Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergeven
Avni B
Amsterdam, Nederland

Super service

5,0 van 5 bollen30 jul 2022 beoordeeld
Dit is onze tweede jaar in bodrum titanic , personeel heeel vriendelijk en aardig ze helpen je heel snel , begleider Hilal heeft ons goed geholpen echt top ! En bij sanat meydani Nazli die ons elke dag goed heeft verzorg . Zeker aanrander titanic bodrum
Datum van verblijf: juli 2022
Reistype: Bezocht met familie
Is er een probleem met deze beoordeling?
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Titanic Deluxe Bodrum, Guest Services / Front Office van Titanic Luxury Collection Bodrum, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 1 aug 2022
Dear Avni,

Thank you for choosing Titanic Deluxe Bodrum for your holiday and for taking the time to share valuable review on TripAdvisor.

We are delighted you enjoyed your stay at Titanic Deluxe Bodrum so much that you decided to come for the second time. We truly value your loyalty and hope it will last for years to come. We are glad that as Titanic Deluxe Bodrum team we were able to impress you with the service. We pay a lot of attention to staff selection and training and constantly work on service excellence. This season we introduced guest assistant service and we are glad you appreciated its convenience. Assistants are in touch with the guests through WhatsApp groups from early morning and until late night and are helping guests with all hotel related questions. Thank you for highlighting the great service provided by your assistant Hilal and Nazli at the Show Center. We are glad they contributed to your positive experience.

It was a pleasure to have you as our guest and we hope to see you at Titanic Deluxe Bodrum again in the nearest future.

Kindest regards,
Guest Relations Management.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Er wordt bij de vermelding van boekingsaanbiedingen voor elke accommodatie rekening gehouden met de compensatie die onze partners aan ons betalen. De weergegeven prijzen zijn mogelijk voor verschillende kamertypes. De weergegeven prijzen zijn de laagst beschikbare opties die overeenkomen met het goedkoopste beschikbare kamertype dat onze partners op het moment van de zoekopdracht van de gebruiker hebben verstrekt.
Hotels in de buurt
Go to your Happy Price
  • Algotels
  • Booking.com
  • eDreams
0.7 km van Titanic Luxury Collection Bodrum
Gratis parkeren
Aan het strand
€ 95
Go to your Happy Price
  • Expedia.com
    € 87
  • Hotels.com
    € 74
  • eDreams
    € 95
1.4 km van Titanic Luxury Collection Bodrum
Gratis wifi
Gratis parkeren
  • Algotels
  • Expedia.com
  • Hotels.com
0.2 km van Titanic Luxury Collection Bodrum
Gratis wifi
Gratis parkeren
Go to your Happy Price
  • Agoda.com
    € 53
  • Trip.com
    € 259
  • ZenHotels.com
    € 61
1.5 km van Titanic Luxury Collection Bodrum
Gratis wifi
Gratis parkeren
  • Algotels
  • Expedia.com
  • Hotels.com
2.3 km van Titanic Luxury Collection Bodrum
Gratis parkeren
Aan het strand
  • ZenHotels.com
6.7 km van Titanic Luxury Collection Bodrum
  • Expedia.com
  • Booking.com
  • Hotels.com
1.5 km van Titanic Luxury Collection Bodrum
Gratis parkeren
Zwembad
€ 282
Volledig restitueerbaar
Verdien Trip Coins na je verblijf
    4.2 km van Titanic Luxury Collection Bodrum
    Gratis wifi
    Gratis parkeren
    € 282
    Boek nu met Marriott Bonvoy
    • Vio.com
      € 275
    • ZenHotels.com
      € 282
    • Algotels
    4.2 km van Titanic Luxury Collection Bodrum
    Gratis wifi
    Gratis parkeren
    € 70
      6.2 km van Titanic Luxury Collection Bodrum
      Gratis wifi
      Gratis parkeren
      Meer hotels in Guvercinlik bekijken
      Beoordelingen (6.373)
      Beoordelingen filteren
      6.373 resultaten
      Waardering van reizigers
      5.448
      482
      207
      108
      128
      Type reiziger
      Tijd van het jaar
      TaalAlle talen
      Meer talen
      Waardering van reizigers
      5.448
      482
      207
      108
      128
      Bekijk wat reizigers erover zeggen:
      Geselecteerde filters
      Filteren
      Lijst wordt bijgewerkt...
      23 - 28 van 6.373 beoordelingen
      Beoordeeld op 6 juni 2022

      In één woord fantastisch. Al veel resorts bezocht in Turkije maar deze stijgt er bovenuit. Nergens anders 2 assistenten toegewezen gekregen. Mede dankzij Özge en Ebru was het een geweldige vakantie en gaan we zeker nog een keer bezoeken.

