Beoordeeld op 30 mei 2018 via mobiele applicatie

Wij hebben van een prachtig verblijf genoten. De kamers zijn ruim en zeer comfortabel ingericht. De keuken is gevarieerd, lekker en verzorgd. Het personeel is vriendelijk, klein minpuntje dat hun Engels overwegend (zeer) gebrekkig is maar ze doen hun best om u te begrijpen en verder te helpen. Aangezien wij reisden met een 5jarig kind was het voor ons een nadeel dat het grote zwembad overal 1,40m diep was, ook het binnenzwembad. Bij het binnenzwembad was er wel een klein ondiep kinderbadje. Het aquapark is wel goed van diepte maar ligt aan de hele andere kant van het resort, met slechts een tiental ligstoelen en veel lawaai van al het stromend/vallend water. In deze uithoek was er geen bar, enkel een frigo met plat en bruisend water en hier trok de wind enorm. Niet bepaald aangenaam vertoeven, wat toch een beetje spijtig is want voor kinderen is het een aquaparadijs. Ijsjes, wafels, snacks en patisserie zijn allemaal zeer lekker maar de openingsuren variëren (snacks slechts tot 16u en wafels, patisserie pas vanaf 16u etc). Titanic is een aanrader als je snel van de luchthaven ter plaatse wil zijn maar niet als je kort bij het centrum wil verblijven want dit is toch een 40’ rijden. Bovenstaande feedback waren voor ons iets mindere puntjes maar zeker niet in die mate dat we niet zouden terugkomen. Het zicht is ronduit fenomenaal. Het strand is mooi, proper en voorzien van leuke cabanas en een tof zeeplatform waar je naartoe kan zwemmen. Prijs/kwaliteit een topper!

Verbleef: mei 2018, reisde met familie
Muberra A, Halkla İlişkiler Müdürü van Titanic Deluxe Bodrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 mei 2018

Sunshine Greetings from Titanic Deluxe Bodrum and thank you for your kind sharing with us !
Our goal is to provide you best service as Titanic Deluxe Bodrum Family ! In order to give better service and improve the quality for all our guests, your thoughts and sharings are highly important for us. We would like to thank you once again.

Beoordeeld op 28 mei 2018 via mobiele applicatie

De hotelkamer is ruim en mooi. Het eten gevarieerd. De dag begint altijd erg ontspannen me yoga en later in de ochtend in het zwembad aqua zumba. daarnaast zijn er nog andere activiteiten. Genoeg plek aan het strand en bij het zwembad. Een heerlijke ontspanne vakantie gehad!

Verbleef: mei 2018, reisde met vrienden
Muberra A, Halkla İlişkiler Müdürü van Titanic Deluxe Bodrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 mei 2018

Beoordeeld op 23 mei 2018

fijnste hotel die ik ken! super deluxe kamer, fijne (werk) mensen om je heen en hele mooie natuur.
Er is veel keus bij het buffet en heel lekker! bij de mini club zijn er schatten van mensen die goed letten op de behoeftes van je kind.

Kamertip: Deluxe kamers zijn echt super luxe/mooi en uitzicht is prachtig
  • Verbleef: mei 2018, reisde met familie

Beoordeeld op 23 mei 2018

We zijn dit jaar terug gekomen omdat verleden jaar dit hotel zo goed bevallen was.
Het animatieteam was excellent en de meisjes die zumba gaven waren groots.
Cansu en Bahtinur kregen veel hotelgasten in het zwembad.
We kenden Yusuf nog van verleden jaar en hij kwam ons direct verwelkomen.
We zullen zeker naar dit fantastische hotel terug komen.

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner

Beoordeeld op 13 mei 2018 via mobiele applicatie

Omgeving is weinig te doen. Centrum is 45min rijden. Airconditioning doet het slecht of helemaal niet. Let hier goed op bij aankomst! Verder is het personeel en het eten prima! Kinderen hadden genoeg te doen bij de kidsclub. Pluspunt van het hotel is het strand! Mooie hemelbedden (gratis) direct aan het water.

Verbleef: mei 2018, reisde met familie