Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergeven
Arzu

Top vakantie gehad

5,0 van 5 bollen30 sep 2022 beoordeeld
Eerste dag een behoorlijke frustratie gehad over t hotel omdat het net een dolhof was🤣 maar dat liep later nogal goed af. PRACHTIGE hotel, je valt weg van de design en alle details er omheen! Luxe strand, met barcodes je hoeft dus niet te lopen om je drinken te halen! Elke afdeling kan je wat eten, flamingo beach lekkere burgers en verse friet! Oh lekker zeg! Lieve kenan die je graag helpt! Je krijgt een assistent via de whatsapp die je elk sec te woord staat. Geweldig. ! Ebru en Ece lieve meiden die alles voor je doen! Bakkerij is next level, geweldige broodjes elke ochtend ik smak er nog steeds naar! Kleine frustratie gehad waardoor we meteen een gesprek hadden met de service directeur, wat een lieve mensen! Ze stonden zo klaar voor je! Avond eten was soms eentonig, toen ik dit aangaf werd er meteen speciaal voor mij een maaltijd gemaakt. What else😍
Muziek mag eerder ophouden, maar dat is voor ieder een wil. Bedankt Titanic, hopelijk tot snel!
Datum van verblijf: september 2022
Reistype: Bezocht met familie
Is er een probleem met deze beoordeling?
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Titanic Deluxe Bodrum, Guest Services / Front Office van Titanic Luxury Collection Bodrum, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 10 okt 2022
Dear Arzu,

On behalf of Titanic Deluxe Bodrum we would like to thank you for choosing Titanic Deluxe Bodrum and for taking the precious time to share valuable review on TripAdvisor.

We are delighted you had a great holiday and Titanic Deluxe Bodrum team was able to impress you with the service. We pay careful attention to staff selection and training and continuously work on service excellence. This year we introduced guest assistant service and we are glad you appreciated its convenience. Assistants are in touch with the guests through WhatsApp groups from early morning until late night and are dedicated to helping guests with all hotel related questions. Thank you for highlighting the great service provided by your assistants Ebru and Ece. We are glad they contributed to your positive experience.

We are also glad you were happy with the food vriety and quality. Besides Parkfora restaurant with buffet we arranged five A'la Carte restaurants, Caprice patisserie with delicious desserts and Waffle and Ice cream house. Thank you for appreciating the delicious burgers and french fries by the beach and sandwiches at the patisserie. Our chefs choose highest quality ingredients to prepare delicious meals. We are also happy to learn that you enjoyed the QR code system at the bars. We developed it to make order taking truly convenient.

It was a pleasure to have you as our guest and we hope to see you at Titanic Deluxe Bodrum again in the nearest future.