      Het eten is soms wat eenzijdig maar wel altijd goede kwaliteit (en wordt opgescheept). Het avondentertainment was niet altijd onze smaak maar is wel allemaal van professioneel niveau. Veel en vriendelijk personeel en zorgen ervoor dat je je een VIP voelt. Nergens anders roltrappen tegengekomen op resorts (soms staat er wel eens eentje even stil).

      Datum van verblijf: mei 2022
        • Slaapkwaliteit
        • Kamers
        • Service
      Bedank Alex P
      Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
      Titanic Deluxe Bodrum, Guest Services / Front Office van Titanic Luxury Collection Bodrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 juni 2022
      Google-vertaling

      Dear Alex,

      We would like to thank you for choosing Titanic Deluxe Bodrum for your holiday and for taking the precious time to share your valuable feedback.

      We are delighted you had a fantastic holiday at our hotel and liked it more than any other hotels in Turkey.

      Thank you for your high evaluation of the service provided by the Titanic Deluxe Bodrum team. We pay a lot of attention to staff selection and training and constantly work on improving and introducing new services. We are glad to hear that our team made you feel VIP. Thank you for appreciating the convenience of guest assistant service which was introduced at Titanic Deluxe Bodrum this season and for highlighting the service provided by assistants Ebru and Ozge. Your feedback means a lot to us.

      We are also glad that food quality and service met your expectations. Our chefs prepare a variety of dishes of Turkish and World cuisines for our dear guests to enjoy.

      We were happy to have you as our guest and we hope we will have a chance to welcome you at Titanic Deluxe Bodrum again.

      Kindest regards,
      Guest Relations Management

      Rapporteer reactie als ongepast
      Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
      Beoordeeld op 24 mei 2022 via mobiele applicatie

      Om gewoon eerlijk te zijn..alles was top! Eten was heerlijk en genoeg variatie! Ontbijt ook super en de brood corner meest uitgebreid soorten brood ooit! Onze kamer super het hotel is gewoon prachtig het personeel was geweldig service gericht! De a la cart restaurants echt super en heerlijk eten! Je komt werkelijk niets te kort! De Kids club fantastisch lkkr groot en geweldig personeel super zorgzaam voor de kinderen! Onze personal assistant was super behulpzaam en altijd bereikbaar! Min punt was dat we niet langer hadden geboekt dus al met al we will be back! Oh ja het strand gedeelte niet te vergeten ziet er fantastisch uit en een genot om te hangen en zwemmen! Thank you Titanic Deluxe Bodrum see you again!

      Datum van verblijf: mei 2022
      Reistype: Reisde met familie
      Bedank glennwaterval
      Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
      Titanic Deluxe Bodrum, Guest Services / Front Office van Titanic Luxury Collection Bodrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 mei 2022
      Google-vertaling

      Dear Guest,

      We would like to thank you for choosing Titanic Deluxe Bodrum for your holiday and for taking your precious time to share valuable feedback on TripAdvisor.

      We are delighted you had a fantastic holiday at our hotel and that as the Titanic Deluxe Bodrum team we were able to meet your expectations. We are glad you truly enjoyed the delicious food presented at our beautiful restaurants. Thank you for appreciating the variety. Our master chefs create unforgettable dishes of Turkish and World cuisines with great care and from the best ingredients only.

      We are also happy that you enjoyed the service provided by hotel personnel. We pay special attention to personnel selection and training and your opinion is very important to us. We are glad you found the guest assistant service which was introduced at Titanic Deluxe Bodrum this season to be beneficial.

      We are also delighted you liked our Tini Kids Club created for our small guests with love and care. At the Tini Kids Club children can develop new skills and talents while playing and being entertained. Our multilingual staff takes care of the children from morning until the late night.

      It was a pleasure to have you as our guest and we hope to see you at Titanic Deluxe Bodrum again in the nearest future.

