Beoordeeld op 17 juli 2018 via mobiele applicatie

We hadden voor dot hotel gekozen om onze reis af te sluiten. Als je in alle rust je vakantie wil afsluiten kom je best niet naar dit gedeelte van Bali. Honderden verkopers, geen goed strand (enkel watersporten), dure (ivg met andere regio's) restaurants en weinig te beleven in de omgeving.
Onze kamer had enkele mierennesten, een paar kakkerlakken en een hagendis als huisdier. Verder was de badkamer vuil en verouderd en de airco zat vol met stof. De zwembaden waren wel goed in orde en ook het ontbijt was uitgebreider dan in kleine hotels. Jammer van de hoge prijzen voor drank en eten in het hotel (en rondom).
Elke dag werd er ook een volle bus toeristen gedropt, dus voor de rust moet je hier zeker niet komen. Tip: huur een scooter (opgelet voor het drukke verkeer) en verken het zuidelijke schiereiland.

Datum van verblijf: juli 2018
The Tanjung Ben... R, General Manager van The Tanjung Benoa Beach Resort Bali, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 juli 2018

Dear Nick D
Thank you very much for your review of your stay at The Tanjung Benoa.
Thank you very much for your feedback on the insects in your room and the dust in your aircon. We are paying immediate attention to this and currently looking at FB prices
Once again many thanks
Best regards
Alit Susila, RDM

Beoordeeld op 10 oktober 2017

Tijdens onze reis door Bali zijn wij hier twee dagen gebleven. Heerlijk hotel. Bij binnenkomst al gelijk de sfeer van Bali. De kamer was heel prima, een beetje gedateerd zouden de verwende vakantiegangers het kunnen noemen maar voor ons heel goed. Het ontbijt was perfect en de algemene rust in het hotel ook ruim voldoende.

Datum van verblijf: september 2017
The Tanjung Ben... R, Manager van The Tanjung Benoa Beach Resort Bali, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 november 2017

Dear Miranda B
Thank you so much for your lovely review of your stay at The Tanjung Benoa.
We are thrilled that you enjoyed your stay and we hope that we get the opportunity to see you again soon.
Best regards
Agung Mardika – EAM

Beoordeeld op 23 november 2016 via mobiele applicatie

Ik begrijp de mensen die hier een review achterlaten niet! Ze zeggen dat alles goed is, maar laten vervolgens niet 5 sterren achter? Neem het aan van iemand die veel reist en op heel veel plekken is geweest, dit was gewoon een hartstikke goed hotel met prima faciliteiten en prima service! Ontbijt was gewoon top zoals het eigenlijk overal hoort te zijn, veel diversiteit aan eten, ze bakken een vers ei/omelet met alles wat je wilt en tevens een pannekoek word vers voor je neus bereid! Receptie en conciërge heel erg vriendelijk. Zwembad heel mooi en alles heel schoon, maar beter nog het tao restaurant aan de overkant (onderdeel van dit resort) daar is tevens een zwembad en beter eten en tevens de mogelijkheid om naar de zee te lopen, de zee is aan deze kant niet heel mooi, eerder lelijk en heel veel sportactiviteiten, dus niet echt gezellig verder.

Verder nog tip, laat klein beetje geld op je bed liggen voor housekeeping, dan maken ze een dier van handdoeken voor je en elke x een andere.

Al met al was het een dikke voldoende en zeker 5 sterren waard!

Datum van verblijf: november 2016
Beoordeeld op 9 september 2016 via mobiele applicatie

Hier slechts 2 nachten geweest, laat aangekomen en vroeg vertrokken, dus feitelijk 1 echte dag geweest.
Hele fijne ruime kamer, grote badkamer met fijne afsluitbare douche. Goede bedden, stevig maar niet keihard zoals je soms treft in het buitenland.
Het complex zelf is prachtig, zeer goed verzorgd en mooi aangekleed.
Er is een ruim en goed schoon zwembad, mét poolbar. Wel wat weinig lidbedjes, nu was het rustig en had je meestal nog wel plek. Kan me voorstellen dat als het hotel vol is, dit wel lastig kan zijn.

Ontbijt goed en uitgebreid, ook kan je eieren en pannenkoeken laten bakken.

Kortom: een aanrader!

Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 26 mei 2016 via mobiele applicatie

Het Radisson resort en haar voorzieningen zijn erg goed: heerlijk ontbijt, groot zwembad met bar, spa & kleine fitness, leuke kamers met balkon. Al met al een groot en goed aangekleed resort. Echter (vandaar de 3 sterren), het schoonmaken kan stukken beter. Het zwemwater was groen (zicht met duikbril <1meter), de wand van de douche heeft schimmel, vloer in de kamer niet zuiver, etc. Gelukkig maakte het personeel het meer dan goed. Erg vriendelijk en zeer behulpzaam. Je kan er lekker mee babbelen en bij de receptie kan je goede tips krijgen voor restaurants en activiteiten.

Datum van verblijf: mei 2016