Kindest regards,
Guest Relations Management
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Er wordt bij de vermelding van boekingsaanbiedingen voor elke accommodatie rekening gehouden met de compensatie die onze partners aan ons betalen. De weergegeven prijzen zijn mogelijk voor verschillende kamertypes. De weergegeven prijzen zijn de laagst beschikbare opties die overeenkomen met het goedkoopste beschikbare kamertype dat onze partners op het moment van de zoekopdracht van de gebruiker hebben verstrekt.
Hotels in de buurt
€ 90
Volledig restitueerbaar
Word beloond met One Key
  • Priceline
  • Expedia.com
    € 90
  • ZenHotels.com
    € 90
1.4 km van Titanic Luxury Collection Bodrum
Gratis wifi
Gratis parkeren
€ 51
  • Booking.com
  • ZenHotels.com
  • Agoda.com
1.2 km van Titanic Luxury Collection Bodrum
Gratis wifi
Gratis parkeren
€ 59
€ 42
Volledig restitueerbaar
Verdien Trip Coins na je verblijf
  • Agoda.com
    € 59
  • ZenHotels.com
    € 54
  • travelup.com
1.5 km van Titanic Luxury Collection Bodrum
Gratis wifi
Gratis parkeren
€ 502
Verdien Trip Coins na je verblijf
  • Agoda.com
    € 338
  • StayForLong
  • Algotels
2.3 km van Titanic Luxury Collection Bodrum
Gratis parkeren
Aan het strand
  • ZenHotels.com
6.7 km van Titanic Luxury Collection Bodrum
  • Expedia.com
  • Hotels.com
  • eDreams
1.5 km van Titanic Luxury Collection Bodrum
Gratis parkeren
Zwembad
€ 193
Volledig restitueerbaar
Verdien Trip Coins na je verblijf
    4.2 km van Titanic Luxury Collection Bodrum
    Gratis wifi
    Gratis parkeren
    € 211
    € 193
    Boek nu met Marriott Bonvoy
    • Vio.com
      € 193
    • StayForLong
      € 211
    • ZenHotels.com
      € 192
    4.2 km van Titanic Luxury Collection Bodrum
    Gratis wifi
    Gratis parkeren
    € 70
      6.2 km van Titanic Luxury Collection Bodrum
      Gratis wifi
      Gratis parkeren
      Meer hotels in Guvercinlik bekijken
      Beoordelingen (6.419)
      Beoordelingen filteren
      6.420 resultaten
      Waardering van reizigers
      5.490
      487
      207
      109
      127
      Type reiziger
      Tijd van het jaar
      TaalAlle talen
      Meer talen
      Waardering van reizigers
      5.490
      487
      207
      109
      127
      Bekijk wat reizigers erover zeggen:
      Geselecteerde filters
      Filteren
      Lijst wordt bijgewerkt...
      19 - 24 van 6.420 beoordelingen
      Beoordeeld op 29 september 2022

      Zojuist terug van een heerlijke vakantie bij Titanic de luxe Bodrum. Zo hoort een all inclusive te zijn.
      * Resort ligt in een mooie rustige baai met aan de overkant zicht op een groene heuvel.
      * Resort ligt tegen een heuvel. Op alle hoogte niveaus restaurants, terrasjes, Beach bars, koffiebar met heerlijke chocola, winkeltjes, spa/sauna/gym etc. altijd met de meest prachtige uitzichten over de baai.
      * De mooiste planten en bloemen aankleding van een resort die we ooit gezien hebben. Prachtig!
      * Hoogwaardig A la Carte eten (reserveren) bij Grieks, Turks of Italiaans restaurant op resort. Prima "main" restaurant.
      * Goed functionerende whats app met persoonlijke assistent. Er wordt via de app van alles door de assistent voor je geregeld.
      * Gelijk bij aankomst de restaurant reserveringen regelen want het zit al snel vol. Onze personal assistent kwam in actie na commentaar van ons en regelde alsnog sneller een extra reservering bij de Italiaan. Prima geregeld.
      * Fraai strand met goede ligstoelen. Gigantisch infinity zwembad.
      * Entertainment voor elk wat wils. Mag voor ons wat eerder dan middernacht stoppen wegens het geluid maar dat is persoonlijk.
      * De transfer naar luchthaven liep niet helemaal goed. Receptie en personal assistent komen in actie en regelen snel dat het goed komt.

      Komen wij terug? Ja!

      Datum van verblijf: september 2022
        • Prijs/kwaliteit
        • Hygiëne
        • Service
      Bedank 80roelg
      Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
      Titanic Deluxe Bodrum, Guest Services / Front Office van Titanic Luxury Collection Bodrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 oktober 2022
      Google-vertaling

      Dear Roel,

      On behalf of Titanic Deluxe Bodrum we would like to thank you for choosing our hotel for the holiday and for taking the time to share valuable review on TripAdvisor.

