotel hebben gekozen en zijn blij dat jullie verblijf zo fantastisch is geweest.

Het doet ons enorm veel plezier om te horen dat jullie genoten hebben van het prachtige uitzicht en de schone faciliteiten van ons hotel. Ons team doet er inderdaad alles aan om onze gasten een onvergetelijke ervaring te bezorgen, en het doet ons goed om te horen dat Orkhan, Ahmet, Burcu en Medine bij hebben gedragen aan jullie tevredenheid. We zullen zeker jullie complimenten aan hen doorgeven.

Ook bedankt voor jullie lovende woorden over ons à la carte restaurant. We zijn blij dat jullie genoten hebben van de gezellige sfeer en de uitstekende service, met speciale dank aan Özer en Emel in restaurant Hasir. Het is altijd fijn om te horen dat ons personeel bijdraagt aan een onvergetelijke ervaring voor onze gasten.

We zijn blij dat jullie tevreden waren met de kwaliteit van het eten en dat jullie verblijf in een kamer met swim-up zo goed is bevallen. Bij Titanic Bodrum streven we ernaar om aan al jullie behoeften te voldoen en jullie verblijf zo comfortabel mogelijk te maken.

Nogmaals hartelijk dank voor jullie positieve feedback en het delen van jullie ervaring. We kijken ernaar uit om jullie in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen bij Titanic Luxury Collection Bodrum!

Beoordeeld op 17 september 2023

Medewerkers waren top, eten was super lekker.
    Iedereen was heel hulpzaam en vriendelijk en vooral onze assistenten Asset en Togzhan.
    Alles is goed geregeld in het hotel.
    Kom zeker terug naar dit hotel.

Datum van verblijf: september 2023
    Titanic Deluxe Bodrum, Guest Services / Front Office van Titanic Luxury Collection Bodrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 september 2023

Dear Burak,

Thank you for choosing Titanic Luxury Collection Bodrum for your holiday and for your fantastic feedback!

We're thrilled to hear that you had a wonderful experience during your stay. It's fantastic to know that our employees, including Asset and Togzhan, were so helpful and friendly. We take pride in our organization and are delighted that you found everything to be well-organized. We would love to welcome you back to our hotel in the future.

Best regards,

Beoordeeld op 7 juni 2023

Mooi klasse hotel met erg vriendelijke personeel, voornamens Mevrouw Ece bij de receptie en Gizem van volleybal! Wat wel jammer was is het muziek, het is vooral gericht op oude Engelse nummers in plaats van Turks muziek, geeft geen gevoel alsof ik in Turkije. Eten was tevens erg lekker en hoed gevarieerd.

Datum van verblijf: april 2023
    Titanic Deluxe Bodrum, Guest Services / Front Office van Titanic Luxury Collection Bodrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 juni 2023

Dear Alara,

Thank you for choosing Titanic Luxury Collection Bodrum for your holiday and for taking the time to share valuable review on TripAdvisor.

We are delighted you had a pleasant stay and that you were especially happy with the food taste and variety, sport activities and with the service provided by the Titanic staff. Thank you for your suggestion on what can be improved too. Your feedback has highest importance for us.

It was a pleasure to welcome you at Titanic Luxury Collection Bodrum and we hope to see you again in the nearest future.

Best regards,