Beoordeeld op 8 oktober 2017 via mobiele applicatie

Eigenaar spreek alleen maar Duits, maar dat is verder geen probleem. We hadden een kamer met balkon met uitzicht op zee. De kamers zijn niet groot, maar wel schoon. Het restaurant is echt geweldig. We hebben heerlijk vis van de grill gegeten, die echt met liefde bereid was.

Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 5 juni 2017

Prima kamer met balkon en prachtig uitzicht op zee. Badkamer wat aan kleine kant. Service top. Ligging vlakbij zee en vlakbij bij Nationaal Park Paklenica. Eten zeer lekker en bediening subliem. DIcht bij weg maar toch zeer rustig gelegen. Je wordt gewekt door de vogeltjes!!!!

Kamertip: Indien gewenst kamer met keukentje beschikbaar!
  • Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 18 oktober 2016

Prachtige ligging. Je wandelt door de tuin en kunt dan recht de zee in duiken. De kamers zijn luxueus en hebben een fantastisch uitzicht op de zee. De eigenaar en het personeel zijn zeer vriendelijk en het ontbijt en diner is er superheerlijk. Zeer dicht gelegen bij de ingang van NP Paklenica.

• Verbleef: juni 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 26 september 2014

Dit familie gerunde hotel is een must. Een ideale locatie, waar de bergen de zee ontmoeten. Ik was op doorreis naar Biograd na Maru, voor een zeilvakantie. Op aanraden van mijn zus had ik dit hotel, Pansion, Kiko gereserveerd voor twee nachten. Mijn zus had me verteld hoe vriendelijk de eigenaren waren in dit hotel.
Ik was verrast, ongelofelijk vriendelijk, behulpzaam.
De kamers zelf waren uitstekend. Het restaurant, zéééker doen, het is lekker en prijslijk.
Juist het weer viel deze twee dagen tegen.
Dit hotel ga ik zeker nog eens bezoeken, het loont de moeite !

Kamertip: beste kamers met zicht op zee.
  • Verbleef: september 2014, reisde alleen
Beoordeeld op 22 augustus 2014 via mobiele applicatie

Geweldige ligging en mooie schone kamers. Prive strand waar je makkelijk met een trapje de zee in kan. Personeel is behulpzaam en het diner is echt heerlijk!!! Keuze genoeg en lekker klaar gemaakt!
Vanuit het hotel is genoeg te doen in de omgeving die schitterend is!

Verbleef: augustus 2014, reisde met een partner