      We are delighted you had a wonderful stay and you are already planning to come back. We are glad you were happy with the hotel location and territory. Titanic Deluxe Bodrum is located in a beautiful Aegean bay surrounded by pine forest. From most of the hotel territory guests can enjoy the outstanding sea view. For our guests' convenience we arranged escalators and elevators and we planted beautiful flowers and trees by the hotel paths. We arranged fine white sand for the beach and equipped both beach and spacious pools with comfortable sun loungers.

      Thank you for appreciating the convenience of the guest assistant service which we introduced at the hotel this year. Assistants are in touch with the guests from early morning until late night and are dedicated to helping guests with all hotel related questions. We constantly work on service excellence and your feedback means a lot to us.

      We are also glad you enjoyed the food options at Titanic Deluxe Bodrum. Besides Parkfora Restaurant with buffet guests can visit five A'la Carte restaurants, Caprice patisserie and Waffle and Ice Cream House. Our master chefs use highest quality ingredients only to prepare best dishes of Turkish and world cuisines.

      It was a pleasure to welcome you at Titanic Deluxe Bodrum and we hope to see you again in the nearest future.

      Kindest regards,
      Guest Relations Management

      Rapporteer reactie als ongepast
      Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
      Beoordeeld op 24 september 2022 via mobiele applicatie

      Zeer tevreden over deze hotel. Vriendelijke personeel, mooie zee, lekker eten en schone frisse kamers! Wij willen graag dhr Baris en Zeki bedanken voor alle aandacht en hulp als Guest Assistant, dank jullie wel! Top vakantie gehad. Heerlijk kunnen genieten, en alles wat boven verwachting. Het is het zeker waard om volgend jaar weer te gaan.

      Datum van verblijf: september 2022
      Reistype: Reisde met een partner
      1  Bedank Dilek C
      Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
      Titanic Deluxe Bodrum, Guest Services / Front Office van Titanic Luxury Collection Bodrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 september 2022
      Google-vertaling

      Dear Dilek,

      On behalf of Titanic Deluxe Bodrum, we would like to express our sincere gratitude to you for choosing Titanic Deluxe Bodrum and for sharing your valuable review on TripAdvisor.

      We are glad to hear that you had a wonderful stay at our hotel and that you enjoyed the great variety of services available at Titanic Deluxe Bodrum.

      We strive to provide our dear guests with unforgettable experience and arranged Titanic Deluxe Bodrum facilities and services in a way that any guest can take the most out of his or her vacation. Thank you for appreciating our efforts and for confirming that our hotel satisfies all tastes.

      We were happy to have you as our guest and we hope to see you again in the nearest future.

      Kindest regards,
      Guest Relations Management

      Rapporteer reactie als ongepast
      Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
      Beoordeeld op 19 september 2022 via mobiele applicatie

      Geweldig hotel alles was perfect
      Ben na heel veel hotels geweest in turkije dit is gewoon ons nummer 1 geworden

      Eten super je hebt echt van alles
      Shows heel mooi
      Personeel heel vriendelijk en behulpzaam

      Wil efe osmanoglu nog bedanken hielp ons goed

      Datum van verblijf: september 2022
      Reistype: Reisde met een partner
      Bedank ozzy026
      Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
      Titanic Deluxe Bodrum, Guest Services / Front Office van Titanic Luxury Collection Bodrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 september 2022
      Google-vertaling

      Dear Oguzhan,

      We would like to thank you for choosing Titanic Deluxe Bodrum for your holiday and for sharing valuable review on TripAdvisor.

      We are delighted you had an awesome stay and you found everything to be perfect. We are glad you enjoyed the food variety. Our guests can visit buffet with delicious world cuisine, five A'la Carte restaurants, patisserie with amazing desserts and waffle and ice cream house. Our professional chefs use only the highest quality ingredients to impress guests with unforgettable tastes.

      Thank you for appreciating the evening entertainment program. We arranged concerts of famous Turkish stars, special shows and Dj performances so that every guest could find something to appeal to his interest.

      We are also glad you found staff to be friendly and helpful. We constantly work on service quality and pay a lot of attention to staff selection and training. Your positive evaluation is an honor to us.