      Kindest regards,
      Guest Relations Management

      Rapporteer reactie als ongepast
      Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
      Beoordeeld op 8 mei 2022 via mobiele applicatie

      Bij aankomst super vriendelijk ontvangen. Je krijgt een personal assistant die je het hotel rond begeleid. Je personal assistant staat je hele verblijf klaar voor je om bijvoorbeeld je reservering te boeken in 1 van de restaurants. Al het personeel is super vriendelijk en behulpzaam. Het hele complex wordt netjes onderhouden. Eten is heerlijk! Een top vakantieverblijf!

      Datum van verblijf: mei 2022
      Reistype: Reisde met familie
      Bedank Jet42380151999
      Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
      Titanic Deluxe Bodrum, Guest Services / Front Office van Titanic Luxury Collection Bodrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 mei 2022
      Google-vertaling

      Dear Chantal,

      We would like to express our sincere gratitude for the fact that you have chosen and trusted your vacation to us.
      Moreover, we are thankful that you took your precious time to write such a wonderful review about your experience at Titanic Deluxe Bodrum.

      We are delighted you appreciated the guest assistant service which was introduced at Titanic Deluxe Bodrum this year. Our highly qualified and experienced assistants are dedicated to helping guests with any questions or requests guests may have during their stay – whether they are looking for advice regarding activities or require help making a reservation at any one of our on-site facilities.

      Thank you for your high evaluation of the service quality provided by hotel staff. We put a lot of effort into staff selection and training and your feedback is extremely important for us.

      We are also happy to hear you found food presented at our elegant restaurants delicious. Our talanted chefs prepare it with great care from the best ingredients only.

      We are looking forward to welcoming you back for another fantastic holiday at Titanic Deluxe Bodrum.

      Kindest Regards,
      Guest Relations Management

      Rapporteer reactie als ongepast
      Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
      Beoordeeld op 6 mei 2022 via mobiele applicatie

      Bellini beach is met een nieuwe concept afgekomen met QR codes aan strand! Super luxe concept waarbij je bestelling altijd op tijd en juist terecht komt. De obers ( voornamelijk ercan en kerem ) staan altijd klaar voor jou! Super!

      Datum van verblijf: mei 2022
      Reistype: Reisde met vrienden
      Bedank W163PVibrahimt
      Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
      Titanic Deluxe Bodrum, Guest Services / Front Office van Titanic Luxury Collection Bodrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 mei 2022
      Google-vertaling

      Dear Ibrahim,

      On behalf of Titanic Deluxe Bodrum, we would like to thank you for choosing our hotel for your holiday and for taking your precious time to share your valuable feedback.

      We are delighted to hear that you consider Titanic Deluxe Bodrum to be the best luxury hotel, your high evaluation is an honor to us. Thank you for your kind words about our Bellini bar at the beach, we are glad you enjoyed spending time there.

      We truly hope to see you at Titanic Deluxe Bodrum again!

      Kindest Regards,

      Guest Relations Management

      Rapporteer reactie als ongepast
      Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
      Beoordeeld op 6 mei 2022

      Beste vakantie ooit! Thanks Hakan en Ebru!
      Hotel is super schoon en zeer vriendelijk personeel.
      We hopen hier snel terug te komen. In de verschillende ala carte restaurants kun je heerlijk eten. Hopelijk tot snel :)

      Datum van verblijf: mei 2022
      Reistype: Reisde met familie
      Bedank 343wilmab
      Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
      Titanic Deluxe Bodrum, Guest Services / Front Office van Titanic Luxury Collection Bodrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 mei 2022
      Google-vertaling

      Dear Wilma,

      We would like to thank you for choosing Titanic Deluxe Bodrum and for taking the time to share your valuable feedback on TripAdvisor.

      We are delighted you had a wonderful holiday at our hotel. Thank you for your high evaluation, it means a lot to us.

      We are glad that as a Titanic Deluxe Bodrum team we were able to meet your expectations and to provide you with decent service. Thank you for highlighting the service provided by Hakan and Ebru, we truly appreciate it.

      We are also happy to hear that you enjoyed the delicious meals at our A'la Carte Restaurants. Our talented and experienced chefs create a great variety of tastes with great care and using only the best ingredients.

      It was a pleasure to have you as our guest and we are looking forward to welcome you at Titanic Deluxe Bodrum again in the nearest future.

      Kindest Regards,

      Guest Relations Management

      Rapporteer reactie als ongepast
      Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
      Meer beoordelingen bekijken