      It was a pleasure to welcome you at Titanic Deluxe Bodrum and we hope to see you again in the nearest future.

      Kindest regards,
      Guest Relations Management

      Rapporteer reactie als ongepast
      Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
      Beoordeeld op 30 juli 2022

      Dit is onze tweede jaar in bodrum titanic , personeel heeel vriendelijk en aardig ze helpen je heel snel , begleider Hilal heeft ons goed geholpen echt top ! En bij sanat meydani Nazli die ons elke dag goed heeft verzorg . Zeker aanrander titanic bodrum

      Datum van verblijf: juli 2022
      Reistype: Reisde met familie
      Bedank 340avnib
      Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
      Titanic Deluxe Bodrum, Guest Services / Front Office van Titanic Luxury Collection Bodrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 augustus 2022
      Google-vertaling

      Dear Avni,

      Thank you for choosing Titanic Deluxe Bodrum for your holiday and for taking the time to share valuable review on TripAdvisor.

      We are delighted you enjoyed your stay at Titanic Deluxe Bodrum so much that you decided to come for the second time. We truly value your loyalty and hope it will last for years to come. We are glad that as Titanic Deluxe Bodrum team we were able to impress you with the service. We pay a lot of attention to staff selection and training and constantly work on service excellence. This season we introduced guest assistant service and we are glad you appreciated its convenience. Assistants are in touch with the guests through WhatsApp groups from early morning and until late night and are helping guests with all hotel related questions. Thank you for highlighting the great service provided by your assistant Hilal and Nazli at the Show Center. We are glad they contributed to your positive experience.

      It was a pleasure to have you as our guest and we hope to see you at Titanic Deluxe Bodrum again in the nearest future.

      Kindest regards,
      Guest Relations Management.

      Rapporteer reactie als ongepast
      Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
      Beoordeeld op 6 juni 2022

      In één woord fantastisch. Al veel resorts bezocht in Turkije maar deze stijgt er bovenuit. Nergens anders 2 assistenten toegewezen gekregen. Mede dankzij Özge en Ebru was het een geweldige vakantie en gaan we zeker nog een keer bezoeken.

      Het eten is soms wat eenzijdig maar wel altijd goede kwaliteit (en wordt opgescheept). Het avondentertainment was niet altijd onze smaak maar is wel allemaal van professioneel niveau. Veel en vriendelijk personeel en zorgen ervoor dat je je een VIP voelt. Nergens anders roltrappen tegengekomen op resorts (soms staat er wel eens eentje even stil).

      Datum van verblijf: mei 2022
        • Slaapkwaliteit
        • Kamers
        • Service
      Bedank Alex P
      Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
      Titanic Deluxe Bodrum, Guest Services / Front Office van Titanic Luxury Collection Bodrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 juni 2022
      Google-vertaling

      Dear Alex,

      We would like to thank you for choosing Titanic Deluxe Bodrum for your holiday and for taking the precious time to share your valuable feedback.

      We are delighted you had a fantastic holiday at our hotel and liked it more than any other hotels in Turkey.

      Thank you for your high evaluation of the service provided by the Titanic Deluxe Bodrum team. We pay a lot of attention to staff selection and training and constantly work on improving and introducing new services. We are glad to hear that our team made you feel VIP. Thank you for appreciating the convenience of guest assistant service which was introduced at Titanic Deluxe Bodrum this season and for highlighting the service provided by assistants Ebru and Ozge. Your feedback means a lot to us.

      We are also glad that food quality and service met your expectations. Our chefs prepare a variety of dishes of Turkish and World cuisines for our dear guests to enjoy.

      We were happy to have you as our guest and we hope we will have a chance to welcome you at Titanic Deluxe Bodrum again.

      Kindest regards,
      Guest Relations Management

      Rapporteer reactie als ongepast
      Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
      Meer beoordelingen bekijken